קיימת רשת של קווי אוטובוס מאריאל בתדירות נמוכה שפועלת לרוב בערך פעם ביום לכיוון, הם לא מיותרים? לא היה כדאי לבטל ולהעביר את התשומות לקווים 275 ו286? יש להם פוטנציאל אולי לקשר בין אריאל וראש העין לכל היישובים האלה אם הם היו בלו"ז אחר ואולי ביטול מגבלות איסוף/הורדה
רוב הקווים מופעלים ע"י תנופה
75 לנתניה דרך כביש 6 ו57
276 לחדרה דרך צומת רעננה
255 (אלקטרה אפיקים) אולי לא בדיוק אבל לא כזה שונה, לראש העין
256 (אלקטרה אפיקים) כמו 255, אבל לכפר קאסם
291 למודיעין דרך כביש 444
292 לאשדוד דרך מחלף גדרה
293 לרמלה דרך לוד
294 לרחובות דרך רשל"צ ונס ציונה
295 לירושלים דרך אלקנה, שעלבים ומבוא חורון
296 בהרצליה דרך רמת השרון
759 (קווים) לג'ת דרך באקה
הם לא עומס תפעולי? חוץ מנתניה וחדרה אין עוד יעדים שיש אליהם קווים אחרים באיזור של אשכול שומרון של תנופה וזה גם הקו היחיד של קווים באריאל ובכללי בשומרון
רוב הקווים מופעלים ע"י תנופה
75 לנתניה דרך כביש 6 ו57
276 לחדרה דרך צומת רעננה
255 (אלקטרה אפיקים) אולי לא בדיוק אבל לא כזה שונה, לראש העין
256 (אלקטרה אפיקים) כמו 255, אבל לכפר קאסם
291 למודיעין דרך כביש 444
292 לאשדוד דרך מחלף גדרה
293 לרמלה דרך לוד
294 לרחובות דרך רשל"צ ונס ציונה
295 לירושלים דרך אלקנה, שעלבים ומבוא חורון
296 בהרצליה דרך רמת השרון
759 (קווים) לג'ת דרך באקה
הם לא עומס תפעולי? חוץ מנתניה וחדרה אין עוד יעדים שיש אליהם קווים אחרים באיזור של אשכול שומרון של תנופה וזה גם הקו היחיד של קווים באריאל ובכללי בשומרון