כימיה עם נותני שירותים ../images/Emo22.gif
חשוב ביותר שתיהיה כימיה עם
כל נותני השירותים - אנחנו מלכתחילה קבענו שאנחנו נסגור רק עם נותני שירות שיש לנו כימיה איתם ועל הרקע הזה פסלנו כבר מספר גני אירועים, בר אקטיבי ומעצבת שמלות... הבחירה בגני כנען, נבעה הן מכל הדברים ה"ברורים" שכולנו בוחנים והן מהכימיה עם
כל צוות הגן. זה המקום היחיד שהרגשנו בו ואנחנו מרגישים זאת כל יום, שבאים לקראתנו, שמחייכים אלינו, שמתייחסים לכל הערה והארה שלנו - מקום עם אנשים שכיף לעבוד מולם. יש לנו מליון דוגמאות כמה הם מקסימים ואם נבחר באחת ממש מהימים האחרונים - במסגרת מו"מ עם בר אקטיבי (שנמצא ברשימת המומלצים של הגן) הוא פלט משפט כמו "מגני כנען התקשרו אלי מספר פעמים וביקשו שאני אטפל בכם בכפפות של משי"... אפשר לבקש יותר?! מסתבר שכן... אנחנו הבאנו את ההורים אחרי שסגרנו הכל (מחיר ותאריך), רק כדי שיתרשמו מהמקום (וגם יטעמו...). דקה לפני שנכנסו לחתום על החוזה (רק שנינו...) אבא של דורון זרק, חצי בצחוק חצי ברצינות, "מה, לא תוריד להם עוד דולר?" ואיש המכירות החליט בו במקום להוסיף לנו עוד פינה בקבלת פנים, ללא תוספת תשלום (וזה בנוסף להנחה ולתוספות שכבר קיבלנו)- ממש לא ציפינו לזה! בקיצור, אנחנו חוזרים וממליצים על גני כנען. יכול להיות שזה נשמע כמו פרסמות, אבל... הם כ"כ בסדר איתנו שלנו לא נותר אלא להמליץ עליהם בחום!!!! לסיכום, אנחנו ממליצים לכולם לאמץ את הכלל של לא סוגרים עם נותן שירות שאין איתו כימיה !!!!! כולנו רוצים את שהחתונה שלנו תהיה "הכי הכי" אבל מה לעשות שלכל אחד מאיתנו יש מגבלות שונות וכולנו נאלצים להתפשר פה ושם. אם נקפיד שלפחות עם נותני השירותים הכל ייעשה בכיף ומתוך שיתוף והרגשה של הנאה ולא חשש מפני פגיעה מצידו של נותן השירות. אנחנו (וגם נותני השירות...) נגיע לחתונה שלווים, נהנה בחתונה שלנו עצמנו ונשדר זאת לכל האורחים - מה שבטח ישפיע על האוירה בחתונה. נכון, ישנם הצדדים הפורמלים שחייבים להיות כמו חוזה חתום, אבל זה אחרי שנוצרה כימיה. כרמית, אם אתם מרגישים שיש לכם כימיה טובה עם הגן והאנשים שם, לכו על זה. מובן, שיש להישאר עם אצבע על הדופק וכפי שכתבנו קודם - לא לוותר על שום סעיף בחוזה ובכל זאת - כימיה היא הבסיס. בהצלחה, צוות דורלים