קבלו קישור - ערן יפוטר מעבודתו כשיצא מבית האח

יניבל1

New member
ידיעה ממעריב

(ציטוט לךא מדוייק,אלא ברוח הדברים) "חברת ההייטק שבה מועסק ערן זילברמן שוקלת ברצינות לפטר אותו כשיחזור מהוילה, בשל דיעותיו ההומופוביות והגזעניות שנחשפו בתוכנית. היא לא רוצה קשר לאנשים מהסוג הזה" אני האחרון שיבוא בתור חבר או עד אופי של ערן כן? אבל הם יצאו קטנים. הם שפטו אותו על סמך הפרומואים, ולא התוכנית עצמה. דבר ראשון , הוא לא מתנהג בגזענות לרנין ודי מיודד איתה האמת,הם סתם עוד מושפעים מהפרומואים. . עם ליאון הוא אולי קצת הומופוב , אבל יותר ברמה של הסתלבטויות וצחוקים , בערך כמו שכמעט כל אדם סטרייט היה מתנהג. אז הוא מזלזל בו כי הוא מתנהג כמו פקצה? סו וואט? אתם לא תראו את הבר של קרן מפטר אותה כי היא מזלזל ביוסי,אשר, או כל מי שראה לה "עממי " מדי . חוץ מזה שהם מכירים כבר את ערן,הוא עובד שם לא מעט זמן, הם מכירים את צורת ההתנהגות שלו כלפי הסביבה. מן הסתם זה לא ישתנה כשהוא יחזור, אז למה לרדוף אותו בגלל הדעות שלו ? זה לא שמחר הוא ישים כיפה וילך למצעד הגאווה לדקור הומואים.
 

metrosexual

New member
מסתלבט כמו כל סטרייט?

אולי התכוונת כמו סטרייט טמבל כמוך וכמו ערן.... בן אדם שמכבד את עצמו ואת זולת לא יסתלבט על האחר רק בשל היותו שונה....
 

יNOT

New member
הוא נמצא בווילה סגורה עם אדם שהוא לא מבין

את עולמו, אני לא מאמין שאתה או אחר היה מתנהג אחרת אם היו סוגרים אותך בווילה אם אדם יפני שאתה לא מבין את השפה שלו ומנהגיו. אי אפשר ככה לשפוט בנאדם, וזה לא בדיוק מראה שאנחנו טובים יותר כי אנחנו גם ישר רצים לומר שמדובר בסטריאוטיפ.
 
קבלו קישור - ערן יפוטר מעבודתו כשיצא מבית האח

הגדול . ערן זילברמן יפוטר מעבודתו בחברת NESS לאור התבטאויותיו בתוכנית. פורסם היום במעריב NRG
 
קבלו קישור - ערן יפוטר מעבודתו כשיצא מבית האח

הגדול . ערן זילברמן יפוטר מעבודתו בחברת NESS לאור התבטאויותיו בתוכנית. פורסם היום במעריב NRG
 

frosti

New member
כל הכבוד לNESS!

כמו שצריכה להתעורר סערה ציבורית כשעובד בארומה מתבטא נגד אתיופים, כך צריכה להיות סערה כשעובד בכל חברה, מתבטא נגד מיעוטים! איש טיפש. כמה הערות מטופשות. בחר להציג את עצמו כשונא ערבים והומופוב. במהלך התוכנית גם אמר שהוא שונא אנשים שהם לא אסרטיבים מספיק. נראה שהוא שונא את כל מה שלא ערן זילברמן. תבעטו בו החוצה כבר.
 
אכן כן

והכי מצחיק שהוא אמר אתמול שכשהוא יוצא מהתוכנית הוא יקבל משרת "מנהל פרוייקט". ועוד יותר מצחיק זה שהוא התגאה שהשאירו לו את הפלאפון והמחשב למורת רוחם של המנהלים שלו. פחחחחחחחחחחחחח
 

יניבל1

New member
מעניין יהיה לראות אחרי שערן יודח עוד חודש

את השלב הזה שאסי עזר מקריא לערן את רשימת העידכון מאז נכנס לוילה ועד שיצא: לבני ניצחה את מופז בפריימריז של קדימה,הדולר ירד ל2 וחצי שקלים,החלו מגעים לשיחות עם סוריה , עלו במאות אחוזים מחירי העופות, החל פרוייקט פיצוח הגרעין בז'נבה, אה כן וגם זרקו אותך מהעבודה .
 

FreshF5

New member
עלק שונא אנשים לא אסרטיבים

ומה בדיוק הוא? עלוב נפש שנגרר (לא בדיוק אסרטיביות מבחינתי) אחרי שי לכל חור גם כשאין צדק בדרכיו של שי.
 

frosti

New member
לא מדוייק

חברה שנותנת שירותים בשוק תחרותי, צריכה מוניטין ויחסי ציבור טובים, וברגע שעובד בחברה, שמייצג את החברה בין אם ירצה או לא, מתבטא בצורה פוגענית כלפי ציבורים שלמים (שנהנים משירות של החברה), החברה לא חייבת להחזיק אותו. נניח ושפרה תתבטא נגד הציבור החרדי (שהוא מהווה נתח שוק עצום של אלעל), מישהו יתפלא אם אלעל ירצו לפטר אותה?
 
למעלה