קו חדש 372

Ccyclist

Well-known member
פורסם עי רמי גרינברג

"94 נסיעות שבועיות בשני הכיוונים" בתרגום לעברית זה כ 8 נסיעות לכיוון בימי חול.

לדעתי מדובר בבזבוז משאבים.

לחיבור לדרום עדיף לתגבר מסלולים המקבילים לכביש 4 כך שיגיעו לרכבת בלוד ורמלה. לחיבור לציר ז'בוטינסקי עדיף להחליף מרכבת ישראל לרק"ל באיילון. לחיבור לרשל"צ עדיף לתגבר קווים אזוריים בגוש דן.

בטווח של השנים הקרובות אני מקווה שיהיו קווים מתחנות המסילה המזרחית - תעופה, אלעד וראש העין שיחברו את פתח תקווה לדרום בחיבור "עוקף איילון" ושתהיה חשיבה מחדש לחיבור הקווים האדום והסגול למסילה המזרחית.

מערכת תח"צ אפקטיבית לא נבנית מריבוי קווים נדירים מכל מקום לכל מקום אלא מרשת של קווים חזקים ותדירים שהנוסע יכול לשלב כדי להגיע ליעדו.

"94 נסיעות שבועיות לנוסעי התחבורה הציבורית" זו התנסחות של אדם שלא נוסע בתח"צ.
 

מנכל אחד

Active member
"94 נסיעות שבועיות בשני הכיוונים" בתרגום לעברית זה כ 8 נסיעות לכיוון בימי חול.

לדעתי מדובר בבזבוז משאבים.

לחיבור לדרום עדיף לתגבר מסלולים המקבילים לכביש 4 כך שיגיעו לרכבת בלוד ורמלה. לחיבור לציר ז'בוטינסקי עדיף להחליף מרכבת ישראל לרק"ל באיילון. לחיבור לרשל"צ עדיף לתגבר קווים אזוריים בגוש דן.

בטווח של השנים הקרובות אני מקווה שיהיו קווים מתחנות המסילה המזרחית - תעופה, אלעד וראש העין שיחברו את פתח תקווה לדרום בחיבור "עוקף איילון" ושתהיה חשיבה מחדש לחיבור הקווים האדום והסגול למסילה המזרחית.

מערכת תח"צ אפקטיבית לא נבנית מריבוי קווים נדירים מכל מקום לכל מקום אלא מרשת של קווים חזקים ותדירים שהנוסע יכול לשלב כדי להגיע ליעדו.

"94 נסיעות שבועיות לנוסעי התחבורה הציבורית" זו התנסחות של אדם שלא נוסע בתח"צ.
בתי החולים שעל הקו הם היעד העיקרי ולא ראשון לציון שהוא יעד משני.
מניסיון שלי, בתי חולים הם תמיד יעד מבוקש בשעות הבוקר גם כאשר הקו פועל בתדירות יחסית נמוכה.

רבים המגיעים ליעדים הנ"ל יכולים להיות גמישים בשעות ההגעה שלהם, והנוסעים, שהם בעיקר חולים המקבלים טיפולים קבועיים או מלויים השוהים ליד מיטות חולים, מייחסים חשיבות לקו ישיר גם אם הוא יותר ארוך ולכן זה יעד שראוי לתת לו קישור ישיר.

יתכן שכשתפתח המסילה המזרחית יהיה ניתן לסגור את הקו, אבל זאת לא סיבה לא לתת מענה בתקופת הביניים שעתידה למשך שנים לא מעטות.
 

EHP12

Well-known member
בתי החולים שעל הקו הם היעד העיקרי ולא ראשון לציון שהוא יעד משני.
מניסיון שלי, בתי חולים הם תמיד יעד מבוקש בשעות הבוקר גם כאשר הקו פועל בתדירות יחסית נמוכה.

רבים המגיעים ליעדים הנ"ל יכולים להיות גמישים בשעות ההגעה שלהם, והנוסעים, שהם בעיקר חולים המקבלים טיפולים קבועיים או מלויים השוהים ליד מיטות חולים, מייחסים חשיבות לקו ישיר גם אם הוא יותר ארוך ולכן זה יעד שראוי לתת לו קישור ישיר.

יתכן שכשתפתח המסילה המזרחית יהיה ניתן לסגור את הקו, אבל זאת לא סיבה לא לתת מענה בתקופת הביניים שעתידה למשך שנים לא מעטות.
הכניסה לראשון לציון מיותרת. במיוחד שיש את 367.
 
למעלה