אכן! בדקתי עכשיו וזה תוקן. תודה אם היה לך חלק בזה.הוא נכנס בעבר! ודרך אגב החל ממחר התקלה בקו 6 תתקון!
אגב, פניתי גם בפניה רשמית בשביל זה ועדיין לא חזרו אלי.
אכן! בדקתי עכשיו וזה תוקן. תודה אם היה לך חלק בזה.הוא נכנס בעבר! ודרך אגב החל ממחר התקלה בקו 6 תתקון!
ואני יכול לתת לך מליון תקלות בורר שזה לא נכנס כי תקנית את זה גאוןהוא לא באמת נכנס
לא צריך לקחת ברצינות
חשדתי שזו הסיבה, אבל אם כך, היינו צריכים לראות דוגמאות נוספות בעוד קווים פנימיים בבית שמש.כמו שאני שמעתי לגבי המצב בבית שמש, כדי שלאוכלוסיות מסוימות לא תהיה סיבה לעלות לאוטובוס, והוא יהיה בלעדי לאוכלוסיה אחרת ולשיגיונותיה. דומה לקו ממודיעין עילית בבני ברק שלא עוצר בתחנה של בסיס צבאי על כביש 443.
חשדתי שזו הסיבה, אבל אם כך, היינו צריכים לראות דוגמאות נוספות בעוד קווים פנימיים בבית שמש.
לא מצאתי קווים פנימיים נוספים בבית שמש שיש בהם תחנות איסוף בלבד או הורדה בלבד, כך שלא נראה לי שזו הסיבה במקרה הזה.
אין הרבה אוכלוסיות פנאטיות בבית שמש. כאמור יש בחפציבה, ויש בתוך השכונה החרדית הותיקה קרית הרב ניסים. בזמנו היה צריך לקבל אישור מיוחד לקו 11 שלא עובר בשום מקום אחר פרט לריכוזים חרדיים וקיבלו אותו וזה היה הקו היחיד לשכונות אלה. אבל לא היה להם בעיה עם קווים שעוברים בצירים שמסביב לשכונות ומשיקים להם ולכן היה מדובר על מקרי קצה של כיסוי נקודתי בתוך שכונות. בקו 11 אין מגבלות איסוף והורדה כי הוא לא עובר במקום בעייתי.חשדתי שזו הסיבה, אבל אם כך, היינו צריכים לראות דוגמאות נוספות בעוד קווים פנימיים בבית שמש.
לא מצאתי קווים פנימיים נוספים בבית שמש שיש בהם תחנות איסוף בלבד או הורדה בלבד, כך שלא נראה לי שזו הסיבה במקרה הזה.
שלומי הרטמן הראה יותר למעלה בשרשור שגם בקווים 10,18 יש את זה.חשדתי שזו הסיבה, אבל אם כך, היינו צריכים לראות דוגמאות נוספות בעוד קווים פנימיים בבית שמש.
לא מצאתי קווים פנימיים נוספים בבית שמש שיש בהם תחנות איסוף בלבד או הורדה בלבד, כך שלא נראה לי שזו הסיבה במקרה הזה.
בקו 10 זה רק תחנה אחת, שקרובה מאוד לתחנת המוצא/היעד (תחנת הרכבת), אני מבין את ההגיון, זה לא דומה למקרה של קו 6.שלומי הרטמן הראה יותר למעלה בשרשור שגם בקווים 10,18 יש את זה.
בנוסף למיטב זכרוני גם בקווים 4, 4א, 5 יש את זה, או שחלקם לא עוצרים בכל התחנות שבדרך בכלל.
אם אין סימטריה, לא חושב שזאת הסיבה. חוסר סימטריה באיסוף והורדה, כנראה מעיד על הכנסה בשוגג של המגבלות.כמו שאני שמעתי לגבי המצב בבית שמש, כדי שלאוכלוסיות מסוימות לא תהיה סיבה לעלות לאוטובוס, והוא יהיה בלעדי לאוכלוסיה אחרת ולשיגיונותיה. דומה לקו ממודיעין עילית בבני ברק שלא עוצר בתחנה של בסיס צבאי על כביש 443.
