קבלו קישור - ערן יפוטר מעבודתו כשיצא מבית האח

no nick 1989

New member
עם כל הכבוד,

ולמרות שערן ממש מעצבן אותי ברמות בהערות שהוא זורק ללאון,זה ממש דפוק לפטר מישהו בגלל הדעות שלו..כאילו,מה,זה שהוא שונא הומואים וערבים [נגיד,כי לדעתי הוא סתם עושה פוזות. הוא מסתדר יופי עם רנין וללאון הוא זורק יציאות כי הוא מנסה להצחיק והוא לא מצחיק בגרוש.] זה פוגם איכשהו בעבודה שלו? לא. אז לפטר בנאדם בגלל דעות? מה זה שונה לדוגמא אם הוא היה שמאלני בעד זכויות אדם ובעד הומואים?! לכל בני האדם יש דעות שונות! ככה זה..
 

יNOT

New member
../images/Emo9.gif אני אשמח לדעת את המקור שעליו את מתבסס

האם ראית אותו מתעלל בחיה?! האם יש חיות בווילה ?!
על איזה מקור עובדתי אתה מתבסס מעבר למה שנאמר פה בפורום?!
 

יניבל1

New member
ווינט כאלה רקובים

הניסיון לעשות רייטינג על האח הגדול נכשל פעם אחר פעם את ה"סקופ" הזה שלערן יש חברים הומואים הוא בעצמו סיפק , בשיחה עם אחת מהבנות, והוא בכלל לא מתבייש בזה. אגב תשימו לב , שהם העלו בקושי 5 משפטים בכתבה הזו , אבל שמו באמצע תמונה שלו בגודל חצי דף, רק שיראה שיש להם כתבה גדולה עליו. פתטים.
 
הוא גם מתעלל בחיות החולרע????

זהו, עכשיו אני ממש שונאת אותו. אחחחח שיעלה כבר למוקד.
 

קמבילי

New member
כמוני כמוך, אחותי

עד כדי כך שהוא השכיח ממני את השנאה למיקי. אלוהים איך הייתי נהנית לראות את הפרצוף הגחכן שלו על המוקד. יש לך מושג איך פונים להפקה? אני רוצה שיעשו משהו, שיעיפו אותו, אבל את זה הם לא יעשו אז לפחות שיענישו אותו, או שיוקיעו אותו לעיני כולם.
 

יNOT

New member
כן, הפתעה גדולה ../images/Emo152.gif להמציא סיפורים ../images/Emo2.gif

אנשים לא מבינים שהם יוצרים "אמת" , אם 1000 אנשים יגידו על אדם, שהוא שונא חיות או שהוא גם הומו, וייתיחסו אליו בהתאם , כך גם אחרים ייתיחסו. אותו דבר עם הבורסה, מיליון אנשים יפיצו את הידיעה שהבורסה צונחת, וכתוצאה מזה יותר ממיליון אנשים יברחו מהבורסה, והבורסה באמת תצנח.
לאנשים יש אחריות מוסרית וחברתית, לדבוק בעובדות. להמציא סיפורים זה הכי קל ,ואף אחד לא מעניין אותו ההשלכות , שוכחים שמדובר באנשים אמיתיים
 

d a n 6

New member
אם הם מפטרים אותו זה ממש לא יפה

בגלל סרטון של דקה שנועד להקצין את הדמות שלו הם צריכים לפטר אותו? לפי דעתי ערן עובר תהליך מאוד יפה בוילה לגבי הומואים ורואים שהוא לא שונא את לאון כי אם הוא היה שונא אותו הוא הי מדיח אותו. לגבי השנאה שלו לערבים אסור לשכוח שחבר טוב של ערן מת בצבא ושהוא עבר הרבה ושלא כל מי ששונא את הערבים שונא אותם כי הוא גזען אלא בגלל תכונות שלהם והתנהגות שלהם למשל תראו עכשיו איך רנין שוטפת ללאון את הראש נגד ערן היא פשוט דורשת בעיטה לפרצוף.
 
נגיד שכל מה שאתה אומר זה נכון

נו מילא. אבל לפוצץ פרה עם טיל לאו ועוד לשלם על זה כסף?!?! עד כמה שפל בן אדם יכול להיות
 

d a n 6

New member
אתה צודק אבל צריך קודם כל לבדוק את העובדות

לי זה נשמע דבילי שהוא יעשה את זה סתם ככה בשביל הכיף ושנית אלפי פרות מוצאות להורג בכל יום ויום אז צריך לקחת את זה בפרופורציה.
 

BeN ShaDe

New member
../images/Emo6.gif

כבר אמרתי שאני לא מת על ערן והיציאות האידיוטיות שלו בתוכנית רק פועלות נגדו והנה הגיעה ההוכחה הכי טובה. הוא פוטר מהעבודה , אבל היי , יש לו את קרן!
 
למעלה