``לנצח בקרב ולספק סחורה``
הי, ב``קרב`` שבין סוני לנינטנדו, בכל הנוגע לקונסולות מאוד קשה לנצח את השליטה האבסולוטית שיש היום ל-PLAYSTATION, המוצר הנמכר ביותר שיש לאימפריית האלקטרוניקה סוני - שלא לדבר על מה שהולך לקרות עם ה-PS2. היום, נינטנדו חיים ומצליחים לשמור על כוחם בגלל הגיים-בוי הצבעוני ובמיוחד בגלל הברית האסטרטגית שנקשרה בינם לבין משחקי הפוקימון. מרכז הכוח של החברה הוא עדיין בארה``ב ובדרום אמריקה, אבל החיים שלה נעשים יותר ויותר קשים מיום ליום - בעידן הקונסולות של סוני וסגה. אבל מה, אני עדיין מאמין שקלאסיקות של נינטנדו כמו האחים מריו יכולים לספק את הסחורה במיוחד בוורסיות מרובות משתתפים ונגישות אינטרנט טובה דרך הדולפין - אבל עדיין יש פער גדול בין ``לספק סחורה`` ל``לנצח במלחמה`` וביחס למשחקי התלת-ממד - אין ספק שהתחום הולך ומתקדם כל הזמן, אבל משחק טוב באמת ממש לא חייב להיות תלת-ממדי ולכן התחום כבר מפסיק להתפאר ביכולות אלה, למעט בחשיפת קונסולות חדשות.