כמו שאני שמעתי לגבי המצב בבית שמש, כדי שלאוכלוסיות מסוימות לא תהיה סיבה לעלות לאוטובוס, והוא יהיה בלעדי לאוכלוסיה אחרת ולשיגיונותיה. דומה לקו ממודיעין עילית בבני ברק שלא עוצר בתחנה של בסיס צבאי על כביש 443.
מגבלות איסוף והורדה לא יכולות להיות בקווים אשר מופעלים באוטובוסים עירוניים. נקודה.באופן כללי השיטה הזאת של "איסוף בלבד" מתסכלת מאד ולא תואמת את התקופה של עליה וירידה מכל הדלתות.
לדעתי צריך לבטל את זה אלא אם מדובר בקווים שנוסעים לערים מרוחקות מאד (נניח מעל 50 קמ) בלי עצירות בין לבין
אתה משווה לי קו בין עירוני לקו עירוני, אני מזכיר שמטרה של קו עירוני הוא קישור בתוך העיר לא לתת לשכונת מסוימת שיורת מהיר, בנסוף לפי משרד התחבורה קו 845 נקרא ישיר ועוד קו 6 מאסףמגבלות איסוף והורדה לא יכולות להיות בקווים אשר מופעלים באוטובוסים עירוניים. נקודה.
בבינעירוני, בגלל המבנה שלו אין כמעט עליה מהדלת האחורית. ויש היגיון בדבר כאשר יש שירות עירוני מקביל. גם אם אין, יוצרים את המגבלות, כדי שהקו יממש את היעוד המקורי שלו, למשל אם קו מסוים מיועד שאנשים יסעו איתו ממספר שכונות לתל אביב, לא רוצים שמסות של תלמידים יעלו עליו שנוסעים בין השכונות.
בעיות מתחילות עם האפליקציות, שלא יודעות לספר לנוסעים את עניין האיסוף, וכבר שמעתי מלא סיפורים על קונפליקטים שהיו כי אנשים עלו על על 845 בתל אביב וחשבו שיוריד אותם במחלף נתניה. או עם קווים בינעירוניים עם נסיעות ספורות ביום שמסיעים בעיקר אוויר ולא נורא אם יסירו לו את המגבלות ויעזור לשירות העירוני.
יצא לי ליסוע מספר פעמים בקו 6 בשני הכיווניםאתה משווה לי קו בין עירוני לקו עירוני, אני מזכיר שמטרה של קו עירוני הוא קישור בתוך העיר לא לתת לשכונת מסוימת שיורת מהיר,
בבקשה תשווה את כל הנתונים, בקווים 6 ו845
קו 845
סוג קו : בינעירוני
שירות : ישיר
נסיעות בשבוע : 229
אורך מסלול : 186.0 ק"מ
קו 6
סוג קו : עירוני
שירות : מקומי מאסף
נסיעות בשבוע : 768
אורך מסלול : 12.3 ק"מ
זה לצעירנו לא חוקי כרגע לפחות, או שנהגים עשו לך טובה, או שהם לא יודעים זאת, ואני מסכים שצריך לבטל את הגבלה הזויצא לי ליסוע מספר פעמים בקו 6 בשני הכיוונים
וירדתי בתחנות שמיועדות לאיסוף וכל הנהגים עוצרים
לדעתי מדובר בטעות ברישוי
כמו שאני שמעתי לגבי המצב בבית שמש, כדי שלאוכלוסיות מסוימות לא תהיה סיבה לעלות לאוטובוס, והוא יהיה בלעדי לאוכלוסיה אחרת ולשיגיונותיה. דומה לקו ממודיעין עילית בבני ברק שלא עוצר בתחנה של בסיס צבאי על כביש 443.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.