צריכה בבקשה עזרה ועיצות

לפyמים

New member
צריכה בבקשה עזרה ועיצות

המהנדס של החברה הקבלנית, ממנה קנינו את הבית, לוחץ עלינו לקבל מפתח, למרות שסיכמנו שרק אחרי טופס 4. נראה לי שטופס 4 מתעכב וזה ייקח זמן. למרות שבחוזה כתוב מחסן, הם יבנו אותו רק אחרי קבלת טופס 4. בנוסף, הכניסה לחניה לא מתאימה למכוניות וזה באחריות העירייה. המצב כרגע שזה פוגע במרכב התחתון של האוטו והאפשרויות כניסה ויציאה הן אקרובטיות ולי קשה עם זה. מה עושים? איך עומדים בלחץ הקבלן לקבל את המפתח בלי טופס 4, בלי מחסן ובלי כניסה מסודרת לחניה? מה ניתן לעשות?
 

fireman

New member
יש לו בעיה....

שישלים את ההתחייבויות שמעכבות אותו לקבל טופס 4 ולאחר מכן תסכימו לקבל מפתח. אין שום סיבה שתקבלו מפתח על בניין שלא גמור\ראוי לאכלוס\שלא הושלמו בו כל עבודות הבניה.... מה ז"א את המחסן הוא יבנה אחרי הטופס 4? מי ישא אחר כך בתוצאות המפשטיות והחוקיות של חריגת הבניה שהוא מתכנן?
 

לפyמים

New member
המחסן בחוזה והוא אמר שאחרי

טופס 4 הוא ישיג טופס 4 למחסן. האם אי כניסה מסודרת לחניה יכולה לאפשר לא להכנס לדירה ולא לקבל מפתח?
 

שחם3

New member
צודק האדם הפשוט

נמאס כבר מכל התיחמונים והחאלטורות. הוא שיעמוד בהתחיבויותיו ואתם בשלכם. לא לוותר עד השלמת הבניה ותיקון כל המפגעים אחר כך לאחר גמר תשלום לא תראו אותו יותר
 

Dfengshui

New member
בשום אופן לא להסכים

כניסה לבית לפני קבלת טופס 4 היא עבירה וישנן ועדות שדווקא בחלק המשפטי מגלות חריצות יוצאת דופן. העונש - קנס של כמה אלפי שקלים במקרה הטוב.
 

איריסג

New member
זה ממש, אבל ממש מריח מקומבינה

אם אין לו בעיה להשיג טופס 4 אחרי בניית המחסן, למה לא לעשות את זה עם כל הבית???? זה מריח כמו קומבינה לבנות מחסן ללא אישור - אל תסכימו, כי את צו ההריסה על חריגת הבניה - תקבלו אתם.
 
הייתי ממליצה לשאול בעיריה

כי מצד אחד זה נשמע לא טוב מצד שני.... אני יודעת שבארץ יש הרבה שנכנסים עם טוספ 2 שאלתם אותו למה הוא דוחק בכם לקבל מפתח? אולי אפילו בזמן ששואלים על זה ליידע אותו שאתם מתכוונים לשאול בעיריה כך תוכלו להתרשם אם הוא מגמגם או מבקש מכם לא לשאול
 

לפyמים

New member
הם רוצים את הכסף, זה ברור לא?

בעלי מנסה להשיג את העיריה - זה בכלל לא פשוט. לא היתה לי בעיה לגור עם טופס 2 אם המחסן והכניסה לחניה היו גמורים. אני מפחדת להכנס ואח"כ יהיו בעיות. בעלי התייץ עם מפקח בניה והוא אמר לו שאם יש משחק עם המחסן, אולי הוא בכלל לא יהיה חוקי ולא רשום בטאבו ולהזהר מזה.
 
לא לא ברור

כי כל זמן שהתשלום האחרון מתעקב הרי שאתם משלמים הצמדה למדד וריבית- או שלא? ולגבי המחסן בגלל זה אמרתי שתשאלי אותם ותזכירי שאתם הולכים לשאול בעיריה- התגובה תתן לך אינדיקציה טובה מאוד לאם באמת הם הולכים להוציא טופס 4 למחסן
 

לפyמים

New member
זהו, אנחנו חושבים שאנחנו

לא צריכים לשלם הצמדה וריבית מרגע שהם מאחרים במסירת המפתח, גם על זה נתווכח איתם.
 

Rשף

New member
את העירייה משיגים ברגליים

הולכים לשם (עם טרמוס קפה וסנדביץ) עד שמשיגים תשובה
 

Rשף

New member
אני אמרתי שפשוט ?

מישהו שבונה לידי השיג אותי בריצה להיתר רק בגלל שהוא נמצא בוועדה כמעט כל יום.
 

לפyמים

New member
אבל אם נלך להתנחל

בעיריה עד שנקבל תשובות, ובעיריה שלנו זה יכול לקחת המון המון זמן, יפטרו את המתנחל.
 

Rשף

New member
כמה אתם לחוצים ?

אם אתם לחוצים בכסף וזמן כנראה תיאלצו להכנע, זה לא פתרון טוב אבל גם לא סוף העולם. אם יש לכם סבלנות פשוט תגידו לא ושיקפוץ לכם.
 

לפyמים

New member
לא לחוצים אם הם ימשיכו לשלם את שכר

הדירה. שאלה נוספת - האם אנחנו חייבים לשלם ריבית על האיחור שלהם? כלומר - אנחנו לא משלמים חל'ק מהכסף עד הכניסה לבית - האם על סכום זה אנחנו חייבים לשלם הצמדות וריבית?
 
תלוי מה מצויין בחוזה

האם תאריך הכניסה עבר עקרונית עד כמה שידוע לי אם תאריך הכניסה עבר לא חייבים בתשלום ריבית אבל עד לאותו תאריך אתם תחוייבו.
 
למעלה