קורס מתנדבים שלב א' נפתח במרחב דן

שלום30

New member
קורס מתנדבים שלב א' נפתח במרחב דן

בתאריך 1.8.11 נפתח קורס מתנדבים שלב א' במרחב דן . בקורס 31 חניכים מכל התחנות השייכות למרחב. הקורס בין 20 מפגשים וכולל בתוכו גם את לימודי שלב תנועה א' המעובר לחניכים על ידי בית הספר לתנועה . איחולי הצלחה לכל חניכי הקורס.
 

שלום30

New member
מתנדבים השתתפו במבצע שכרות - 40 שיכורים נתפסו

במהלך מבצע שיכרות שנערך בתחום מחוז ת"א בין השעות 21:00 ועד 06:00 בו נטלו חלק 56 שוטרים ומתנדבים נתפסו 40 נהגים שנהגו תחת השפעת אלכוהול ורשיונם של 48 נהגים נפסל. המשך חקירה באת"ן ת"א.
 

שלום30

New member
מרחב חוף - מרחב חדש למשמר הגבול

בהמשך לפיצול המחוז הצפוני במשטרת ישראל, חנך ניצב הלוי את מרחב חוף במשמר הגבול: "מרחב איכותי, אחראי ומלוכד" במשמר הגבול חנכו היום (רביעי) את מרחב חוף – המשך ישיר לפיצול מחוז צפון במשטרה, כחלק מתהליך התייעלות ארגוני לשיפור השירות במשטרת ישראל. במהלך הטקס העניק מפקד משמר הגבול ניצב יורם הלוי את מפתח המרחב לניצב משנה איציק סבן, שמונה למפקדו הראשון של המרחב החדש. ניצב הלוי: "אני סמוך ובטוח שנצעיד מרחב איכותי אחראי ומלוכד בשליחות חברתית ומשימה לאומית - מרחב שפניו קדימה אל עבר עתידו".
 

שלום30

New member
המפכ"ל: שיפור השכר - צעד גדול קדימה

לדברי המפכ"ל, "חלקה של המשטרה בחיי היומיום מרכזי ומחייב שכר ראוי". שר האוצר, יובל שטייניץ: "מתקנים עוול של שנים" "מיד עם כניסתי לתפקיד הצבתי כיעד את שכר השוטרים, כדי להביא שוטרים איכותיים לארגון", כך אמר מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, עם חתימת ההסכם מול נציגי משרד האוצר, לפיו שכר השוטרים המתחילים יעלה ב-40%. "כשהמדינה נמצאת בתחרות על כוח אדם איכותי והפרשי השכר מאוד גדולים בין הארגונים, כוח האדם יעדיף מקום אחר. המשטרה אחראית על הביטחון האישי, מתן שירות ומשפיעה על איכות החיים של האזרח". לדברי רנ"צ דנינו, "חלקה של המשטרה בחיי היומיום מרכזי ומחייב שכר ראוי. מדובר בתהליך חשוב של הכרה בכך שלשוטר מגיע שכר ראוי ההולם את תפקידו בחברה הישראלית. זהו צעד ראשון, ואני משוכנע שרוחב הלב שהפגינו אנשי האוצר יימשך בתהליך המשא ומתן. כמפכ"ל, אני מייצג את גמלאי המשטרה, ודואג גם להם - אני מקווה שהזמן שייקח להמשך המשא ומתן יהיה קצר יותר מהזמן שלקח לגיבוש ההסכם הראשוני. "אני מודה לשר לביטחון הפנים שלא נח ולא שקט עד לחתימת ההסכם, ולמנכ"ל המשרד לביטחון פנים, אנשי אגף משאבי אנוש והשכר של משטרת ישראל ושל משרד האוצר, שעמלו ימים כלילות כדי להגיע להסדר. מדובר בראייה רחבה ולא כלכלית בלבד ועל כך תודה ושבח. אני חושב שהיום עשינו צעד גדול קדימה לטובת ביטחונם האישי של אזרחי המדינה". שר האוצר, יובל שטייניץ: "אנו מתקנים עוול של שנים, שיפור שכר השוטרים הוא הכרחי למדינה שבה השוטר נוטל חלק חשוב והכרחי בשמירה והגנה על ביטחון האזרחים . זהו שלב ראשון בשיפור שכר השוטרים בכלל. אני רוצה להודות למשטרת ישראל שהביאה אותנו לחתום על השכר, זהו תגמול הכרחי למשטרה טובה יותר ויעילה יותר".
 

שלום30

New member
טקס חנוכת בית כנסת במרחב דן

בתאריך 30.06.2011 התקיים טקס חנוכת בית כנסת במטה משטרת מרחב דן, הטקס נערך במעמד המפקח הכללי של משטרת ישראל רב ניצב יוחנן דנינו, מפקד מחוז תל אביב ניצב אהרון אקסול, מפקד מרחב דן ניצב משנה אלברט אוחיון, הרב הראשי לישראל יונה מצגר, סגן השר ח"כ יעקב ליצמן, ראש העיר בני ברק הרב יעקב אשר, רבני המשטרה והמחוז, אישי ציבור, קציני משטרה, שוטרים ובני משפחות שוטרים שנפלו במהלך שירותם. בית הכנסת יד משה ואהרון הוקם לזכרם של השוטרים שהלכו לעולמם משה ואהרון ברנס ז"ל ביוזמתו של רב המחוז רפ"ק אליהו קב אשר אירגן והנחה את האירוע.
 

שלום30

New member
טקס החלפת מפקד מרחב ירקון

בתאריך 07.07.2011 התקיים טקס החלפת מפקד מרחב ירקון במטה המרחב, הטקס נערך במעמד מפקד המחוז ניצב אהרון אקסול, קציני משטרה, שוטרים ואישי ציבור. במהלך הטקס נפרדו שוטרי המרחב מהמפקד היוצא תת ניצב משה צ'יקו אדרי אשר הוחלף בידי המפקד הנכנס תת ניצב יורם אוחיון.
 
למעלה