דמוגרפיה לא מייצרת שיח בכול נושא
חברתי!!! תרבות ואמונה כן , והם אכן חוצים גבולות גיאוגרפיים. המאבק הפמיניסטי בישראל ייצר חפיפה מעניינת בין מעגל הזהות האישי לכלל אנושי . "הגם וגם" הפמיניסטי מחבר בארץ בין מעגלי סולידריות - נבילה אספניולית מגדירה את עצמה כאישה פלסטינית (לפני שעברה ל"פזה" פמיניסטית היא זיהתה את עצמה כפלסטינית תושבת ישראל) , נשות יש"ע מגדירות את עצמן כנשים דתיות (הגדרתן הראשונית התבססה על המרכיב הדתי- גיאוגרפי, דתיות תושבות יש"ע). ולהערתך המסכמת- מאחורי כול גישה סוציולוגית ניצבת תאולוגיה- כך שגם דיון פמיניסטי הוא בעצם דיון תאולוגי.
חברתי!!! תרבות ואמונה כן , והם אכן חוצים גבולות גיאוגרפיים. המאבק הפמיניסטי בישראל ייצר חפיפה מעניינת בין מעגל הזהות האישי לכלל אנושי . "הגם וגם" הפמיניסטי מחבר בארץ בין מעגלי סולידריות - נבילה אספניולית מגדירה את עצמה כאישה פלסטינית (לפני שעברה ל"פזה" פמיניסטית היא זיהתה את עצמה כפלסטינית תושבת ישראל) , נשות יש"ע מגדירות את עצמן כנשים דתיות (הגדרתן הראשונית התבססה על המרכיב הדתי- גיאוגרפי, דתיות תושבות יש"ע). ולהערתך המסכמת- מאחורי כול גישה סוציולוגית ניצבת תאולוגיה- כך שגם דיון פמיניסטי הוא בעצם דיון תאולוגי.