קוצ'ינה תמר - רגשות מעורבים

s i t a r

New member
קוצ'ינה תמר - רגשות מעורבים

היינו אתמול בערב בקו'צינה תמר ביחד עם עוד זוג חברים. הערב התחיל מקסים והאירוח היה מושלם. הזמנו 2 מנות ראשונות שהיו מעולות (טורטליני ארטישוק וורביולי פיטריות כמהין).
הפדיחות התחילו כאשר ביקשנו צלוחית עם שמן זית ובלסמי. המלצרית החביבה הביאה לנו את זה ולא קלטה שעל הדרך היא שפכה מלא שמן על החולצה של בעלי ועל האייפון שלו שהיה על השולחן.
היא התנצלה ונתנה לנו מגבונים לנקות ואמרה שאם יש צורך בניקוי יבש שנביא להם את הקבלה.
במנות העיקריות הזמנו 2 מנות זהות של ניוקי, מנה של רגו ומנה של פסטה עם פירות ים. המנות של הניוקי הגיעו קרות! החזרנו אותן למטבח וביקשנו שיחממו אותן.
כל המנות היו סבירות מבחינת הטעם ולא התעלפנו מהן.
בסוף הזמנו קינוח טירמיסו וקיבלנו גם 3 כדורי שוקולד על חשבון הבית (?????).

אני ציפיתי לפיצוי רציני יותר על אמבטיית שמן שקיבלנו ו2 מנות שהוחזרו לחימום.

מה אתם אומרים?
 
אני אומר

שמנות שמגיעות קרות זו תקלה.

שמן זית(או כל דבר) שנשפך על בגד, זה דבר שקורה שלא בכוונה, וימשיך לקרות על עוד בני אדם ונוזלים פעילים בביזנס הזה.
התנצלו? הציעו לשלם על הניקוי במידת הצורך? יפה מאוד. מה עוד רצית שיעשו?
לטעמי זה די והותר.
 

קליספרה

New member


 

יויו13

New member
נגע הפיצוי במסעדות הפך למגפה ברמות

רציניות ובסופו של דבר אנחנו הצרכנים משלמים על זה .
לגבי איזה פיצוי
כל אחד והפיצוי שלו
אחד יסתפק בתשומת הלב ו "האירוח המושלם " וישמח שקיבל ניקוי יבש .
אחד ישמח מאד לקינוח חינם
אחר יצפה לארוחה חינם
ויש כאלה שבכלל מגיעים מראש עם מחשבה של איך להוציא משהו בחינם
לעומתם יש כאלה שמגיעים למסעדה עם החלטה מראש ששום דבר לא יקלקל להם את הכייף ולא יודעים בכלל מה זה פיצוי .
בקיצור
לדעתי המסעדה פישלה ותיקנה את עצמה בצורה מניחה את הדעת .
לצפות לפיצוי יותר גדול מותר אבל זה פתח לאכזבות כגודל הציפיות וכו.....
 

passioneta

New member
אני חושבת שיש פה רעיון לסוג חדש של מסעדה

פיצוי על כל ארוחה
 

נהורית1

New member
ואיזה פיצוי מקבל אחד שאוכל ח...

לא כל המסעדות מגישות אוכל טעים לחיך.
אם זה קר אפשר לבקש לחמם, אבל מה
עושים כשאוכלים מאכל שכולו מוצף בשמן,
מלוח וחריף ברמות ולא טעים?

אז יגידו, על טעם וריח אין להתווכח, וזה
סוף הסיפור. זרקנו איזה 150 שח וכשעה
זמן (חצי מזה בהמתנה למנה) ויצאנו דפוקים
ולא מרוצים.
 

החתולית

New member
לאיזה פיצוי ציפית ?

מה היה מניח את דעתך וגורם לחוויה שלך להיות טובה יותר?
 

s i t a r

New member
אנחנו האחרונים שישבו וימתינו לארוחה חינם אבל

אני חושבת שראוי היה להוריד ממחיר הארוחה קינוח או מנה.
נכון, התנצלו והציעו ניקוי יבש אבל אם יצאנו המסעדה בהרגשה פחות נעימה זה סימן לא טוב.

