צריך את עזרתכם!!!

AAA1981

New member
צריך את עזרתכם!!!

לפני שבוע קניתי מכשיר סלולארי ממשווק מורשה. עם הבטחה שעד הערב יהיה לי קו. ועד היום אין לי קו. כך כל יום הבטחות וטירטורים לתחנת השירות של החברה בטענה שהמכשיר איננו תקין אבל החברה אומרת שאין קו! בקיצור אני היום ללא קו. והבעיה היא ששלימתי על המכשיר עם כרטיס אשראי. ועכשיו אני צריך אישור על ביטול חיוב בשביל חברת האשראי. הבעיה היא שהם ממשיכים לדחות אות! מה אעשה?!!! אנא עיזרו לי!!!
 

odedg

New member
פניה בכתב עוזרת לפעמים

כדאי שתנסה בפקס ובמכתב רשום. תפנה גם לחברת האשראי שלא קיבלת ממש את התמורה. זה לפחות יהווה לחץ, כי באמת המוצר קיבלת, אך את השירות - לא... נראה לי שהחברה לא מבינה כנראה שאם אין קו, לא מדברים, ואז ממה הם מרויחים? תלחץ ללא רחמים!
 
למעלה