קודם כל מגניב לאללה

דרדסברס

New member
קודם כל מגניב לאללה

העובדה שיש פורום סימביאן, שזה נפלא! ואני רואה שהתשובות ענייניות וזה מקום טוב בשבילי לפתח את הנייד שלי, אז שלום לכולם והמון תודה מראש כבר. אני חדש בפורום כאן ורציתי לשאול שאלה שמציקה לי, יש לי 6680 חביב, העניין זה שאני מחפש תוכנה להרצת MP3 זאת כיוון שרכשתי 1GB זכרון לנייד שלי, העניין הוא שכל תוכנה שאני מתקין ומנסה להפעיל הוא מראה לי שהיא עולה, כלומר האייקון קופץ כזה, ואז הוא חוזר למצב רגיל, כלומר שהתוכנה לא עובדת למעשה. כנ"ל לגבי תוכנה להרצת AVI. אשמח לעצה טובה לגבי העניין שכן זה מתסכל ביותר המון תודה, נדב :)
 

BIacKnight

New member
איזה סוג כרטיס קנית ?

כי לי יש גם 1 גיגה והמכשיר עובד מצוין .
 

דרדסברס

New member
RS DVMMC של Kingston

הוא עובד מצויין, אין לי בעיות אכלוס נתונים, אבל משום מה הוא לא מעלה לי חלק מהתוכנות. עם זה אני אסתדר כבר מה שאני לא מוצא זו תוכנה להרצת קבצי וידאו כגוןMPG ו-AVI ואם יש למישהו שמץ של מושג על שם של תוכנה שעושה את הפעולה הזו, ומותאמת ל-6680 אני יותר מאודה לו, אני אודה לו מאוד!
 

BIacKnight

New member
כמו שלי ,כרטיס מצוין !

וכאמור אין כנראה בעיה עם הכרטיס
 

דרדסברס

New member
ניסיתי את DVDPlayer אבל

משום מה הוא לא מוכן לקרוא לי את הקבצים כמו שצריך אז נשאלת השאלה עם איזו תוכנה אני אוכל להמיר קבצים לקבצי וידאו שיתאימו ברזולוציה למכשיר שלי ומהם התכונות שאליהם אני אמור להמיר את הסרט וידאו שאני רוצה כך שכל מה שישתנה בו זה רק גודל התמונה והסאונד ישאר סטריאו באיכות נורמלית? כלומר, והיה ויש לי סרט ששוקל 700MB נניח, עם איזו תוכנה אני אוכל להמיר אותו כך שהוא יתאים לתכונות הנייד (Frame rate, גודל תמונה וכו') ואיזו תוכנה תוכל לקרוא את הקובץ החדש שנוצר ושאעלה לנייד?
 

ppc

New member
אז ככה..

אני משתמש בתוכנה SmartMovie שהיא תוכנה מעולה והיא באה גם עם תוכנת המרה למחשב. את התוכנה למחשב ולסלולרי תוכל להוריד מפה: http://www.lonelycatgames.com/index.php?chapter=smartmovie התוכנה היא לא תוכנה חינמית אבל תוכל להוריד גרסת נסיון שתיתן לך לגן 60 דקות על הפלאפון מבלי לקנות את התוכנה ואחרי שתעבור את ה - 60 דק' תצטרך לרכוש את התוכנה.. אם תצטרך עזרה פנה אליי Icq: 1185154 [email protected]
 

BIacKnight

New member
יש עוד אפשרות להמיר קבצי וידאו

לקובץ 3g שמתאים למכשיר, בעזרת התוכנה - nokia multimedia converter pro 2.0 אני משתמש איתה ומוריד חופשי קבצי וידאו.
 
למעלה