אנחנו לא מנסים לסחוט....אבל נתקלנו בשירות יותר טוב מזה.
 

החתולית

New member
יצאתם בהרגשה רעה כי ציפיתם לפיצוי

כתבת שהאירוח היה מושלם, מלבד שתי תקלות, כלומר בגדול השירות היה טוב.

המלצרית "לקחה אחריות", התנצלה והציעה מיד פיצוי. אז את הפינה הזאת סגרנו.
המנות שהגיעו קרות, חוממו או הוחלפו, ואכלתם לשביעות רצונכם. כלומר גם את הפינה הזאת סגרנו.

כדי שתצאו בהרגשה טובה, נתנו 3 כדורי שוקולד, להמתיק את הסיום. בזה לטעמי, המסעדה עשתה את מה שראוי לעשות.
 

sweetdreams

New member
לי זה נשמע בסדר גמור

מבחינת שירות, אמרת שהיה טוב (אפילו מושלם). על תקרית השמן הם התנצלו, ועוד הציעו פיצוי כספי על הניקוי היבש במידת הצורך (שבעיניי שווה יותר מקינוח חינם).

התלונות בנוגע לאוכל ולמנות שהגיעו קרות, כבודן במקומן, ותחליטו בהתאם להבא אם זוהי מסעדה מהסוג המתאים עבורכם. (עבורי למשל, אני הייתי מקבלת את הרושם שלי לגבי התנהלות המטבח, ופיצוי לא היה משנה לי כלום במקרה הזה.)

למה עוד ציפית?
 

Cafe Latte

New member
הציעו לכם לשלם על הניקוי היבש. נתנו קינוח

בחינם.
אין גבול לחזירות?
אני חושבת שבקבוק moet הגיע לכם, על עוגמת הנפש
NOT.
 

גסטרו

New member
אני לא מבינה את העליהום - לחזור הביתה

חולצה ספוגת שמן , ללכת לניקוי יבש וללכת שוב לקחת את החולצה. אישית לא הייתי טורחת להגיע שוב למסעדה עם הקבלה - זה טרטור

לו היתה המלצרית אומרת במאור פנים- נשמח להזמינכם לקינוח -מה תרצו - בטוחה אני שהיו יוצאים בהרגשה טובה והמסעדה היתה מפסידה 40 שח מחיר קינוח שעלותו הרבה פחות...

גם לקבל מנה קרה זה תענוג מפוקפק ולא ברור איך מסעדה מוציאה מנות קרות מלכתחילה.
 

bruno01

New member
וקינוח באמת היה עוזר?

(אגב, הוציאו להם כדורי שוקולד. אפשר להתווכח אם זה קינוח, חצי קינוח, או רבע קינוח, אבל זה כבר קטנוני בעיניי).

הרי היו אנשים שהיו מקבלים עוד קינוח והיו אומרים "מה עוזר לי קינוח? המעט שהם יכלו לעשות זה להציע לי לשלם על נקיון של החולצה". הם בכל מקרה לא יכלו לנצח פה.

טעויות קורות, בכל מקום עבודה שמעורבים בו בני אדם.
גם אני טועה לפעמים בעבודה שלי מול לקוחות, ואני בטוח שכל אחד יכול לחשוב על טעות שהוא עשה מול לקוח או מול הבוס. יצא שהצעת פיצוי על טעות כזו? למה רק מסעדות צריכות בכל פעם להציע פיצוי על טעות אנוש?

קינוח הוא לא תרופת הפלא לכל צרות העולם, ואני לא מבין למה אתם מתייחסים אליו ככזה.

אפשר לקחת כל טעות שקורת ללב, ולתת לה להרוס את הערב (ואז אני עדיין לא מבין איך קינוח היה פותר את הסעדה במצב כזה) ואפשר להתבאס, להבין שטעויות קורות, ולהמשיך הלאה.

אם יצאתי בהרגשה רעה ממסעדה, וזה קורה, שום קינוח לא היה משנה את ההרגשה הזו שלי.
התנצלות של מי שעשה את הטעות שווה הרבה יותר בעיניי, וזה קרה פה.
 
למעלה