אביר הקרנפים
New member
מה שאני לא אוהב בהרבה תיאוריות
זה שהן מצמצמות את הכתוב לנקודת מבט מאוד צרה שבחלקה לא מתאימה לעלילה.
אנחנו יודעים שמציירים ומפסלים פנים בעצים, גם בעצים שאינם עצי סוכך (הפראים שעברו מדרום לחומה). אנחנו יודעים שבכל טירה שמכבדת את עצמה יש חורש אלים כי זה חלק מההיסטוריה של ווסטרוז, וגם מי שלא עובד את האלים העתיקים יחזיק חורש אלים, כשם שגם מי שלא עובד את האלים העתיקים אומר "בשם האלים הישנים והחדשים". יש בזה מן תוקף עתיק, רשמי ומכובד.
עץ סוכך בדלת ובשולחן זה עץ מת. במקרה זה העץ נמצא שם בגלל הצבע שלו.
לומר שלעצי הסוכך יש שליטה מוחית, זה כמו לומר שלרהלור יש שליטה מוחית. גם הוא נותן חזיונות לכהניו. אם כן, לא בהכרח מדובר בעצי הסוכך עצמם, אלא באלים העתיקים או בכוח שמתגלם בעצי הסוכך.
נד סטארק ניקה את החרב ליד העץ לא כדי להאכיל את העץ במנה שלו, אלא כדי להיטהר במקום שהיה לו כמקדש ומזבח כפרה.
בטורניר הגדול בהארנהול השתתפו המוני לורדים ואבירים. רובם עדיין בחיים.
העצמות בגבעה החלולה לא בהכרח מצביעות על רשע. הגבעה החלולה היתה בית לדורות רבים של ילדי היער, ואולי גם בני אדם שמצאו אצלם מחסה ומקלט לזמן מה. כל אלה שלא שרדו את החורפים או מתו באופן טבעי, אין הכרח שיצאו החוצה לכרות להם קבר, בעיקר כשבחוץ מסתובבים האחרים. וכך המערה היתה גם למערת קבורה.
זה שהן מצמצמות את הכתוב לנקודת מבט מאוד צרה שבחלקה לא מתאימה לעלילה.
אנחנו יודעים שמציירים ומפסלים פנים בעצים, גם בעצים שאינם עצי סוכך (הפראים שעברו מדרום לחומה). אנחנו יודעים שבכל טירה שמכבדת את עצמה יש חורש אלים כי זה חלק מההיסטוריה של ווסטרוז, וגם מי שלא עובד את האלים העתיקים יחזיק חורש אלים, כשם שגם מי שלא עובד את האלים העתיקים אומר "בשם האלים הישנים והחדשים". יש בזה מן תוקף עתיק, רשמי ומכובד.
עץ סוכך בדלת ובשולחן זה עץ מת. במקרה זה העץ נמצא שם בגלל הצבע שלו.
לומר שלעצי הסוכך יש שליטה מוחית, זה כמו לומר שלרהלור יש שליטה מוחית. גם הוא נותן חזיונות לכהניו. אם כן, לא בהכרח מדובר בעצי הסוכך עצמם, אלא באלים העתיקים או בכוח שמתגלם בעצי הסוכך.
נד סטארק ניקה את החרב ליד העץ לא כדי להאכיל את העץ במנה שלו, אלא כדי להיטהר במקום שהיה לו כמקדש ומזבח כפרה.
בטורניר הגדול בהארנהול השתתפו המוני לורדים ואבירים. רובם עדיין בחיים.
העצמות בגבעה החלולה לא בהכרח מצביעות על רשע. הגבעה החלולה היתה בית לדורות רבים של ילדי היער, ואולי גם בני אדם שמצאו אצלם מחסה ומקלט לזמן מה. כל אלה שלא שרדו את החורפים או מתו באופן טבעי, אין הכרח שיצאו החוצה לכרות להם קבר, בעיקר כשבחוץ מסתובבים האחרים. וכך המערה היתה גם למערת קבורה.