ציפיות מכתה "קטנה" או בשמה
הפרורמלי, כתת חינוך מיוחד. חלק מהילדים ימשיכו ללמוד בחינוך המיוחד כפי שלמדו בשנה קודם. חלק יגיעו לחינוך המיוחד בפעם הראשונה בתחילת השנה, לאחר שנה מלאת לבטים של ההורים. כן, היה קשה בחינוך הרגיל. ישיבות רבות, שיחות רבות עם המחנכת , היועצת, הפסיכולוגית, מורת השילוב לעיתים גם מכתבים, הרחקות. לעיתים סתם תנודות ראש מבינות של הצוות על מצבו הלא מעודד של הילד בכתה הרגילה. לאורך השנה חזרו ועלו השיקולים בעד ונגד חינוך מיוחד, ולבסוף נפלה ההחלטה. מוכנים לנסות מסגרת טיפולית. מסגרת אשר תתן לילד סיכוי למצות את כישורים והיכולות האמיתיות שלו תוך התחשבות בקשיים. ועדת ההשמה כבר מאחור וכעת ממתינים לקראת הבאות. למה בעצם מצפים ההורים כאשר הם נותנים הסכמתם לחינוך מיוחד? מה הציפיות ממסגרת של חינוך מיוחד, האם אנשי מקצוע והורים מצפים לאותו הדבר? או שמא יש הבדלים? למה אתם מצפים ממסגרת של חינוך מיוחד ומה מבחינתכם יגרום לאכזבה אם לא יקרה?
הפרורמלי, כתת חינוך מיוחד. חלק מהילדים ימשיכו ללמוד בחינוך המיוחד כפי שלמדו בשנה קודם. חלק יגיעו לחינוך המיוחד בפעם הראשונה בתחילת השנה, לאחר שנה מלאת לבטים של ההורים. כן, היה קשה בחינוך הרגיל. ישיבות רבות, שיחות רבות עם המחנכת , היועצת, הפסיכולוגית, מורת השילוב לעיתים גם מכתבים, הרחקות. לעיתים סתם תנודות ראש מבינות של הצוות על מצבו הלא מעודד של הילד בכתה הרגילה. לאורך השנה חזרו ועלו השיקולים בעד ונגד חינוך מיוחד, ולבסוף נפלה ההחלטה. מוכנים לנסות מסגרת טיפולית. מסגרת אשר תתן לילד סיכוי למצות את כישורים והיכולות האמיתיות שלו תוך התחשבות בקשיים. ועדת ההשמה כבר מאחור וכעת ממתינים לקראת הבאות. למה בעצם מצפים ההורים כאשר הם נותנים הסכמתם לחינוך מיוחד? מה הציפיות ממסגרת של חינוך מיוחד, האם אנשי מקצוע והורים מצפים לאותו הדבר? או שמא יש הבדלים? למה אתם מצפים ממסגרת של חינוך מיוחד ומה מבחינתכם יגרום לאכזבה אם לא יקרה?