הילדה התחילה כיתה ו' החודש
הסיבה היתה תלונות שלה שהיא לא מרוכזת ולא מסוגלת לזכור הוראות שניתנות בכיתה. קיבלנו פידבק דומה ממורה אחד שלה שאמר שהיא לא ממלאת אחרי ההוראות לתרגילים שניתנים בכיתה כאשר מדובר בהרבה שלבים. היא אמרה שהיא מנסה למלא אחרי ההוראות אבל לא מצליחה לזכור אותן. שאלנו אם התלמידים האחרים זוכרים את ההוראות והיא אמרה "כן"
לא מדובר בבעייה של היפר-אקטיביות/הפרעה בכיתה. הילדה יושבת בשקט בלי בעיה ומתנהגת למופת. רק חולמת ו"מתפזרת".
כן, גם המצב החברתי לא מזהיר.
האבחון היה חד משמעי: הפרעה בריכוז ובזיכרון לטווח קצר חרף יכולת קוגניטיבית מצוינת
. האותיות שקיבלנו היו: ADHD, Predominantly Inattentive Presentation (כלומר, בלי הרכיב של היפראקטיביות)
הפסיכולוגית המאבחנת אמרה שלדעתה "לסוג הזה אין תרופה שעוזרת". מכיון שזה נשמע לי אפעס קצת שטחי - החלטתי לחקור בנושא מעבר לזה
הסיבה היתה תלונות שלה שהיא לא מרוכזת ולא מסוגלת לזכור הוראות שניתנות בכיתה. קיבלנו פידבק דומה ממורה אחד שלה שאמר שהיא לא ממלאת אחרי ההוראות לתרגילים שניתנים בכיתה כאשר מדובר בהרבה שלבים. היא אמרה שהיא מנסה למלא אחרי ההוראות אבל לא מצליחה לזכור אותן. שאלנו אם התלמידים האחרים זוכרים את ההוראות והיא אמרה "כן"
לא מדובר בבעייה של היפר-אקטיביות/הפרעה בכיתה. הילדה יושבת בשקט בלי בעיה ומתנהגת למופת. רק חולמת ו"מתפזרת".
כן, גם המצב החברתי לא מזהיר.
האבחון היה חד משמעי: הפרעה בריכוז ובזיכרון לטווח קצר חרף יכולת קוגניטיבית מצוינת
הפסיכולוגית המאבחנת אמרה שלדעתה "לסוג הזה אין תרופה שעוזרת". מכיון שזה נשמע לי אפעס קצת שטחי - החלטתי לחקור בנושא מעבר לזה