קו 477 ב"ש - ב"ש

sagishimi

New member
תגבור משמעותי והארכת שעות פעילות לקו 47 ערד-דימונה.

מי גילה עוד משהו?
 

EHP12

Well-known member
יש תוספת נסיעות די משמעותית בקו. אך עדיין בתדירות איומה של אחת לשעה ורבע.
קו עם מספרים מאוד יפים לקו המשרת שתי ערים בגדלים האלו. עד 2013 לא היה קו כזה, ומי שהיה צריך להגיע מדימונה לערד היה צריך לעבור דרך באר שבע.
 
ב
צמצומים גם ב370, 377, 371
תגבורים קטנים ב367 ו368
353, 378, 345 ו669 כרגיל
371 מצומצם לכיוון ראשון ומתוגבר לכיוון באר שבע
הצמצומים ב370 הם בהכל יחסית, עדיין זה ישאר קו בתדירות גבוהה (מלבד בשעות הערב והלילה החל מ8 בערב). קו 377 חבל מאוד שמצומצם, קו נחוץ מאוד (כי למה שבין ערים כל כך גדולות כמו באר שבע וראשלצ לא יהיה חיבור מהיר, שכיום החיבור הכי מהיר הוא ב377 כי 381 ממרכזית ראשון דרך כביש 431 ישר לדבירה בוטל לפני שנים ספורות). כנראה שתנועת הנוסעים ב377 לא הייתה מספיק גבוהה ולכן תיגברו את קווי 367 או 371 (תלוי בכיוון)
 
קיצוץ כולל קו 375
לצערי, למרות שמדובר בקו מהמם, אין לו ביקוש ולכן מוצדק שקיצצו אותו בכמעט חצי. ממש חבל לי על הקו של השעה 8 בבוקר לכיוון תל אביב, ועל הקו של 14:30 לכיוון קרית גת. אבל אין מה לעשות, אין ביקוש
 

EHP12

Well-known member
לצערי, למרות שמדובר בקו מהמם, אין לו ביקוש ולכן מוצדק שקיצצו אותו בכמעט חצי. ממש חבל לי על הקו של השעה 8 בבוקר לכיוון תל אביב, ועל הקו של 14:30 לכיוון קרית גת. אבל אין מה לעשות, אין ביקוש
את 375 צריך לבטל. 345 להשאיר ואפילו לשקול להפעיל אותו לאורך כל היום כולל שישי.
 
את 375 צריך לבטל. 345 להשאיר ואפילו לשקול להפעיל אותו לאורך כל היום כולל שישי.
לבטל זה קשוח מידי. הקו נותן חיבוריות טובה לאזורים שהרכבת פחות אפקטיבית בהם (בדגש על מחלף לה גווארדיה והרכבת/סלומון, ואזורים נרחבים מקרית גת), ובשעות שבו השאירו את הקו הוא דווקא מבוקש. קיצצו את חלקו הגדול (מ14 נסיעות יומיות הפך ל8 בלבד, 4 לכיוון).
 

EHP12

Well-known member
לבטל זה קשוח מידי. הקו נותן חיבוריות טובה לאזורים שהרכבת פחות אפקטיבית בהם (בדגש על מחלף לה גווארדיה והרכבת/סלומון, ואזורים נרחבים מקרית גת), ובשעות שבו השאירו את הקו הוא דווקא מבוקש. קיצצו את חלקו הגדול (מ14 נסיעות יומיות הפך ל8 בלבד, 4 לכיוון).
לך למר קו ותראה שהוא לא מבוקש כלל. הרכבת מנצחת את האוטובוס בנוקאאוט. גם אם היא בתדירות מזעזעת
 
לך למר קו ותראה שהוא לא מבוקש כלל. הרכבת מנצחת את האוטובוס בנוקאאוט. גם אם היא בתדירות מזעזעת
במר קו יש נתונים כלליים על כלל נסיעות הקו, ולא על נסיעות ספציפיות של היום. יש הצדקה להשאיר 4 נסיעות יומיות לכיוון, מעין תדירות של קו מושבים או אף פחות מזה
 

EHP12

Well-known member
במר קו יש נתונים כלליים על כלל נסיעות הקו, ולא על נסיעות ספציפיות של היום. יש הצדקה להשאיר 4 נסיעות יומיות לכיוון, מעין תדירות של קו מושבים או אף פחות מזה

עדכנו אותו בצורה שמאפשרת לראות נסיעות ספציפיות.

