קורס שיווק סרטן

barakbl

New member
החלמה מהירה לבנך, זה הכי חשוב.

בקשר להתנהלות של בית"ר בענין, למרבה הצער, יש לי הרגשה שלא רק בבית"ר מתנהלים ככה (והלוואי ואני טועה). מה לא יעשו מנהלי קבוצות ובעלי אינטרסים על מנת לקבל עוד איזה צילום יפה ומרגש עם ילדים חולים.... פשוט עצוב.
 
במקרה נכנסתי

מישהו הפנה אותי להודעה. אינני מתחברת לתחום הספורט, אך בכל אופן עצוב לראות איך בנ"א רומסים פרטיות של אנשים, בשביל כבוד ופירסום. לצערינו, לא חסר בתיקשורת חדירה לרשות הפרט בהמון תחומים. חוצפה לשמה. אם זה הפריע לך כ"כ לדעתי אסור לך לשתוק על זה ולפנות לגורמים שמעורבים בדבר.
 

ixmix

New member
תתקן את הפרופיל, ותקרא את ההודעות של עצמך.

קודם כל, כל הכבוד על הילודה המוקדמת, לפי החשבון שלי הכנסת אותה להריון כשהיית בן 13 בערך, וזה בהחלט מעורר הערכה. לא, ברצינות - תשנה את הפרטים האישיים, זה מעלה שאלות מיותרות, והרי לא אני ולא אף אחד אחר לא נפקפק בסיפורך המקומם. ואם אתה כבר שם, אז קרא את ההודעות של עצמך מפורומים של חולי סרטן, אני גולש שם קבוע בגלל קשר שלא אפרט כאן למחלה. אם אני זוכר נכון, אתה כותב שם שאינך רוצה רחמים. זו הגישה שלך באופן כללי, אז למה להסתתר, ולמה להעלות את הדברים כאן? האם ב-א-מ-ת מדובר בשאלה עקרונית? - כי אם כן, אז תחשוב לשניה אחת על כל אותם שכן מרוויחים מביקור כזה, הילדים שהם במקרה לא הילד שלך, שכן כמהים למגע אנושי מסוג זה, שבין השאר זה מה שנותן להם כוח לעוד טיפול מתיש או הליך מזורגג וקשה מאיך כמותו. אז אני לא רמחם עליך, אתה לא היחיד במצבך. אני כן מרחם על מי שבגלל אנשים עם גישה כמו שלך לא יראו עוד שחקני כדורגל, לא את אבי נמני המופלא, לא את שחקני הפועל או בית"ר. למה לעשות מעשה טוב אם אתה נתקל בקיתונות של רותחין. כולה היית צריך לעמוד ליד המיטה של בנך או בכניסה לחדר ולהבקש שלא ייכנסו אליו. כשאנחנו ביקשנו זה עבד יופי.
 

ixmix

New member
ואללה, צודק. ועקרונית כשהייתי במחלקה

קודם כל צודק, פספסתי בקריאה. מותר לי, עד שמוצאים אוהד שלנו שיודע לקרוא, לא צריך לבקש שגם יבין
וברצינות, לא שזה משנה את הענין העקרוני - כאשר הייתי במחלקה סימילארית וקשה לא פחות בנסיבות מצערות שונות, כשלא רציתי שייכנסו פשוט ביקשתי שלא ייכנסו. מי אני שאגזול מאחרים שזקוקים לכך את טיפת האושר בפגישה עם שחקני מכבי, הפועל או בית"ר? ובכלל, כמות הפעמים שהם באו בלי מצלמות עולה אלפי מונים על כמות הפעמים שבאו עם. אז בעיני זה לא בסדר להעביר את המסר שלא יבואו כשיש מי שכל כך זקוק לכך, יותר פשוט לבקש שלא ייכנסו אליך, וממילא ביקור כזה אורך שעה-שעתיים.
 
אני מאחל לך רק טוב, ושנה טובה.

אין לי שום בעיה עקרונית עם ביקורים זה נחמד מאוד מעלה את האווירה ועושה טוב לכל המחלקה. למה עם מצלמות? יתכן וזה עושה טוב לכמה אבל עושה גרוע להמונמון אנשים מסביב אגב בנושא הרחמים כתבתי הגיגים, שאני מתמודד איתם ביום יום והדבר הכי חשוב אני לא מחפש שעוד אנשים בעולם יראו אותי באונקולוגית ועוד אנשים יוסיפו אותי לרשימת המסכנים. וכן זה עקרוני.
 
למעלה