קארי´ס אדבנס-שרשור חדש:

Morphia

New member
*פרצוף חמוץ* תפסיקי להציק מאיה!

מאיה: ^^;;; הוא קצת עצבני... בגלל שכל החלק בפיק מתרכז בו ובחבר שלו *חיוך מרושע אמיתי* ואפילו את זה עינת לא צריכה לצנזר (אין נשיקות חה חה חה!) נו באמת מאיה! את לא יכולה להתמקד רק בי וב.. מאיה: שוש! הם ידעו במי מכם אני משתמשת! *מגלגל עיניים* מה שתגידי *מוסיף קובץ* כדאי שזה יהיה טוב!
 
כל כך מהר? את יודעת מה...../images/Emo104.gif

יאי! הצלחתי לכתוב שם משהו בלתי אפשרי! ועוד יצא לי סביר!
 

Goggle Girl

New member
בלתי אפשרי? ../images/Emo23.gif

מה פתאום! אני מכירה הרבה אנשים (ואני ביניהם D:) שיכולים לכתוב דארק סורה ודארק קארי בלי בעיות.
 
המשכתי כמה שאפשר...../images/Emo104.gif

ותיקנתי שגיאות דיקדוק וניסוח שמצאתי (בפעם הקודמת שכתבתי, זה היה נראה כאילו אנג´מון אמר שלא הייתה לו ברירה, כשבעצם טי-קיי אמר את זה...).
 

Morphia

New member
*אנחה* אוקיי, אוקיי

טוב, אז הנה ההמשך המיוחל של הפיקלט. מאיה עבדה עליו קשה. היא מחקה את כל האנטרים המיותרים ואת התמונות שעינת שמה (זה הכביד את הקובץ, ואין לנו מקום על המחשב). ובלי קשר, תקראו את הפיק הזה שוב. הן עשו שם טעות קטנה (חכמות, לא!) הן התעלמו מקיומה של ג´ון, אני מודה, זה הישג, ממש קשה להתעלם ממנה, אבל הן עשו את זה... אז היא תיקנה את זה וגם הוסיפה משהו להערות, אם אתם לא רוצים הפתעות מיותרות, אני ממליץ שתעיינו באזהרות... מאיה: שלום אנשים! אתם מתגעגים אלי? או שאני יכולה לתת לו לכתוב בשבילי בשקט עד סיום המשחק?
 

יאקומו

New member
לכותבי קארי´ס אדבנס!

עד עכשיו אני מתה על הסיפור! הוא ממש ממש יפה!
 

Goggle Girl

New member
שיו! אני כאילו בשוק! ../images/Emo23.gif

טוב, עדי עדיין עסוקה בפיקים (בעיקר בחלק הבא של הסיפור ^^) אז אבל אני שוב כאן, אז אל פחד!!! טוב, אז אנחנו כל כך כל כך כל כך מודות לך! אני, עדי, עינת ומאיה (הסדר לא משנה ^.~) קורעות את הת*ת ומקיאות דם (תודה ללי עבור הציטוט ^.^) עבור כל פרק ופרק... (עדי: הייי! את לא עשית כלום!) אוי, שוש! טוב, אנחנו עובדות במרץ על הפרק הבא (עדי: עובדות?! why you little...) אז פשוט ניתן לה לעבוד! ^.^ בהביי!
 

Goggle Girl

New member
הפרק הבא! יחי יחי! ../images/Emo23.gif

שיו, כאילו, פרק מהמם! אהבתי. אהבתי! טוב, יאללה לכו לקרוא את הפרק הבא של קארי´ס אדבנס! *פוזת קרב*
 
למעלה