קווים חדשים

עם הפעלת קו 404 החדש - צמצום נסיעות במרבית קווי השירות האחרים:

קו 401 -

במסמכי המכרז המקוריים דובר על תגבור תדירות, בפועל: התדירות תצומצם:
בשעות הבוקר - תדירות של פעם בשעה במקום פעם בחצי שעה כיום.
בשעות הערב - בחלק מהשעות תדירות של פעם ב-20 דקות במקום פעם ב-12-13 דקות כיום.

קו 421 -
במסמכי המכרז המקוריים - תדירות הקו ללא שינוי מהקיים.
בפועל: בוטלו כל הנסיעות באמצע השבוע והקו הופך לקו לסופי שבוע וחגים בלבד.

קו 422 -
במסמכי המכרז המקוריים דובר על תגבור תדירות, בפועל: התדירות תצומצם:
בשעות לפני הצהריים - תדירות של פעם בחצי שעה במקום פעם ב-20 דקות כיום.
בחלק משעות אחה"צ והערב - תדירות של פעם ב-20 דקות במקום פעם ברבע שעה.

קו 423 -
במסמכי המכרז המקוריים - דובר על תגבר תדירות הקו.
בפועל: בוטלו כל הנסיעות באמצע השבוע והקו הופך לקו לסופי שבוע וחגים בלבד.
 

מנכל אחד

Active member
עם הפעלת קו 404 החדש - צמצום נסיעות במרבית קווי השירות האחרים:

קו 401 -

במסמכי המכרז המקוריים דובר על תגבור תדירות, בפועל: התדירות תצומצם:
בשעות הבוקר - תדירות של פעם בשעה במקום פעם בחצי שעה כיום.
בשעות הערב - בחלק מהשעות תדירות של פעם ב-20 דקות במקום פעם ב-12-13 דקות כיום.

קו 421 -
במסמכי המכרז המקוריים - תדירות הקו ללא שינוי מהקיים.
בפועל: בוטלו כל הנסיעות באמצע השבוע והקו הופך לקו לסופי שבוע וחגים בלבד.

קו 422 -
במסמכי המכרז המקוריים דובר על תגבור תדירות, בפועל: התדירות תצומצם:
בשעות לפני הצהריים - תדירות של פעם בחצי שעה במקום פעם ב-20 דקות כיום.
בחלק משעות אחה"צ והערב - תדירות של פעם ב-20 דקות במקום פעם ברבע שעה.

קו 423 -
במסמכי המכרז המקוריים - דובר על תגבר תדירות הקו.
בפועל: בוטלו כל הנסיעות באמצע השבוע והקו הופך לקו לסופי שבוע וחגים בלבד.
עד אחרי חג השבועות התקופה היא תקופת שפל מבחינת (למעט הימים של חג הפסח) ואם למפעיל החדש אין יכולת להפעלה מלאה, עדיף לקצץ בשירות מאשר לאשר לו להסתמך על קבלני משנה.

צמצום יזום היא שיטה טובה ללחוץ עליו להכשיר נהגים נוספים, ביחוד בתקופה בה הביקושים נמוכים יחסית.
 
למעלה