קבלו רצף תמונות, משעמם לי

m i c k e y 15

New member
חחחח..

חחח..כן יש לו שרירים חבל''ז.. ולא לא נראה לי שהוא נמוך..אולי הוא בקצת מאלייז'ה..
 
הורדתי ספיידרמן את קולטת

מי שמסתכל איתי נתקע כל הזמן על אותו קטע: החזה והשרירים אני עושה סטופ ותוקעת ככה איזה חצי שעה..
 

m i c k e y 15

New member
יווו ...נכוןן

כן גם אני..קנינו די וי די וישר הלכתי להביא את הסרט..ראיתי את שתיהם בקולנוע..אבל חזרתי שוב ושוב על אותו קטע..חח כי אין על הגוףף שלו דיי!!
 

Gaunt

New member
דומה../images/Emo15.gif

אבל אלייז'ה הרבההההההההה יותר שווה
חוצמזה שהעיניים של ספיידרמן נראות כאילו יש לו דלקת
 

מיה ווד

New member
כן הם בהחלט דומים....

פעם פעם פעם עוד לפני שהכרתי ממש את אלייז'ה.. חח כי ראיתי אותו כבר שהייתי בת 6 אולי שהלכתי לראות פליפר בקולנוע ( ההה היו ימים... ) ואח"כ ראיתי אותו גם בדוברה בכל זאת עפה ובאמת שלא היה לי מושג מי זה מי אבל ברגע שמתאהבים באלייז'ה אפשר בהחלט לראות את ההבדלים.. מצטערת אם עשיתי למישהי סחרחורת עם כל ההליכה במעגלים שלי.. חחח עזבו אותי... זה מה שקורה למישהו שלומד שעתיים ברצף למבחן במתמטיקה..
 

7שילי7

New member
חחחח יש דמיון....

יש דמיון אבל אין על אלייז'ה... ולדעתי שזה רעיון מצוין מה שליאור הציע שנעשה 100 סיבות- למה דפקא אלייז'ה.. צריך דרך לכתוב את זה מסודר... למישי רעיון? ובקשר לסיבובים.... מסכנות.. מבחן במתמטיקה.... בהחלט מבינה..
 

פירחון 1

New member
וואי!!!קרה משו מטורף!!!!

אתם לא יודעים מה גיליתי!!!! שהייתי בת איזה 8 אז ראיתי בטלוויזיה סרט, סתם סרט כזה נחמד לכל המישפחה והשחקן היה ילד קטן כזה וממש אהבתי אותו! כאילו אחרי הסרט המשכתי לחשוב עליו המון!! כעבור כמה שנים טובות, התחלתי לאהוב את אלייז'ה וחיפשתי עליו תמונות באינטרנת, ואז היגעתי לאתר של תמונות מהסרטים שלו, פיתאום ראיתי תמונה של ילד מוכר שהייתי בטוחה שראיתי פעם! אני מיסתכלת למטה על מאיזה סרט זה, וזה היה מאותו סרט שראיתי שהייתי בת 8!!!!!כבר אז היתגלתה לי חיבה אליו!!! דרך אגב, הסרט היה הורים בהזמנה...
 
למעלה