צריכה עצות, רעיונות.....
הילדון בכיתה ב.
שולט יפה בשלוש שפות.
בגן (k) עבד יפה במתמטיקה ורכש את השפה הצרפתית.
בכיתה א - על פניו הכל נראה נהדר. גם הציונים היו סבירים. בסוף השנה המורה אמרה לי שהבחור עובד לאט בכיתה ושלחה הביתה המון חומר להשלים, היה נראה לי מוזר, כאילו - פתאום חודש לפני הסוף היא נזכרה....
השנה, אני מתגברת אותו ע''י נערה פעמים בשבוע, לקריאה, הבנה וקצת מתמטיקה.
לאחרונה שמתי לב שהוא לא יודע חיבור פשוט, עשרת ראשונה, ממש תרגילים פשוטים כמו 2+3 או 5+4. שנה שעברה הם ספרו עם האצבעות, אבל השנה לא, וגם אם כן, כשזה יותר מעשר, זה נהיה מסובך.
מה עושים? איך עוזרים לו? לתת לזמן לעשות את שלו? הם לא אמורים בכיתה ב לדעת תרגילי חיבור חיסור בעשרת ראשונה?
אני ממש חסרת אונים כבר, כי אני לא יודעת איך לעזור לו עם זה, ואנחנו מתרגלים, אבל זה לא מעניין אותו והוא לא מתאמץ לזכור.
הילדון בכיתה ב.
שולט יפה בשלוש שפות.
בגן (k) עבד יפה במתמטיקה ורכש את השפה הצרפתית.
בכיתה א - על פניו הכל נראה נהדר. גם הציונים היו סבירים. בסוף השנה המורה אמרה לי שהבחור עובד לאט בכיתה ושלחה הביתה המון חומר להשלים, היה נראה לי מוזר, כאילו - פתאום חודש לפני הסוף היא נזכרה....
השנה, אני מתגברת אותו ע''י נערה פעמים בשבוע, לקריאה, הבנה וקצת מתמטיקה.
לאחרונה שמתי לב שהוא לא יודע חיבור פשוט, עשרת ראשונה, ממש תרגילים פשוטים כמו 2+3 או 5+4. שנה שעברה הם ספרו עם האצבעות, אבל השנה לא, וגם אם כן, כשזה יותר מעשר, זה נהיה מסובך.
מה עושים? איך עוזרים לו? לתת לזמן לעשות את שלו? הם לא אמורים בכיתה ב לדעת תרגילי חיבור חיסור בעשרת ראשונה?
אני ממש חסרת אונים כבר, כי אני לא יודעת איך לעזור לו עם זה, ואנחנו מתרגלים, אבל זה לא מעניין אותו והוא לא מתאמץ לזכור.