צמצומים גם ב370, 377, 371קיצוץ כולל קו 375
תגבורים קטנים ב367 ו368
353, 378, 345 ו669 כרגיל
צמצומים גם ב370, 377, 371קיצוץ כולל קו 375
יש תוספת נסיעות די משמעותית בקו. אך עדיין בתדירות איומה של אחת לשעה ורבע.תגבור משמעותי והארכת שעות פעילות לקו 47 ערד-דימונה.
מי גילה עוד משהו?
קו עם מספרים מאוד יפים לקו המשרת שתי ערים בגדלים האלו. עד 2013 לא היה קו כזה, ומי שהיה צריך להגיע מדימונה לערד היה צריך לעבור דרך באר שבע.יש תוספת נסיעות די משמעותית בקו. אך עדיין בתדירות איומה של אחת לשעה ורבע.
371 מצומצם לכיוון ראשון ומתוגבר לכיוון באר שבעצמצומים גם ב370, 377, 371
תגבורים קטנים ב367 ו368
353, 378, 345 ו669 כרגיל
לצערי, למרות שמדובר בקו מהמם, אין לו ביקוש ולכן מוצדק שקיצצו אותו בכמעט חצי. ממש חבל לי על הקו של השעה 8 בבוקר לכיוון תל אביב, ועל הקו של 14:30 לכיוון קרית גת. אבל אין מה לעשות, אין ביקושקיצוץ כולל קו 375
את 375 צריך לבטל. 345 להשאיר ואפילו לשקול להפעיל אותו לאורך כל היום כולל שישי.לצערי, למרות שמדובר בקו מהמם, אין לו ביקוש ולכן מוצדק שקיצצו אותו בכמעט חצי. ממש חבל לי על הקו של השעה 8 בבוקר לכיוון תל אביב, ועל הקו של 14:30 לכיוון קרית גת. אבל אין מה לעשות, אין ביקוש
לבטל זה קשוח מידי. הקו נותן חיבוריות טובה לאזורים שהרכבת פחות אפקטיבית בהם (בדגש על מחלף לה גווארדיה והרכבת/סלומון, ואזורים נרחבים מקרית גת), ובשעות שבו השאירו את הקו הוא דווקא מבוקש. קיצצו את חלקו הגדול (מ14 נסיעות יומיות הפך ל8 בלבד, 4 לכיוון).את 375 צריך לבטל. 345 להשאיר ואפילו לשקול להפעיל אותו לאורך כל היום כולל שישי.
לך למר קו ותראה שהוא לא מבוקש כלל. הרכבת מנצחת את האוטובוס בנוקאאוט. גם אם היא בתדירות מזעזעתלבטל זה קשוח מידי. הקו נותן חיבוריות טובה לאזורים שהרכבת פחות אפקטיבית בהם (בדגש על מחלף לה גווארדיה והרכבת/סלומון, ואזורים נרחבים מקרית גת), ובשעות שבו השאירו את הקו הוא דווקא מבוקש. קיצצו את חלקו הגדול (מ14 נסיעות יומיות הפך ל8 בלבד, 4 לכיוון).
במר קו יש נתונים כלליים על כלל נסיעות הקו, ולא על נסיעות ספציפיות של היום. יש הצדקה להשאיר 4 נסיעות יומיות לכיוון, מעין תדירות של קו מושבים או אף פחות מזהלך למר קו ותראה שהוא לא מבוקש כלל. הרכבת מנצחת את האוטובוס בנוקאאוט. גם אם היא בתדירות מזעזעת
במר קו יש נתונים כלליים על כלל נסיעות הקו, ולא על נסיעות ספציפיות של היום. יש הצדקה להשאיר 4 נסיעות יומיות לכיוון, מעין תדירות של קו מושבים או אף פחות מזה
יש קווים רבים נוספים בעלי כמות נוסעים שווה ל375 שמחזיקים שנים רבות כפעיליםמר קו - קו 375 מקט 10375 כיוון 2 - ניתוח עומק
נתוני משרד התחבורה לקו מקט 10375 כיוון 2 - מסלול, תחנות, מספרי נוסעים לפי שעות ועוד.www.markav.net
עדכנו אותו בצורה שמאפשרת לראות נסיעות ספציפיות.
בשביל כמויות כאלו אני לא משאיר קו כל כך ארוך בשעות שיא.
וגם אותם צריך לבטל או לדלל. יש לך יותר מדי קווים דלילי נוסעים שהם נטל על המערכת.יש קווים רבים נוספים בעלי כמות נוסעים שווה ל375 שמחזיקים שנים רבות כפעילים
לדעתי הדילול הנוכחי בקו 375 מספיק, אין צורך לבטלו לחלוטיןוגם אותם צריך לבטל או לדלל. יש לך יותר מדי קווים דלילי נוסעים שהם נטל על המערכת.
אתה מבין שאלו את התפעולית שלו עם 100 שקל לנסיעה ממה שאני מבין עלות תפעולית זה מה שעולה להם להפעיל את הקויש קווים רבים נוספים בעלי כמות נוסעים שווה ל375 שמחזיקים שנים רבות כפעילים
בדקתי עכשיו את 324.באותה פעימה, קו 323 של סופש בין קרית גת לבית שמש מקצור מסלולו ביותר (מסלול ישיר ולא מסורבל) וקו 324 עולה מעט תדירותו. קיצוץ 375 מתורגם בהעלאת התדירות דל 369 בשעות הבוקר
לדעתי זה מהלך נכון: אין עניין שתהיה אפילו בשעות הבוקר יותר מנסיעה כל 50 דקות (הקו בביקוש בינוני ולא יותר מזה), ומאידך- נחוץ מאוד שהנסיעה האחרונה מבית שמש לקרית גת תהיה לא ב23:10 אלא ב23:45. הקו בכיוון ההפוך הותאם לשעות רכבת ישראל מתל אביב לקרית גת.בדקתי עכשיו את 324.
דווקא הורידו לו נסיעה אחת בבוקר לקרית גת.
אבל סידרו קצת את הלו"ז ויש כמה שינויים קוסמטיים של כמה דקות לפה וכמה דקות לשם.
לדעתי צריך לבטל את 323 ובמקום זה להעביר את 324 דרך שדרות נהר הירדן ונחל קישון ולתגברבאותה פעימה, קו 323 של סופש בין קרית גת לבית שמש מקצור מסלולו ביותר (מסלול ישיר ולא מסורבל) וקו 324 עולה מעט תדירותו. קיצוץ 375 מתורגם בהעלאת התדירות דל 369 בשעות הבוקר
הנקודה שמבדילה בין 324 ל323: קו 323 הוא נטו לציבור החרדי, בעוד 324 משרת הן את הקהל החרדי והן את הקהל החילוני. לכן, בימי שישי ומוצ״ש יש הצדקה להשאיר את קו 323. קו 324 מראש יועד לציבור החילוני בעיקרו, ורק לאחרונה יחסית שינה את מסלולו כך שיתאים גם קצת לציבור החרדי, אך עדיין בבסיסו של הקו עומד השירות מרכבת לרכבת. קו 323 לא מגיע לאף אחת מרכבות הערים.לדעתי צריך לבטל את 323 ובמקום זה להעביר את 324 דרך שדרות נהר הירדן ונחל קישון ולתגבר
בקריית גת המסלול מאוד דומה וההבדל העיקרי הוא שהוא משרת יותר קהלים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.