קונסולות משחק

MS425

New member
קונסולות משחק

שלום. לפני כבערך 4 חודשים רכשתי בחנות מסויימת קונסולת משחק. לאחר כ3 חודשים היא הפסיקה הקונסולה לעבוד וחזרנו איתה לחנות במסגרת האחרויות שניתנה לנו לשנה. בעל החנות טירטר אותנו במשך כחודש וחצי ולבסוף טען כי הבעיה היא בעיית תוכנה שמשמעותה היא החלפת כל המכשיר למכשיר חדש והוספת סכום כסף נכבד מצידנו למרות שבעל החנות הסכים להתחלק חצי חצי. כשביקשתי לראות את האחרויות התמעמע בעל החנות ודרשתי לראות איכן רשום שהתוכנה איננה נכללת האחריות נאמר לי שאם יכתב כל דבר באחרויות זה לא יסתיים לעולם. שאלתי היא האם יש לי עילה לתבוע אותו במטרה שהוא ישלם את כל הסכום הנדרש לתיקון / החלפת המכשיר ?
 
מציע לך לפנות למועצה הישראלית לצרכנות /

או לאמון הציבור. תוכל להתייעץ עימם ואולי אף להיעזר בהם.
 

calila

New member
אם הקונסולה שייכת לאחת החברות העולמיות

פנה ישירות למחלקת שרות העולמית, למשל ל XBOX360 הראשונים היו המון בעיות, הם הוחלפי ע"י מייקרוסופט העולמית ללא תשלום, פנה עם הסבר מפורט, תהיה מופתע מהשרות (לא בישראל כי לצערי עדיין לא יודעים לתת שרות ללקוח בישראל) בהצלחה
 
למעלה