קורס לפני גיוס, האם זה מוקדם מידי ?

The DDM

New member
קורס לפני גיוס, האם זה מוקדם מידי ?

עקב דחיה של מועד הגיוס מסיבה רפואית משהו... יצא שיש לי הרבה זמן בלי מטרה בחיים
חשבתי על קורס ברמנים ועולות לי כמה דילמות: אני סך הכל בן 18, ואולי בוגר מספיק בשביל לשתות אלכוהול, אבל לא עם יותר מידי ניסיון (אין לי באמת ידע באלכוהול) אני גם כ"כ יהיה הכי צעיר בקורס, מה שגם יהיה מוזר... ובשורה התחתונה: מי יעסיק ברמן בן 18 ?!? (במיוחד אחד שנראה עוד יותר צעיר). מצד שני, הקורס ישאר גם לאחר כך. להבדיל מברמנים אחרים לי יהיה בגיל 21 וותק של 3 שנים כבר (ובגיל 24 וותק של 6!!) אפשר להתגבר על כל מה שכתבתי למעלה, וזה הכל בעיקר עניין של גישה. אין לי משהו אחר לעשות עם הזמן (חוץ מלעבוד במקדונלדס או משהו כזה) וזה גם ככה משהו שאני נורא רוצה לעשות ואני בטוח שגם אם לא עכשיו, קורס ברמנים מתישהו אני יעשה. אז, מה אתם אומרים ?
 

obbb

New member
מאוד מאוד תלוי

קודם כל לא קל ולא תמיד אפשר לעבוד שאתה בצבא (אם נתעלם מהעובדה שת'כלס אסור אבל לא באמת אוכפים את זה) אתה לא יכול לדעת איפה תשרת (בהנחה שאתה ג'ובניק, אם אתה קרבי אז בכלל אין על מה לדבר) וגם זה לא תלוי בך. לגבי גיל - להיות הכי צעיר בקורס זה לא ביג דיל והיו איתי אנשים לפני ובצבא (אני עשיתי בצבא) לגבי העסקת ברמן בן 18 - זה מינוס, אני בן 22 וזה גם בעייתי במקומות הטובים, מצד שני אתה יכול לצבור נסיון לאט לאט במסעדות או בכל מיני בארים שכן יסכימו (ויש כאלה) ועם השחרור (שיהיה עוד 2340923 שנה בערך) ללכת על מקומות יותר רציניים בגלל הנסיון, למרות שגם ברמן בן 20-21 עם נסיון ארוך עדיף על ברמן בן 23 בלי נסיון (עניין של דעה). בכל אופן לעשות קורס לא יזיק אבל אל תבנה על זה במהלך הצבא או אל תבנה על לעבוד במקום טוב ו"זוהר" כמו שבדר"כ מדמיינים לפני ובמהלך הקורס ולבסוף מבינים שזה לא כל כך קל להתקבל למקומות האלה.
 

The DDM

New member
הולך ליהיות ג'ובניק

כמו שאמרתי, יש לי בעיה רפואית (=פרופיל נמוך), ככה שזה לא בעיה וגם יש לי סיבות ת"ש לקבל אישור עבודה חוקי מצה"ל... ככה שגם זה לא בעיה. השאלה היא מי יעסיק ברמן בן 18, איך אני מוצא מישהו כזה...
 

Wolfindale

New member
בגן אירועים תמצא עבודה בלי בעיה.

נכון שזה חרא, אבל זה עדיף מכלום. תתחיל משם ותנסה להתקדם.
 
למעלה