למה להאמין? אתר המפות הממשלתי נותן תשובותשינוי מסלול קו 54 בשעות הבוקר
לא יודע אם זה פורסם פה (כי מדובר על שינוי מתחילת החודש החולף - 1 בינואר), אבל אני לא הייתי עד עתה מודע לזה, ולא הייתי , לולא נחיתה מקרית בדף הפייסבוק של "דן".
בין 6:00 (הנסיעה הראשונה) עד לנסיעה של שעה 9:00, הקו יעשה סיבוב דרך רכבת מרכז (בדומה לקו 63) בדרכו חזרה מגבעתיים, במסלול הבא : במסלול הרגיל של הקו עד עמק ברכה/יגאל אלון, יפנה ימינה ליגאל אלון, שמאלה לערבי נחל, שמאלה לדרך בגין (הקו יעצור ב-3 התחנות קל 63 במסלול הזה), וכאן לא ברור מהיכן הוא חוזר . התחנה הבאה שלו היא יגאל אלון 110 (התחנה שלו ליד פינת דרך השלום) - כלומר הקו יכול להמשיך כמו 279 (ואם כך מדוע גם לו וגם ל279 אין תחנה בדרך בגין בדומה לקו 140 ?) עד לדרך בגין/קפלן ויפנה שמאלה לגבעת התחמושת (גשר מחלף השלום) או שיפנה שמאלה כבר בנח מוזס וימינה ליגאל אלון . אני מאמין שמדובר באופציה הראשונה.
למה להאמין? אתר המפות הממשלתי נותן תשובות
מדויקות. סה"כ, בחר את קו 54 של דן בכיוון הנסיעה המבוקש ובחר "חלופה /" או "חלופה 2" כדי לקבל את רשימת התחנות ואת המסלול של הקו על גבי המפה.
וואלה, ראיתי באמת קו 54 עם השלט הזה עליושינוי מסלול קו 54 בשעות הבוקר
לא יודע אם זה פורסם פה (כי מדובר על שינוי מתחילת החודש החולף - 1 בינואר), אבל אני לא הייתי עד עתה מודע לזה, ולא הייתי , לולא נחיתה מקרית בדף הפייסבוק של "דן".
בין 6:00 (הנסיעה הראשונה) עד לנסיעה של שעה 9:00, הקו יעשה סיבוב דרך רכבת מרכז (בדומה לקו 63) בדרכו חזרה מגבעתיים, במסלול הבא : במסלול הרגיל של הקו עד עמק ברכה/יגאל אלון, יפנה ימינה ליגאל אלון, שמאלה לערבי נחל, שמאלה לדרך בגין (הקו יעצור ב-3 התחנות קל 63 במסלול הזה), וכאן לא ברור מהיכן הוא חוזר . התחנה הבאה שלו היא יגאל אלון 110 (התחנה שלו ליד פינת דרך השלום) - כלומר הקו יכול להמשיך כמו 279 (ואם כך מדוע גם לו וגם ל279 אין תחנה בדרך בגין בדומה לקו 140 ?) עד לדרך בגין/קפלן ויפנה שמאלה לגבעת התחמושת (גשר מחלף השלום) או שיפנה שמאלה כבר בנח מוזס וימינה ליגאל אלון . אני מאמין שמדובר באופציה הראשונה.
מישהו שאל מאיפה התשומות, הנה התשובה:קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
זה לא קשורמישהו שאל מאיפה התשומות, הנה התשובה:
http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=5305
למרות שזה לא קשור
מדובר פה על כולה 2 יציאות בשעה של קו 13.
לדעתי במשרד התחבורה הבינו את מה שכתבתי למעלה.,ש-204 לא צריך לסיים ברידינג,אז עכשיו הם קצת נסוגים מזה.
*במוגרביזה לא קשור
מדובר פה על כולה 2 יציאות בשעה של קו 13.
לדעתי במשרד התחבורה הבינו את מה שכתבתי למעלה.,ש-204 לא צריך לסיים ברידינג,אז עכשיו הם קצת נסוגים מזה.
נו, 2 יציאות במשך כל היום זה משהו כמו 20-30זה לא קשור
מדובר פה על כולה 2 יציאות בשעה של קו 13.
לדעתי במשרד התחבורה הבינו את מה שכתבתי למעלה.,ש-204 לא צריך לסיים ברידינג,אז עכשיו הם קצת נסוגים מזה.
אבל לא מורידים 20 נסיעות במשך כל היוםנו, 2 יציאות במשך כל היום זה משהו כמו 20-30
נסיעות, לא מעט. אז בתמורה חוסכים מעט בטור של 204.
זה חוסך כסף למפעיל/משרד התחבורהאבל לא מורידים 20 נסיעות במשך כל היום
אלא 20 נסיעות מ-6 עד 9
זה לאזה חוסך כסף למפעיל/משרד התחבורה
זה מה שקובע - כשמוסיפים שירות חדש שעולה X מחפשים מאיפה לחסוך X. נהפוך הוא, נסיעות במשך היום כמו קו 13 הרבה יותר "זולות" כי יש יותר מלאי של מכונות ונהגים. בשעות הבוקר העמוסות יש יותר דרישה ויותר קל לוותר על נסיעות שנחשבות "מיותרות" כמו 204 בבן יהודה.
זה לאמישהו שאל מאיפה התשומות, הנה התשובה:
http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=5305
לפי משרד התחבורה, לא תהיה תחנת איסוף/הורדהקו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
החלטה שגויהלפי משרד התחבורה, לא תהיה תחנת איסוף/הורדה
במסוף רדינג
אכן, גם המסלול באתר דן לא כולל עצירה ברדינגלפי משרד התחבורה, לא תהיה תחנת איסוף/הורדה
במסוף רדינג
ומשום מה למסוף המערבי הוא כן נכנסלפי משרד התחבורה, לא תהיה תחנת איסוף/הורדה
במסוף רדינג
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.