צריכה המלצות לחנויות בדי קווילט ברשת

בארץ??

אני מכיר את "פיסות"...אבל בטח את כבר מכירה
 
יש בנחלת בנימין חנות

שמוכרת גם לפיסות,את השם שלה אני לא יודעת אבל היא נמצאת בדיוק מול קלאסיק עי בית הקפה יש חנות שהבדים שם מקופלים נראים משהוא דומה למצעים..קרוב לפרוות שוורץ..הוא מייבא אותם בעצמו..
 
קווילט ובדי כותנה

אמנות מעשה הטלאים צמחה ממחסור, המהגרים שהגיעו לעולם החדש היו צריכים להסתפק במה שהיה עימם ושהבגדים התבלו, השתמשו בחתיכות הטובות וחיברו אותן מחדש ליריעות חדשות. ההסטוריה מלמדת אותנו שניתן להכין 'מעשה טלאים' מכל חומר. אלא שמאז עברו הרבה מיים בתעלת פנמה, והאומנות הזו התפתחה בפני עצמה, והיום כבר אין לנו הכרח להשתמש רק בשאריות. כאשר תופרים טלאים מכל הבא ליד, יש כמעט תמיד צורך לייצב את הבדים בעזרת דביקון או בטנה נפרדת לכל חלק, וזה מכביד על העבודה ולעיתים גם על הכיס. היתרון בבדים יעודיים לקווילט, הוא בצפיפותם ובגודל ההדפסים. הצפיפות הרבה בה ארוגים הבדים המיוחדים מאפשרת עבודה כמעט ללא הקשיה ,ואפילו גיהוץ לא תמיד הכרחי, שכן הבדים מתקפלים בקלות גם ביד- זה מאפשר למי שעדיין תופר ביד, לקחת חלקי עבודה באוטובוס. דוגמאות הקווילט הן קטנות, כך שגם בפיסות זעירות מאוד, עדיין ניתן להבחין בדוגמא, ולא רק במשטחי צבע.
 
אפשר למצוא בנחלת בנימין בד שהם קוראים לו

כותנה אמריקאית. יציב, צפוף ומודפס בדוגמאות זעירות. לזה הכוונה? מין בדי הולי הובי כאלה, אבל קשים.
 
הייתה חנות שהיה להם מבחר מזה. אולי מחר אלך

לאזור ואנסה לבדוק לך. אם את בסביבה, אז החנות היתה מול ערוץ הבדים, קצת קרוב יותר לרח' השומר.
 
שכחת לציין שכל השאריות (אז) היו מכותנה מלאה

מן הטעם הפשוט שלא היו אז בדים סינטטיים. לגבי הדוגמה של הבד, יש גם דוגמאות גדולות יותר, והשאלה היא מה תופרים. אם מדובר בבקתת קורות, הרצועות באמת מאוד צרות, אבל יש הרבה מאוד דוגמאות אחרות שם החלקים גדולים יותר, וגם הדוגמה של הבד, בהתאם. אגב, נדמה לי שלחנות בנחלת בנימין קוראים בדים למעצבים (או משהו דומה), אבל, אני קניתי שם בזמנו, ורוב הבדים מכילים לייקרה, דבר המקשה לעבוד בשילוב עם כותנה, כאשר צריך מאוד להקפיד שבד אחד לא ימתח ביחס לשני. גם אני חיפשתי בנחלת בנימין, ולא מצאתי, גם בחנויות שהצהירו על כך, בדים איכותיים מכותנה מלאה, ולכן אני ממשיכה לקנות בפיסות, או מזמינה בארה"ב ומחכה לביקור הבא (שלי שם או של בני כאן).
 

הדור

New member
הרמ ינה../images/Emo140.gifאם את עובדת עם שני בדים שונים

יש לדעתי רק דרך אחת ,שיהיו שווים. גזרי -מדויק מאוד-את שני סוגי הבד ותפרי, אני תופרת על הכותנה ואז זה לא זז
 
אני לא עובדת עם בדים אחרים, מלבד כותנה מלאה

לקווילט, ורק התייחסתי להערה של עדי לגבי עבודה עם בדים שונים. אני עובדת עם כל סוגי הבדים כשאני תופרת בגדים, ושם אין בעיה. לגבי חיתוך מדוייק, בכל מקרה זה חשוב אם רוצים , לפחות בדוגמאות המסורתיות, שהתוצאה תהיה סימטרים.
 
מה העבודה האחרונה שעשית?

אני קצת נתקעתי עם כחולים ואדומים מאז שאני תופרת הרבה לכל התינוקות שנולדים מה הצבעים המועדפים עליך, או העבודה האחרונה שעשית?
 
זאת העבודה האחרונה שלי, מפת שולחן.

האמת היא שאני מסיימת כמה עבודות במקביל, ובנוסף למפה יש גם שמיכה קלה לנכדתי ושטיח קיר. אני מרכזת כמה עבודות כדי להחליף את הרגל במכונה לרגל הולכת walking foot על מנת לחבר את שלושת השכבות ולסיים.
 
בדים למעצבים

אם אני מבינה נכון אז החנות שליד פרוות שווארץ היא זאת שעליה שלט "בדים למעצבים" ויש בה בעיקר בדי כותנה לקווילט (עם דוגמאות קטנות). עוד בדי כותנה שמתאימים לקווילט יש בחנות הבדים ברחוב השומר ובקאשי (כולל בדי משבצות והדפסים שונים)
 
נכון קוראים לחנות בדים למעצבים

ויש להם בדי כותנה שלפי דעתי ממש מתאימים לקווילט,והם סיפרו לי שהם מוכרים גם לפיסות...
 
למעלה