קודם כל...
את מדברת איתי על הV.O.D.. חח ממש משעשע. רק תשלום על ממיר הזה עולה תוספת של 12.90 לחודש דמי שימוש, ואני קורא לזב 12.90 של חוצפה! אבל מילא... כל תוכן שהוא לא תוכן מקורי של הוט המנויים צריכים לשלם עליו, ולמה?? אם הפסדתי את נולד לרקוד או את הדוגמניות או סידרה כל שהיא בערוץ מסחרי זה נראה לך הגיוני שאני אשלם על זה 5 שקלים!? כי לי ממש לא.. וזה עוד הזול ביותר, יש תוכניות שעולות בהרבה יותר וגם משודרות בהוט ואני צריך לשלם עליהם אחר כך? אני ביס מקס שלי מקליט סדרות בלחיצת כפתור ולא משלם עליהם שקל יותר! המכשיר מקליט לי מצויין עד 120 שעות של סדרות בלחיצת כפתור. הלכתי לדקה? גם אני יכול לעצור את השידור! וכל שידור! בכל הערוצים, וגם להעביר אחורה.. זה הרבה יותר מתקדם ומתוחכם מהV.O.D המעאפן הזה.. תאמיני לי פשוט חוצפה בעניי. את מדברת איתי על תוכן ישראלי? יס משקיעה בתוכניות המקור שלה הון! יס השנה שמה דגש על התוכן הישראלי, עם סדרות ועונות נוספות ל"אולי הפעם", "לא הבטחתי לך", "פעם בחיים" האגדית (הריאלטי הישראלי הטוב ביותר שיש!), וואי בעשר שנותן פייט רציני לגיא פינס. וסדרות חדשות כמו "דני הוליווד" דרמה מוסיקלית בסגנון שנות ה70 בסיגנון אסקימו לימון עם רן דנקנר, נשמע כמו אחלה הבטחה ואחלה עונה. יס ממש משקיעה ושמעתי שהוט החליטה השנה להתמקד בטלפוניה ולשים על זה את כל הכסף, אז יס שמה את כל הקופה על התוכן, ומפציצה!! ואמרת מוקד תמיכה ושירות? וואלה אני אגיד לך שהמוקד של יס פתוח 24 שעות ביממה. ואני אגיד עוד משהו.. פעם הייתה לי תקלה בכל הממירים בבית ביום שישי, והודעתי על זה בצהריים בסביבות ארבע... בסביבות השעה 9 היה אצלי טכנאי ישר לארוחת השישי וקבלת השבת, סידרה הכל, תיקן ושוב ראינו כמו מלאכים. ואמרו לי גם חברים שלי שהטכנאים של יס מגיעים שיש תקלות גם בשבת בבוקר ובאותו יום שיש את התקלה, לא משנה מתי. אז אל תדברי איתי על השירות של יס שזה השירות הכי טוב שיש בארץ לדעתי. רק חברת אורנג' מגיעה לרמה כזאת בארץ.