צריך להתגייס ללחץ מול יס והוט

צריך להתגייס ללחץ מול יס והוט

לא ייתכן שהאולימפיאדה, שהיא הרבה יותר מאירוע ספורט, לא תשודר במלואה לפחות למי שמנויים לשתי החברות. אנו משלמים כסף רב, וזכותנו לקבל לפחות בזמן האולימפיאדה הרחבה חינמית רק לקליטת שידורי האולימפיאדה מהערוצים בתשלום של ערוץ הספורט. זה ביזיון שחלק גדול מהתכנים נחתך, ועוד כאשר במשך שנים הוא היה נגיש בערוץ 1 ובשידורי חינם של ערוץ 1. איזה מין אירוע ספורט כלל עולמי זה אם לרוב הציבור אין בכלל גישה לחלק ניכר מתכניו, אפילו לא כשהוא גם כך משלם הון על חבילה מדי חודש?
 

MM22

New member
ביזיון נוסף , שבערוץ 1 קיבלנו שידורי HD חינם ועכשיו - בתשלום

גם את ערוצי הספורט הרגילים שאנחנו משלמים בחבילת הספורט , לא נזכה לראות ב HD באולימפיאדה הזו , אם לא נשלם תוספות ...

אירוע עולמי של פעם ב 4 שנים ...
פשוט מדינה של גזלנים נצלנים ...

פתאום אני מתחיל להתגעגע למשה גרטל והשטויות שלו בשידור , ולתקלות המוזרות של ערוץ 1 .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה לא תשודר במלואה? משדרים בערוץ 5 ו-5+, הם פתוחים

למי שמנוי לחברות. אם הכוונה לאירועים שנערכים במקביל, הרי שגם בערוץ 1 לא שידרו במסך מפוצל או משהו כזה... תמיד צריך לבחור מה משדרים (בד"כ ענפים מרכזיים ו/או כאלה שיש בהם נציגים ישראליים).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה הקשר ל-BBC? איך זה משליך על ישראל או על שאר העולם?

אז ה-BBC מציעים משהו אקסטרה, זה עדיין לא הופך את ערוצי השידור בישראל או בשאר העולם ל"גזלנים ונצלנים".
 

rafid1

Active member
מנהל
להפך.. טענתי שאין לכבלים ה"קונוונציונאליים" בכלל יכולת/רצון

לתת שירות שכזה, והדרך היחידה היא ע"י שירות של "ערוצי" Streaming On-Line.
אם אני זוכר נכון, ערוץ 1 נתן משהו דומה באתר שלו במונדיאל או באולימפיאדה. לאף אחד מ"רשתות" הכבלים/YES אין שירות באתר כזה, שכמובן יפגע קשות במחלבת הכספים שלהם - הממיר...

מי שרוצה היום את יכולת/"זכות" הבחירה (באירוע לבחירתו) הדרך היחידה שלו - להשתמש ברשתות זרות כמו הBBC, או CBC בקנדה, או NBC בארה"ב, או Seven באוסטרליה.
טכנית - VPN נותן לך את האפשרות הזאת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
BBC הוא שידור ציבורי, כמו ערוץ 1; רשתות כבלים מן הסתם

לא ממהרות לשדר באופן פתוח למי שאינם מנויים.
&nbsp
אבל ל"יס" דווקא יש "יס גו" שמאפשר לצפות בסטרימינג (במחשב / טאבלט / סמרטפון) בחלק מהערוצים (כולל ערוץ 5 ו-5+). גם ל-NBC/יוניברסל האמריקנית (בעלת הזכויות) יש שידור באינטרנט שפתוח למנויים בלבד. השידורים הם השידורים המקבילים למה שמשודר בטלוויזיה.
&nbsp
סטרימינג חופשי של תחרויות שכלל לא משודרות בערוצים עצמם זה משהו שמלכתחילה לא קיים ברוב העולם, למיטב הבנתי.
 

rafid1

Active member
מנהל
אולי כדאי שתתעדכני ע"פ המבואות שציינתי

או עדיף שכפי שהמלצתי, תקני VPN לחודש ותראי במו עינייך בשבוע הבא. עולם התקשורת המסחרית (ערוצים ציבוריים לרוב) משתנה לנגד עינייך ואת כנראה לא שמה לב, וכנראה גם לא מבקרת בפורום רשתות שלי... לא פלא שכמות הכניסות קטנה שם...

&nbsp
ארוע קלאסי לביצוע בשיטה הזאת הוא בטורנירים טניס, שם משדרים באתרי הערוצים מכל המגרשים כמעט בשלבים המוקדמים... לא בהכרח עם קריינות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבנתי במה מדובר, וכאמור, למיטב ידיעתי זה המיעוט ולא הרוב

לא צריכה לקנות VPN, מותקן לי תוסף בחינם בדפדפן (והוא עובד).
אישית זה לא מעניין אותי ולא עניין אותי מעולם, כי בעיניי שידור נטול קריינות ופרשנות הוא שידור "מת", ריק ומשמים. בכל פעם שניסיתי לצפות בכזה התייאשתי מהר.
 

rafid1

Active member
מנהל
כל אחד והראש שלו...

