צריכה לברר כמה דברים...

niromy

New member
צריכה לברר כמה דברים...

קראתי פה מספר פעמים על כך שרונה שרה שירים של יונה וולך עד לא מזמן האמת היא שלא ידעתי מי היא בכלל (יונה וולך) ודרך הפורום קצת נחשפתי... עיינתי בחוברת שירים שיש לנו של בית ספר וגיליתי את השיר לוטה שלה, וסוקרנתי לדעת עוד שירים שלה.. השאלה שלי אליכם היא האם השירים שלה כבר מולחנים ורונה רק מבצעת אותם או שהיא הלחינה חלק מהם כשהיא ביצעה? אתם יודעים על שירים ספציפים שלה שרונה שרה? מצטערת אם אני קצת לוקה בחוסר דיוק/פרטים פשוט רק עכשיו "גיליתי" אותה אז אני לא ממש מכירה...
 

סלוניק

New member
היא הלחינה אותם.

במידה מסויימת זה יפה שההתעניינות בוולך גוברת באמצעות ביצועים כמו אלה של קינן. בין ההלחנות הטובות שלה של יונה וולך הייתי ממליץ על "קסיוס", ועל "ההכרה שלי נמוגה". כמו גם כל האלבום של "אתה חברה שלי", דיסק שהוציאה עם ערן צור וכולו מורכב משירי יונה וולך.
 

niromy

New member
תודה רבה על התגובה!

רק עוד שאלה קטנה- יש לך מושג אם רונה הלחינה במקרה את השיר לוטה של יונה וולך? ומאיפה בה החיבור של רונה דווקא ליונה וולך? דרך ערן?
 

Clear Day

New member
מממ... למיטב ידיעתי

היא לא הלחינה את לוטה ונראה לי שהחיבור ליונה וולך נעשה הרבה באמצעות ערן צור כי בעקרון הוא זה שאחראי על הוצאת האלבום "אתה חברה שלי" ורונה קינן מתארחת בו, לצד עוד רבים וטובים.
 
למעלה