קו 477 ב"ש - ב"ש

ohadg09

Active member
החל מתאריך 22.11 יפעל קו חדש בין באר שבע לבית שמש
הקו יפעל בתדירות של 6 נסיעות ליום
זה אומר ש459 יפסיק לעבור בבאר שבע? (כמו שקרה עם 358 ו570)
 

raya

Well-known member
החל מתאריך 22.11 יפעל קו חדש בין באר שבע לבית שמש
הקו יפעל בתדירות של 6 נסיעות ליום
החל מתאריך 22.11 יפעל קו חדש בין באר שבע לבית שמש
הקו יפעל בתדירות של 6 נסיעות ליום
מב"ש לב"ש - קראתי כאילו מבאר שבע לבאר שבע....:)
 

ohadg09

Active member
החל מתאריך 22.11 יפעל קו חדש בין באר שבע לבית שמש
הקו יפעל בתדירות של 6 נסיעות ליום
עלה פרסום באתר מטרופולין
החל ביום שישי, 22.11.24, כ"א בחשוון תשפ"ה,יחולו שינויים בקווי השירות הנוסעים באזור הדרום.
לרווחת הנוסעים יחולו שינויים בלוחות זמנים, תגבורי נסיעות והפעלת קווים חדשים.

קו 477- קו חדש יופעל בין בית שמש לבאר שבע.
קו 372- קו חדש יופעל בין קרית גת לפתח תקווה.
קו 459- מסלול הקו יהיה ישיר בין בית שמש לירוחם ודימונה. אי לכך, זמן הנסיעה יקוצר משמעותית. לנוסעים לבאר שבע יינתן מענה באמצעות קו 477 החדש.
קו 158 למחנה צור יבוטל. ניתן להתנייד באמצעות קו 151.
קו 163- בין באר שבע למחנה משאבים יבוטל. ניתן להתנייד באמצעות הקוים 60, 64, 65, 160.

בנוסף, יחולו תגוברי נסיעות ושינויים בלוחות הזמנים ברשימת הקווים המפורטים בקובץ המצורף.
לתשומת ליבכם, מסלולי הקווים ולוחות הזמנים מפורטים באתר או דרך מוקד המידע שמספרו 5900*.

נסיעה בטוחה!
 

sagishimi

New member
זה נראה שצפויה פעימה בתאריך הזה...
יחד עם 372...
מי מצא חידושים נוספים
 
קו 47 דימונה ערד שינוי הגדרות האיסוף והורדה לכיוון דימונה בערד איסוף בלבד בדימונה הורדה בלבד כמו לכיוון השני
 

DanBus43Maalit72

Active member
זה חלק מהצעה שהצעתי להם בעבר
בבאר שבע יש עדיין מספרים פנויים לקווים עירוניים אך שיטת המספור של הקווים בבאר שבע לדעתי פרוצה וחושב שיש לעשות סדר מחדש במספור וניצול קורת 1XX עבור קווים אזוריים מרוחקים יותר.

לדעתי קווים 120, 121 (שינוי מספר של 21), 126, 140, 142, 144, 150, 151, 152, 153, 158, 160, 163 ו 170 הם דוגמא טובה לכך וצריך לאמץ זאת לשאר הקווים האזוריים.

לדוגמא:
11X: דימונה.
12X: ישובי הפזורה הצפון מזרחיים.
13X: צפון הנגב וחבל אשכול.
14X: ישובים דרום מערביים, איזור שבטה וקדש ברנע.
15X: ירוחם.
16X, 17X: מצפה רמון.
18X: ערד.
 
באופן כללי מסכים, אבל עם כמה הערות:

1. קווי ערד הם כבר 38X. אם אין בעיה, אין צורך לשנות. זה יכול להשאיר את 18X לטובת מישהו אחר (כסיף?)
2. השאר, למעט דימונה, כבר מבוצע בהדרגה. מקווה שכשתבוצע פעימה גדולה כבר יטפלו בשאר.
3. יש גם את 2XX שאפשר לנצל, ואכן מנוצלים חלקית.
 

DanBus43Maalit72

Active member
באופן כללי מסכים, אבל עם כמה הערות:

1. קווי ערד הם כבר 38X. אם אין בעיה, אין צורך לשנות. זה יכול להשאיר את 18X לטובת מישהו אחר (כסיף?)
2. השאר, למעט דימונה, כבר מבוצע בהדרגה. מקווה שכשתבוצע פעימה גדולה כבר יטפלו בשאר.
3. יש גם את 2XX שאפשר לנצל, ואכן מנוצלים חלקית.
1. את 38X של ערד צריך לשמור את המספרים האלו לקווים בינעירוניים ארוכים עתידיים מהמרכז.
2. בדימונה/קסר א-סיר משהו כזה לא מיושם כלל אך צריך לעשות זאת גם שם ופינוי המספרים הקיימים לקווים אזוריים קרובים/קווים עירוניים עתידיים בב"ש.
3. 2XX ממש טיפה מנוצלת. לדעתי רק קו 262 (162 היה תפוס בעבר לקו מב"ש להר חריף) מנצל זאת.
 
עקרונית מקובל עליי, אבל שינוי לשם הפינוי זה בלבול מוח לציבור. אם כבר, אז במסגרת ארגון מחדש של אותם קווים. מה גם שאני מקווה שהתחבורה מב"ש למרכז תתבסס יותר על רכבות ולא על אוטובוסים.
2XX זה תת-ניצול בעייתי. לטעמי נכון יהיה לעבוד לפי טבעות: 1XX לקווים של פרברים קרובים (מיתר-כסיפה-ערערה-צ. הנגב), 2XX מעגל שני (ערד, דימונה, מצפה וכד'), ואז לוקחים ספרת עשרות דומה לאורך אותו כביש: נגיד, 11X עד צומת ערוער ומה שממשיך אחריה יהיה 21X. כמובן שאותו רעיון גם מערבה, אבל שם המבנה יותר מורכב כי יש יותר יישובים, כולל רהט ואופקים כפרברים קרובים אבל ערים גדולות שדורשות יותר מספרים ויותר קווים אזוריים.
 
למעלה