יש יותר אנשים שמכירים מראשון לבאר שבע את 371 מאשר את 377קו 371 ו367 נועדו לחבר מקטעים ספציפיים: בין באר שבע לקריית גת, בין קריית גת לרחובות או גדרה ובין רחובות ונס ציונה לראשון לציון. אף נוסע שצריך לראשון לציון לא ירצה לנסוע מבאר שבע בקו שאיננו 377. קו 372 נועד להיות קו אקספרס לקניון ראשונים ולהיכל התרבות בראשון לציון, הן לתושבי קרית גת והן לתושבי באר שבע שיבואו דרך קרית גת ישירות לראשון.
ממחלף מסובים יש לפעמים את קו 167 ישירות לרעננה, ובשאר היום יש קו 947 מפתח תקווה ישיר למסוף רעננה, כך שאין צורך ביחס לביקוש בקו 668 שהצעת (כי גם מבאר שבע בקושי אנשים יורדים במסוף רעננה והרוב המוחלט יורד במסוף אלוף שדה, בר אילן, מחלף מסובים וצמתי בני ברק).
את 371 אני חושב שצריך לקצר כקו מבית קמה לבאר שבע דרך משמר הנגב.
לפצל את 369 לשני קווים:
תל אביב קריית גת
יבנה באר שבע.
367: שיסע ממרכזית ראשון דרך כבישים 431 (כולל עצירה ברכבת ראשונים) ו-40.
370: צריך לפעול פעם בשעה, למעט במוצאי שבת טרם הפעלת הרכבת.
מלבד זאת 167 זה קו עם נסיעות ספורות ביום, והוא לא אופציה קיימת ברוב היממה.