צילומסך מהדיוידי של סטארטרק

n i v1

New member
הסצינות המחוקות עושות המון שכל

אחרי שראיתי את כל הסצינות שנמחקו הבנתי הרבה יותר את הסרט. גם נהניתי ממנו הרבה יותר. וכן, אין לי בעיה כעת עם זה ששינו את הטיימליין. אני רק מקווה שמתישהו תבוא סדרה כדי לצקת תוכן בזמן החדש הזה. עוד נטען בקטעים האלה על ידי כריס פיין שכבר עובדים על זה... יהיו עוד. כאילו דה
 

n i v1

New member
ספוק וקירק במבטא אירי

כן כן , יש דבר כזה בדיוידי, זה קורע מצחוק... הם עושים מול מצלמה סצינה שלמה (כשספוק ג'וניור נכנס לחללית של ספוק פריים) בה הם מדברים במבטא אירי כבד. קורע מצחוק
 

sysiphus

New member
מה הבנת יותר?

מה היה לא ברור בסרט שדרש הבנה ומה הבנת יותר? האם יש הסבר מניח את הדעת לאירועים הבאים: - במקום לכלוא קצין לא ממושמע בכלא הספינה, בהמתנה למשפט צבאי, ספוק מעיף קצין לא ממושמע מהסיפון אל החלל? - האם משהו אחר שאינו יד הגורל מפגיש את קירק עם ספוק מהעתיד? האם יש הסבר לפגישה הפלאית הזו? - האם משהו אחר שאינו יד הגורל מפגיש את קירק עם סקוטי? האם יש הסבר לפגישה הפלאית הזו? - למה לסקוטי יש סייד-קיק שהוא הכלאה של ג'אר-ג'אר-בינקס עם גמד אומפה-לומפה? דמות שלא מקדמת את העלילה בשום צורה ונוכחותה אינה נדרשת בשום שלב? - למה הו למה ספוק לא שם שעון מעורר ביום הסופרנובה, בה הוא אמור היה להציל את רומולוס מהכחדה טוטאלית? ואיפה הייתה כל צמרת צי הכוכבים והפדרציה להעיר אותו - אולי בנופש בדרום צרפת?* *הידעת - ה-6 ביוני 1944, יום שלישי, היה היום הגשום והסוער ביותר בתעלה הבריטית ובצפון צרפת ב-20 השנים שקדמו לכך. מרבית צמרת הפיקוד הגרמנית בצרפת נפשה ביום זה בריביירה הצרפתית, נהנית מהשמש הים-תיכונית, ולא מודעת לכך שבעלות הברית בחרו דווקא ביום זה, יום לא סביר בעליל, למבצע השיוט והנחיתה הימית הגדול בהיסטוריה.
 

subatoi

New member
לא שאני נהנה מזה (או גאה בזה)

אבל יש לי קצת אנטי ניטפיקינג טרקי מסורתי (לסרט לא טרקי מסורתי). לא כי אני מת להגן עליו: טענה ראשונה, על השלכת קירק חלל - אפשר בקלות לטעון שזה בשל היותו של ספוק חמום מוח ולא מיושב בדעתו, מה שקורה לא מעט לאורך הסרט, חלק מהקטע הפריקוולי של הסרט. טענה שניה - אין מחילה, וגם הכותבים מתישהו התייחסו לזה ואמרו שזה אולי היה קצת מוגזם (למרות שג'יי.ג'יי. דווקא אמר שזה משהו שהם כיוונו אליו, שזה מין גורל כזה. נגיד). טענה שלישית, על הפגשת קירק וסקוטי - זה דווקא בסדר איכשהו, כשחושבים על זה אחרת. לנו, ביודענו שהם אמורים להפגש, זה נראה מוזר. אבל הוא לא פוגש אותו בגלל שהוא יהיה בצוות שלו בעתיד. הוא בצוות שלו בעתיד בגלל שהוא פוגש אותו. באותה צורה הוא פגש את מקוי במעבורת. זה לא נראה לנו כזה מוזר כמו המקרה של סקוטי כי סקוטי היה תקוע בחור בקרח, אבל זה אותו עקרון. משהו סטטיסטי. אם באותו מוצב בקרח היה יושב סבא של סבא של סיסקו, והוא היה עוזר לקירק, אז הוא היה הופך להיות חבר צוות קבוע. טענה רביעית בקשר לג'אר-ג'אר - כמו ב-2, אין מחילה בעליל. דמות שדגל שחור מתנסס מעליה. מצד שני, הוא מסתדר עם היותו של סקוטי היסטרי-קומי בסרט הזה, בלי כל סיבה מוצדקת. טענה חמישית, על ספוק והשעון המעורר - לא זוכר מספיק מהקטע ההוא בשביל לזכור. אבל יש מצב שאני רואה שוב את הסרט מחר (מסיבות טובות יחסית) ויהיה לי משהו טוב, או סביר להניח רע, לומר על זה.
 

Moshe972

New member
אל תשכח את רוח סדרת הטרק הישנה

שזלגה לסרט - דברים הזויים אפיינו את הסדרה המקורית והסרט הזה יותר קרוב לשם מאשר לתקופת TNG
 

Bajoran Priest

New member
אני חושב שיש הבדל

בין דברים "הזויים" לבין דברים לא סבירים עלילתית. מה גם שאנחנו בשנת 2009 (אוטוטו עשור חדש!). אני חושב שאפשר להעלות את הסטנדרטים, במקום להוריד אותם.
 
למעלה