צריכה רעיונות לחדר שינה

צריכה רעיונות לחדר שינה

חברה שלי שזה עתה עברה דירה, ביקשה שאבוא לעזור לה לעצב את חדר השינה, הבעיה היא שאני מאוד מינימלסטית בטעם, והיא מאוד אוהבת סגנון כפרי עמוס בפרטים. בינתיים חשבנו על הכל, אבל נשארה לנו בעייה של הקיר שממול למיטה- בכל המגזינים והקטלוגים שברשותינו, לא נותנים לקיר הזה חשיבות, האם יש לכם רעיון מה לשים או לעשות איתו? נ.ב- היא העתיקה את חדר הארונות שלי- כך שאין לה שידת איפור או קומודה ממול למיטה, ואז נוצר קיר ממש ריק- אני מאוד אוהבת, אבל היא צריכה לראות משו...
 

amonit

New member
ספריה, כוורת, תמונה.. תלויי מה היא

תלויי מה היא אוהבת....אולי מראה?
 

Sparks

New member
אולי......

מראה בקיר ממול? זה נחמד ומאפס על הבוקר. אצל חברה יש מראה יפה והיא הוסיפה סטנסילים מסביב לקישוט ככה יש פרטים בשבילה אבל לא תופס מקום (בשבילך...) ואפשר גם סתם לצפות ...בעץ.
 
גם אני אוהבת את הרעיון של מראה,

אבל תלוי מה צריכים בחדר, ומה היא אוהבת. למשל, אצלינו תהיה כנראה תלויה הטלויזיה מול המיטה, מה שמצמצם את המקום לדברים אחרים, אבל מראה זו בהחלט אופציה מצויינת, כמו גם תמונה יפה, או פסל גדול, או כד חרס עם ענפים שונים, או עץ קטן וכו´. ממש תלוי מה שאר הדברים בחדר.
 
הסגנון אמור להיות כפרי

החדר הוא מאוד גדול, וחשבנו בהתחלה לשים גלגל של כרכרה ענק בפינה, אבל היא כבר השתמשה במוטיב הזה בחדר הכניסה, העניין הוא שספריית כוורת היא "עירונית" מידי לבת הכפר, ומראה- אם היא בגוגל נורמלי- זה יעלם על הקיר, ואם היא תהייה ענקית- תהייה הרגשה של חדר כושר... (אני רק מצטטת). יש למישהו/י עוד רעיונות? נ.ב- העדפותיה הם לסלי קש, כדי חרס וכל מה שנראה טיבעי ולא "עירוני"... אבל משום מה אנחנו לא מצליחות להגיע לשילוב הנכון או לעיצוב הנכון של הקיר הזה
 

neta teta

New member
מה בדבר מריצה?

מריצת עץ עם פרחים יבשים בפינה נראית עשירה יותר מגלגל עגלה, שונה מעט ועדיין באותו סגנון. כתחליף, אפשר לתלות על הקיר זר עגול של פרחים יבשים (יש במדרחוב בנחלת בנימין).
 
למעלה