אני בכל לא בטוח שהתוסף שלך עובד... אבל אם כן - תעקבי אחרי הביצוע באתר הספורט של הBBC.
כעת אמור להיות שם שידור חי יחיד של כדורגל מהאולימפיאדה...
http://www.bbc.co.uk/sport/live-guide
&nbsp
את יכולה לראות?
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הנקודה היא שלא מדובר ב"גזל" או ב"ניצול"

העובדה שב-BBC (ובערוצים מסוימים נוספים) נותנים בונוס באינטרנט לא הופכת את הערוצים האחרים (שהם הרוב) שלא עושים זאת לגזלנים ולנצלנים. אלה מילים קשות ומכוערות ואינן ראויות בהקשר זה.
&nbsp
התוסף שאני משתמשת בו מותקן במחשב אחר כך שאיני יכולה לבדוק כרגע. בכל מקרה, לא חסרים VPNים בחינם, מניסיון עבר (לא רק שלי).
 

rafid1

Active member
מנהל
כאמור, לא אני השתמשתי בתואר הזה

ואת מוזמנת לדווח לנו אם התוסף שלך מאפשר לראות את זה:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/live/bbctwo
&nbsp
או להשתמש ב"VPN" חינמי במשך יותר מיום ולספר על חווית המשתמש שלך (= תמונה חלקה ורציפה...). מתי אנשים כבר יבינו שאין (בד"כ) מתנות שוות בחינם....
 

trilliane

Well-known member
מנהל
התייחסתי כמובן למה שנאמר במעלה השרשור

מעולם לא ניסיתי לצפות בשידורי ה-BBC (לא עניין אותי) אבל VPN חינם עבד לי בעבר כשצפיתי בשלל סדרות ב-Hulu (אם אתה מכיר) או בסרטוני יוטיוב אמריקניים שפתוחים רק לארה"ב (זאת עשיתי אפילו בחודש האחרון), ולא רק אני; גם החבר'ה בפורום השכן (התעמלות ואקרובטיקה) צופים כבר שנים בסטרימינג של תחרויות מהעולם (בעיקר ארה"ב, היא המעצמה המעניינית ביותר) גם כשהם חסומים לצפייה בישראל.

&nbsp
תמונה חלקה ורציפה? לצערי טרם זכיתי לראות כזאת בסטרימינג של תחרות בשידור חי, גם בלי שום VPN (למשל האירוויזיון או שידורים בערוץ הראשון). כמעט תמיד יש בעיות ותקלות בשלב כזה או אחר, ואגב, זה קרה גם כשבנזוגי שילם על צפייה בכדורגל (לא סטרימינג ישראלי).
 
בפעם שעברה...

ערוץ אחד אומנם לא שידר במסך מפוצל, אך הציע דרך האינטרנט לוח תחרויות חינמי בצפייה ישירה כדי שתוכלי לצפות בתחרויות המשודרות במקביל. כן, ערוץ 1!
ערוץ הספורט הודיע שלא יעשה את זה כדי לא לאפשר למי שאינו משלם כסף לצפות.

שאלתי בעבר את יס האם הם יכולים לומר שלא יהיו תחרויות שישודרו בערוצים הנוספים של ערוץ הספורט הסגורים לכלל המנויים (למעט אם את משלמת תוספת), ונעניתי כל הזמן ב"זה בבדיקה", "העניין בבירור", "נודיע כשנדע" או התעלמות גורפת. בעיניי, לו התכנים הללו היו חופשיים לגמרי לכלל המנויים לא היתה להם סיבה שלא לענות על כך ולהתפאר בכך, בטח ובטח השבוע כשאמור להיות להם ברור מה משודר איפה. אני לא רוצה להבין פתאום בארבע בבוקר שהתחרות שמעניינת אותי משודרת בערוץ ספורט2 שלא כלול בחבילה, בעוד הערוץ האולימפי החינמי משדר כדורגל, משחק שגם ככה זוכה ליותר מדי זמן מסך בעיניי.
שוב, אם אין בעיה והכל פתוח - למה מסרבים לענות על כך?
 

rafid1

Active member
מנהל
בדיוק! ערוץ 1! הערוץ היחידי שיש לו כמעט HD באינטרטנט...

כל היתר (2/10) חוסכים כסף ומלעיטים אותנו בתת רמה טכנית של שידור חי בSD/עידן/הוט/יס.
 
ואפרופו, לוח שידורים+יורוספורט

בפעם שעברה ערוץ יורוספורט סיפק סיקור מעולה של האולימפיאדה והפעם לפי לוחות השידורים - יוק. האם זה בגלל שאז זה היה בלונדון?

שנית, לוחות השידורים באתר יס והוט על הפנים בכל הקשור לשידורי האולימפיאדה. אי אפשר למצוא בהם כלום, ובהתחלה גם בערוץ האולימפי שמשדר כרגע סרטים היה חוסר תאימות בזמנים בין הלוח למה ששודר בפועל.
באתר ערוץ הספורט יש לוח שידורים שכל הזמן נתקע, ולפחות אמש בכלל לא הציג את טקס הפתיחה והסיום. חלם. מי היה מאמין שנתגעגע לערוץ 1?
(ובכל מקרה, את גרטל תקבלו גם בערוץ הספורט, אם רציתם או לא...)
 
למעלה