בשביל כמויות כאלו אני לא משאיר קו כל כך ארוך בשעות שיא.
 

עדכנו אותו בצורה שמאפשרת לראות נסיעות ספציפיות.

בשביל כמויות כאלו אני לא משאיר קו כל כך ארוך בשעות שיא.
יש קווים רבים נוספים בעלי כמות נוסעים שווה ל375 שמחזיקים שנים רבות כפעילים
 
באותה פעימה, קו 323 של סופש בין קרית גת לבית שמש מקצור מסלולו ביותר (מסלול ישיר ולא מסורבל) וקו 324 עולה מעט תדירותו. קיצוץ 375 מתורגם בהעלאת התדירות דל 369 בשעות הבוקר
 

yair480

Active member
באותה פעימה, קו 323 של סופש בין קרית גת לבית שמש מקצור מסלולו ביותר (מסלול ישיר ולא מסורבל) וקו 324 עולה מעט תדירותו. קיצוץ 375 מתורגם בהעלאת התדירות דל 369 בשעות הבוקר
בדקתי עכשיו את 324.
דווקא הורידו לו נסיעה אחת בבוקר לקרית גת.
אבל סידרו קצת את הלו"ז ויש כמה שינויים קוסמטיים של כמה דקות לפה וכמה דקות לשם.
 
בדקתי עכשיו את 324.
דווקא הורידו לו נסיעה אחת בבוקר לקרית גת.
אבל סידרו קצת את הלו"ז ויש כמה שינויים קוסמטיים של כמה דקות לפה וכמה דקות לשם.
לדעתי זה מהלך נכון: אין עניין שתהיה אפילו בשעות הבוקר יותר מנסיעה כל 50 דקות (הקו בביקוש בינוני ולא יותר מזה), ומאידך- נחוץ מאוד שהנסיעה האחרונה מבית שמש לקרית גת תהיה לא ב23:10 אלא ב23:45. הקו בכיוון ההפוך הותאם לשעות רכבת ישראל מתל אביב לקרית גת.
 

ohadg09

Active member
באותה פעימה, קו 323 של סופש בין קרית גת לבית שמש מקצור מסלולו ביותר (מסלול ישיר ולא מסורבל) וקו 324 עולה מעט תדירותו. קיצוץ 375 מתורגם בהעלאת התדירות דל 369 בשעות הבוקר
לדעתי צריך לבטל את 323 ובמקום זה להעביר את 324 דרך שדרות נהר הירדן ונחל קישון ולתגבר
בקריית גת המסלול מאוד דומה וההבדל העיקרי הוא שהוא משרת יותר קהלים
 
לדעתי צריך לבטל את 323 ובמקום זה להעביר את 324 דרך שדרות נהר הירדן ונחל קישון ולתגבר
בקריית גת המסלול מאוד דומה וההבדל העיקרי הוא שהוא משרת יותר קהלים
הנקודה שמבדילה בין 324 ל323: קו 323 הוא נטו לציבור החרדי, בעוד 324 משרת הן את הקהל החרדי והן את הקהל החילוני. לכן, בימי שישי ומוצ״ש יש הצדקה להשאיר את קו 323. קו 324 מראש יועד לציבור החילוני בעיקרו, ורק לאחרונה יחסית שינה את מסלולו כך שיתאים גם קצת לציבור החרדי, אך עדיין בבסיסו של הקו עומד השירות מרכבת לרכבת. קו 323 לא מגיע לאף אחת מרכבות הערים.
 
למעלה