קורס ריענון נהיגה

daphne86

New member
קורס ריענון נהיגה

קיבלתי לפני כ6 חודשים את המכתב בנושא הנ"ל, העניין הוא שאין לי ממש זמן לזה, אני גרה בערד ועובדת וגם לומדת 3 פעמים בשבוע... אין לי זמן לנסוע עד לב"ש רק בשביל הקורס הזה ולא רק להוציא כסף על הקורס עצמו אלא גם על דרך ההגעה למיכללה. שאלתי, אני יודעת שקורס זה הוא חובה על פי חוק, השאלה היא האם נערך הקורס הזה גם בעיר שלי בערד? איזה דרך יש לי לברר את העניין הזה? כי אם אני אעשה את הקורס בעיר שלי זה יקל עליי מאוד... תודה, דפנה.
 

isra533

New member
זכותך המלאה

לעשות את הקורס בערד. תתקשרי למשרד הרשוי בעיר שלך או לכל משרד רשוי הקרוב למקום מגוריך ותעמדי על זכותך לקבל את הקורס בעיר מגוריך. זה קורס שאמור להוות אמצעי להעלאת המודעות לנהיגה בטוחה ולא להוות דרך כדי לגרום לדחיה כלפי הרשויות.
 

אלון 58

New member
כתושב ערד...,

ידוע לי שבעבר כן היו קורסים כאלה במקום,אבל צריך לברר זאת בהקדם במשרד-הרשוי,מתי הם אמורים לפתוח קורס כזה,יתכן וזה תלוי במספר המשתתפים הפוטנציאליים,סביר שגם לבתי-הספר לנהיגה בערד יש מידע על זה,כי חלק מהמרצים בקורס הרענון הם בעצמם מורים לנהיגה במקום,שוה לך לנסות לפחות להשיג את המידע מהם,
.
 

daphne86

New member
כרגע התקשרתי...

למשרד הרישוי, היא הפנתה אותי לשלושת המוסדות שדרכם עושים את הקורס , ולברר דרכם אם אכן מתנהל הקורס בערד... כרגע ביררתי בשלושתם, מיכללת אפיק מיכללת מנהל והמיכללה למניעת תאונות בע"מ בשלושתם לא נעשה הקורס בערד! כולם רק בב"ש, זה ממש חוצפה שלא רק שאני צריכה לשלם כ250 שקלים לקורס ולבזבז את זמני על השטות הזו, אני צריכה גם לבזבז דלק (שכל נסיעה זה איזה 50 שקל!) על ההגעה לשם?!?!? למשרד הרישוי אין גבול לחוצפה. אני אנסה לברר היום בכמה בתי ספר לנהיגה בערד.. ממש מעצבן!
 

אלון 58

New member
חבל לשרוף דלק על כל הנסיעות האלה...

אם בכל-זאת כלו כל הקיצין,ולא מקיימים בכלל בערד השתלמות כזו,עדיף לנסוע בתחבורה צבורית,בדרך-כלל זה לא אמור להיות יותר מ-3 או 4 מפגשים.
 

daphne86

New member
כן...

בדקתי גם דרך מצדה הבית ספר לנהיגה אמרו לי שעד לפני שנתיים השיעורים היו בערד, אבל החל מהרגע שמשרד הרישוי חתם רק עם שלושת המיכללות שציינתי הנ"ל... המיכללות לא מסכימות לשלוח מורים לערד דימונה ירוחם והסביבה בגלל שיש מעט נירשמים (כמובן חושבת רק על התחת שלה)... אני כנראה ארשם למכללת אפיק זה 2 מטר מהתחנה המרכזית, ואני אקח אוטובוס , ואעשה את זה פעמיים בימי שישי.. אין לי זמן לשלושה ימים בשבוע, גם אם זה חד פעמי...
 

MedArt

New member
אין קורסים בערד אבל...

יש לך 10 חודשים זמן שימי לב לתאריך ההדפסה על המכתב. ודרך אגב יש את הקורס ב- 2 ימי שישי גם. דברי איתם 215 215 1800
 
למעלה