צירפתי את 2 ההודעות

marauders

New member
ספווילר מעליי. ../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

מה הבעיה איתי, לעזאזל?!
 

Born To Try1

New member
זה הפרומו הקנדי

רק מדגישה שהוא חדש
תודה:)
 

Born To Try1

New member
באמת חשבתי שהכותבים../images/Emo58.gif

יותר חכמים מזה
טעיתי
ובשיא הכנות, זה דבר שיכול לרצוח את אהבתי לסדרה. כי אני רואה אותה במיוחד בגלל צ'אק ובלייר. אז המשכתי לצפות אחרי הקטע שקרה בין בלייר לג'ק אבל ג'ק גם היה דמות משנית אז העברת, אבל דן??? עד כאן.
How dare them to Dair???
 

Shiri from the block

Active member
מה שאני לא מבינה...../images/Emo58.gif רואים בפרומו שדן וסרינה מתנשקים.. אז מה יהיה עם זה? זה כאילו שוב יהרס איכשהו? כי זה חרוש../images/Emo122.gif וזה הכי לא אופייני לדמות של בלייר להיות עם דן! א. כי הוא היה חבר של סרינה.. כמה וכמה פעמים. וכי סרינה עדיין מחבבת אותו, ובלייר הנוכחית יש כבוד לחברות שלה ולא תעשה דבר כזה.. ב. בלייר ודן?? מה בכלל הקשר?? גם בלי קשר לזה שהוא היה עם סרינה ואם סרינה מחבבת או לא מחבבת אותו, אבל בלייר מתעבת אותו! אין להם שום דבר במשותף והיא כל הזמן יורדת עליו.. לא נראה קשור בשיט.
 

Born To Try1

New member
בדיוק../images/Emo4.gif../images/Emo45.gif../images/Emo58.gif

הם סתם מחפשים עוד OMG רגע, רק שלדעתי הם הגזימו הפעם
 

marauders

New member
וזה הרגע בו אני מרימה ידיים אל על וצועקת:למה?

כשהד דן בלייר התחיל להשימע בקול לאוזני הכותבים גם כן, קראתי שהם אמרו שהם חושבים על זה. כאילו, בקטע של: "ממממ... מעניין. זה מה שהקהל רוצה?! נראה, אולי..." הם כנראה בסוף החליטו באמת לעשות את זה. אני מקווה שלא, אבל זה לא עוזר לי. אני שונאת את זה שהם לא מפעילים את השכל והולכים עם עיניים סגורות אחרי אחוז מסויים מהצופים. העונה התקדמה מצויין עד עכשיו. בכל אופן, זה די מעצבן אותי עכשיו, זה כאילו ממש לא קשור. התזמון לא נכון וכ'ו וכ'ו, במיוחד אחרי כל הקטע המקסים של צ'אק ובלייר. ובכלל, סרינה אולי עשתה את זה לבלייר כשהיא שכבה עם נייט בעונה 1, אבל בלייר עשויה באופן שונה- היא בחיים לא הייתה עושה את זה לסרינה. יש בבלייר כבוד טהור כלשהו, לא יודעת איך להגדיר את זה. במושגים הנזולים של הגברים היא נקראת נממ... שמורה, נדמה לי. היא לא פותחת רגליים סתם - אהמסרינההיקרהאהמ - ואני נורא אוהבת את זה. כי הדמות שלה מלאה בסקס אפיל, אישית אני חושבת שהיא הדמות הנשית שהכי נוטפת מין, ובכל זאת היא מצליחה להיות בו בזמן שמרנית וליידי. אלוהים, עכשיו באמת כל הדמויות בסדרה הזאת ישכבו עם כולם. אני צופה את פרק 4X05 חוזר שוב, רק שהפעם לא רק סרינה חולה באיידס.
 

marauders

New member
../images/Emo58.gif אני יודעת שזה טוב בשבילו, אבל עדיין.

ובנוגע לחברה של צ'אק, אלו המילים המדוייקות של ג'סיקה שר: "We have another guest star coming on, which is amazing. She starts to date Chuck Bass, which is exciting because everyone wants Chuck and Blair together. This someone throws a little loop in their relationship, or throws everyone, actually." בחיי שאני כבר שונאת אותה :|
 

marauders

New member
נופ.

לא, היא מדבת על החברה החדשה שהולכת להיות לצ'אק. וחמודה חמודה, אבל חמודה שמביאה איתה בשורות רעות.
 

spiceupmylife1

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo58.gif

יאיי שחקנית אורחת .. :) נקוווה שזו מישהי מפורסת ויפה
אבל זה ברור שבסוף צאבלייר יהיהו ביחד
 
למעלה