דובר על זה הרבה פה, בא ביחד עם קו 477 מבית שמש לבאר שבע ובכללי פעימה די גדולה יצא פרסום באתר מטרופוליןפורסם עי רמי גרינברג
פורסם עי רמי גרינברג
בתי החולים שעל הקו הם היעד העיקרי ולא ראשון לציון שהוא יעד משני."94 נסיעות שבועיות בשני הכיוונים" בתרגום לעברית זה כ 8 נסיעות לכיוון בימי חול.
לדעתי מדובר בבזבוז משאבים.
לחיבור לדרום עדיף לתגבר מסלולים המקבילים לכביש 4 כך שיגיעו לרכבת בלוד ורמלה. לחיבור לציר ז'בוטינסקי עדיף להחליף מרכבת ישראל לרק"ל באיילון. לחיבור לרשל"צ עדיף לתגבר קווים אזוריים בגוש דן.
בטווח של השנים הקרובות אני מקווה שיהיו קווים מתחנות המסילה המזרחית - תעופה, אלעד וראש העין שיחברו את פתח תקווה לדרום בחיבור "עוקף איילון" ושתהיה חשיבה מחדש לחיבור הקווים האדום והסגול למסילה המזרחית.
מערכת תח"צ אפקטיבית לא נבנית מריבוי קווים נדירים מכל מקום לכל מקום אלא מרשת של קווים חזקים ותדירים שהנוסע יכול לשלב כדי להגיע ליעדו.
"94 נסיעות שבועיות לנוסעי התחבורה הציבורית" זו התנסחות של אדם שלא נוסע בתח"צ.
הכניסה לראשון לציון מיותרת. במיוחד שיש את 367.בתי החולים שעל הקו הם היעד העיקרי ולא ראשון לציון שהוא יעד משני.
מניסיון שלי, בתי חולים הם תמיד יעד מבוקש בשעות הבוקר גם כאשר הקו פועל בתדירות יחסית נמוכה.
רבים המגיעים ליעדים הנ"ל יכולים להיות גמישים בשעות ההגעה שלהם, והנוסעים, שהם בעיקר חולים המקבלים טיפולים קבועיים או מלויים השוהים ליד מיטות חולים, מייחסים חשיבות לקו ישיר גם אם הוא יותר ארוך ולכן זה יעד שראוי לתת לו קישור ישיר.
יתכן שכשתפתח המסילה המזרחית יהיה ניתן לסגור את הקו, אבל זאת לא סיבה לא לתת מענה בתקופת הביניים שעתידה למשך שנים לא מעטות.
מראשון לכיוון צפון הקו יהיה להורדה בלבד.מה מפריע לתגבר את 164 ומשם יש את הקו האדום?
כולל ראשון כמובן, אם היו לו איסוף והורדה עד בר אילן יכול להיות שזה היה ממש עוזר לקומראשון לכיוון צפון הקו יהיה להורדה בלבד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.