צריכה עצה דחופה

וואלה ? לא הייתה משיכה בכלל ?

אז החיים שלך צריכים להיות קלים. אני לא הייתי נשארת שניה עם גבר אם אני לא נמשכת אליו. שנתיים ? והוא ידע ? אם לא זה לא פייר . ללכת עם הלב זו דעתי. השאלה אם תהיי מסוגלת לוותר על הפינוקים.
 

seeyou

New member
זה לא ברור?../images/Emo8.gif נשואים זה עיסקה לכול דבר

..."קשה לי לוותר על החבר לשעבר ,סה"כ יהיה לי רמת נוחות מאוד גבוהה איתו "
 

seeyou

New member
מה ?זה לא נכון? עסק "מכניס"../images/Emo3.gif

רק היום כתבה חן: " כאשר אהבתי את עצמי באמת התחלתי להשתחרר מכל מה שאיננו בריא עבורי, מאכלים, אנשים, מצבים, כל דבר שמשך אותי מטה. בהתחלה לבי קרא לזה "גישה אגואיסטית". היום אני יודע שזה "אהבה עצמית."
 

karen2004

New member
ל- seeyou

אתה רציני? מה אם משיכה ? אהבה ? רגש ? את זה כסף לא קונה. הייתי לפני כשבועיים בחופשה במלון בוטיק בסוויטה הרגשתי כמו " בכלוב של זהב" . למרות שהרוב הנשואים מדברים כמוך ואומרים לי שהכסף זה חיי נוחות ,וכסף זה חשוב. אייך חברה שלי אומרת נשואה 6 שנים עם 3 ילדים " שאין כסף אהבה בורחת מהחלון"
 
80% מהזוגות שהתגרשו התחתנו מאהבה, ממשיכה.

אלו שני דברים שהכי פחות יציבים בחיי הנישואין. כשמישהו ידע להסביר מה זו אהבה ויבין שהמשיכה נגמרת כאשר המושך הופך להיות זמין ומובן מאליו, כל הדיבורים היפים נמסים. נישואין מחזיקים מעמד כשיש לכל אחד מהצדדים אינטרס בצד השני, חבל לו להפסיד אותו כי הוא זוכה בהבנה, חיבה, יחס חם, כבוד ובעיקר כבוד והערכה הנישואין מחזיקים מעמד. .
 

seeyou

New member
אהבה או לעשות אהבה../images/Emo13.gifרגש או ריגוש.

אם בחורה צעירה היתה מגדירה את הזוגיות כפי שעשית הייתי מקבל את זה בהבנה. אבל,את כבר לא צעירה את הספקת להכיר כמה מערכות יחסים(מניח
) אם תצפי לריגוש מתמשך אז יש לי עצה חינם
- לא להתחתן גם אם הגבר יספק אותך,בהתחלה, מסביב לשעות. תלמדי קצת על תיפקוד ה"זכרים"
מה שכן נכון -אם הסקס הוא לא טוב זה סיפור עגום ויש לקחת תוספות מזון(תחליפים) מתאימים
יוסי
 

karen2004

New member
יצאתי קרחת מכאן ומכאן

אז ככה,תודה לכל נותנתי העצות זה כבר לא רלוונטי ,הבחור "שעשה לי את זה" אמר לי שלום ולא להתראות אמר שזה לא מתאים לו יותר. האמת מזה מאוכזבת..........
 
למעלה