צריך חיסונים לנפאל?

polekiko

New member
לא צריך, אין מחלות בנפאל

כל המחלות לא מגיעות לנפאל בגלל המזג אויר. גם לא צריך חומר דוחה יתושים, אין יתושים בכלל.. תכלס גם אין מה לעשות שם, סתם משעמם עם נוף רגיל וחסר פסטורליות. עזוב אל תיסע שם. הכי טוב ישראל. רגוע. בלי מחלות. בלי חיסונים. בלי בעיות. ???? אני ממש דפוק בשעה כזו...
 

Naughtius

New member
וואללה

הייתי צריך את העצה שלך לפני שקניתי את הכרטיסים... השאלה שלי היא רצינית...
 

ששש

New member
לך למרכז בריאות

שם תקבל את כל המידע ואיזה חיסונים אתה צריך לעשות. ככלל לכל נסיעה למדינות העולם השלישי כדאי ונכון לעשות סדרת חיסונים רלוונטים. הערה קטנה, בניגוד למקובל להתחיל את החיסונים חודש לפני הנסיעה אני ממליץ להתחיל כחצי שנה לפני ואז לקבל כבר 2 זריקות (מתוך 3 להשלמת הסדרה) של צהבת B ולא רק אחת.
 

צור82

New member
גם חודש לפני אפשר

בין הראשונה לשניה צריך להמתין חודש. בין השניה לשלישית שלוש
 

ששש

New member
לכן אמרתי

אם אתה מתחיל את החיסונים כחצי שנה לפני הטיול אתא יוצא לטיול מחוסן בכל סדרת החיסונים.
 

צור82

New member
מה שכתבת

התכוונת שאם מתחילים חצי שנה לפני מקבלים את שלושת הזריקות (כתבת 2..)
 

sela v

New member
מה ההתעצלות הזו

ללכת לרופא, ובזבוז הזמן בפורום. אנחנו לא נותנים פה עצות רפואיות. אולי הזריקה שקיבלת פג התוקף שלה? מציע לך ללכת לרופא, ולא להניח הנחות.
 

Naughtius

New member
תודה רבה על כל העזרה

מצטער שבזבזתי את זמן הפורום (החיפוש החדש פשוט לא עובד סלע, מצטער!)
 

sela v

New member
החיפוש לא אמור לעזור

אתה שואל שאלות שרופא אמור לענות. איך אני אמור לדעת אם חיסון שעשית שהיית ילד עדיין תקף?
 

Naughtius

New member
צודק

טעות שלי למען האמת די נלחצתי היום כי חשבתי שבגלל הצהבת אני אאלץ לדחות את הטיסה לנפאל, אבל מה? מסתבר שהחיסון של צהבת הוא לכל החיים, והאמת שהיה סיכוי שמישהו כאן היה יודע את זה לא? ומעכשיו (אם החיפוש היה עובד - כי הוא לא עובד בכלל) ניתן יהיה למצוא בחיפוש את העובדה שחיסון לצהבת בי תקף לכל החיים!
 

sela v

New member
מי אמר לך שהוא תקף לכל החיים?

הרופא? לפי מה שאני יודע זה רק אחרי 3 חיסונים, וחיסונים מפעם לא תקפים, ולא יודע בדיוק מתי הפעם זה פעם. ככה שאם לא בדקת אם רופא ממליץ לך להוועץ עם רופא מומחה. וחוץ יש כמה סוגי צהבות שלכל אחת חיסון שונה.
 

kogawa

New member
אם נלחצת אז בצדק

לדלקת הכבד "צהבת" ישנם נגיפים שונים המחוללים אותה רובנו חוסנו בילדותינו נגד היפוטייטס A וזהו חיסון לכל החיים, אלא מה? אין כל קשר לצהבת B, וצהבת C ו-D ו-E ואחרים. חיסון סביל וחיסון פעיל מלא להיפוטיטיס B לוקחים 4 חודשים, והדבקה בנגיף זה גורם למוות ב-1% מההדבקויות, ועד 10% מההדבקויות גורמות לשחמת הכבד (Cirrhosis). רק לידיעה!
 

Naughtius

New member
רק לידיעה...

הייתי היום אצל הרופא... חיסון לצהבת בי תקף לכל החיים (יש לי חיסון לצהבת בי) דווקא חיסון לצהבת איי זה חיסון שעשיתי היום, ככה שמוזר לי שאתה אומר שזה לכל החיים, זה אומר שלא היה לי אותו אם עשו לי אותו : 0 טוב לא משנה כבר בכלל, סוף טוב הכל טוב :)
 

jeshu

New member
אתה יכול ללכת לרופא משפחה ולודא שיש לך נוגדנים ל-B ושהחיסון עדין עובד.
 
למעלה