צריך עצה ודחוף ! ! !

yoavep

New member
צריך עצה ודחוף ! ! !

אני מחפש את שפ המשפחה פרמן (PERMAN). שם זה הוא שם יחסית נדיר ועד לפני כשנה גם הייתי היחיד שחיפש אותו ב-JEWISHGEN. ה"בעיה" שלי מתחילה בלפני כשנה כאשר שמתי לב שמישהו מחפש את אותה משפחה ומאותו כפר באוקראינה. כמובן שזה הדליק אצלי 1000 נורות, חשבתי שסוף סוף גם אני מצאתי משפחה בעזרת האינטרנט ולכן מייד התקשרתי אליו (הוא גר באשדוד). הוא מסר לי את כל מה שהוא יודע על המשפחה. השמות, תאריכים ומקומות נראים דומים מאוד לשלי ואני אפילו חושב שאני יודע לאיזה ענף הוא שייך אך אין לי אסמכתא מדוייקת לכך. הארכיונים באוקראינה נשרפו במלחה"ע השניה אז אין מה שיכול לעזור לי וכמובן שהאנשים הזקנים שחיים לא זוכרים כל כך הרבה אחורה. מה לעשות ??? זה מאוד מייאש מכיוון שאני די בטוח בקרבת המשפחה בינינו. נ.ב לפני כשנתיים שלחתי מכתב לכל ה"פרמנים" בארץ (כ-70 משפחות) והגעתי לכשלושה ענפים שונים אחד מהשני, שמגיעים מאותו מקום שאני מחפש. הבעיה היא אותה בעיה שהסברתי כאן - עד היום לא מצאנו את מה שמקשר בינינו. אני בטוח שאם אוכל למצוא את הקישור - אגלה שכל הענפים האלה שייכים למשפחתי. סליחה על המגילה אך אני ממש ממש צריך עזרה פה. בתודה מראש ... יואב
 
סיפור ממש דומה

עקרונית, סיפור דומה אצלי, דווקא "רמרים" יש די הרבה אבל לא יכולתי למצוא קשר עם אדם באותו שם, מאותה עיירה, עם מכרים משותפים אפילו, אבל ליחסר תיעוד מינימלי - אוקראינה וכו. יש עצה?
 

הלני

New member
ארכיוני אוקראינה

ברצוני להעביר לך שלא דרך הפורום כתובת דואל של מי שיכולה לתת לך מידע מה/מי/איפה ניתן למצוא חומר על אוראינה. העבר לי כתובת דואל פרטית שלך.
 
למעלה