levymeriav24
New member
צריכה את עזרתכם
שלום לכולם, ברצוני להתייעץ איתכם במקרה כלדהלן: אחד מאנשי העסקים שעובדים בצמוד לחברתנו הביא לחברה מכשיר פוליקום ישן וטען שהמכשיר עובד כראוי ושנוכל להשתמש בו לשיחות ועידה. לאחר אין סוף ניסיונות להפעיל את המכשיר, קניית חלקים מתאימים וכו', התייאשנו והזמנו מכשיר חדש. התקשרתי ליצרן הראשי של המכשיר והוא הפנה אותי לאחד הספקים הנמצאים בקרבת מקום עבודתי. יצרתי קשר עם הספק, קיבלנו הצעת מחיר וחתמנו על טופס הזמנה [חתימה+ חותמת חברה]. למחרת הגיע הספק עם המכשיר החדש, הרכיב את הטלפון אך הבעיה היתה קו הטלפון שהיה בחדר הישיבות- קו דיגיטלי, בעוד שהטלפון המיוחד עובד רק עם קו אנלוגי. התבקשנו ממנו להחליף את קו הטלפון אחרת מהכשיר לא יפעל. לאחר שהבנו את הבעיה, ביקשתי מהספק לקחת את מכשיר הטלפון עימו ולהגיע שוב ברגע שהקו יוחלף, בהתחלה הספק התעקש להשאיר את המכשיר אצלנו אך בסוף קיבל את בקשתי ולקח אותו עימו. אחרי כמה ימים קו הטלפון הוחלף, ואנחנו בניסיון אחרון בדקנו את המכשיר שהיה ברשותנו ולהפתעתנו המכשיר עבד. מה שאומר שכבר אין לנו צורך במכשיר חדש. ברצננו לבטל את העסקה עם אותו ספק, חשוב לי להדגיש כי בטופס ההזמנה לא צוין שום דבר לגבי החזרת מוצרים או תשלום בגין ביטול עסקה. האם אפשרי לבטל את העסקה? האם החברה תהיה מחויבת לשלם דמי ביטול למרות שלא נחתם סעיף כזה בטופס ההזמנה? האם די בכך שהחברה תוציא מכתב רשמי המודיע על ביטול העסקה? אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא. תודה מראש, מירב
שלום לכולם, ברצוני להתייעץ איתכם במקרה כלדהלן: אחד מאנשי העסקים שעובדים בצמוד לחברתנו הביא לחברה מכשיר פוליקום ישן וטען שהמכשיר עובד כראוי ושנוכל להשתמש בו לשיחות ועידה. לאחר אין סוף ניסיונות להפעיל את המכשיר, קניית חלקים מתאימים וכו', התייאשנו והזמנו מכשיר חדש. התקשרתי ליצרן הראשי של המכשיר והוא הפנה אותי לאחד הספקים הנמצאים בקרבת מקום עבודתי. יצרתי קשר עם הספק, קיבלנו הצעת מחיר וחתמנו על טופס הזמנה [חתימה+ חותמת חברה]. למחרת הגיע הספק עם המכשיר החדש, הרכיב את הטלפון אך הבעיה היתה קו הטלפון שהיה בחדר הישיבות- קו דיגיטלי, בעוד שהטלפון המיוחד עובד רק עם קו אנלוגי. התבקשנו ממנו להחליף את קו הטלפון אחרת מהכשיר לא יפעל. לאחר שהבנו את הבעיה, ביקשתי מהספק לקחת את מכשיר הטלפון עימו ולהגיע שוב ברגע שהקו יוחלף, בהתחלה הספק התעקש להשאיר את המכשיר אצלנו אך בסוף קיבל את בקשתי ולקח אותו עימו. אחרי כמה ימים קו הטלפון הוחלף, ואנחנו בניסיון אחרון בדקנו את המכשיר שהיה ברשותנו ולהפתעתנו המכשיר עבד. מה שאומר שכבר אין לנו צורך במכשיר חדש. ברצננו לבטל את העסקה עם אותו ספק, חשוב לי להדגיש כי בטופס ההזמנה לא צוין שום דבר לגבי החזרת מוצרים או תשלום בגין ביטול עסקה. האם אפשרי לבטל את העסקה? האם החברה תהיה מחויבת לשלם דמי ביטול למרות שלא נחתם סעיף כזה בטופס ההזמנה? האם די בכך שהחברה תוציא מכתב רשמי המודיע על ביטול העסקה? אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא. תודה מראש, מירב