עמוד השדרה
New member
ועוד דוגמה שמעידה על העיוות:
בשנה האחרונה שינו את קו הלילה 466 כך שיתחיל בהדר המושבות.
כמו כן שינו את 555 שלפני כן התחיל בכפר גנים ג', כך שיתחיל בתל השומר ולא יגיע לפתח תקוה ובמקומו יצרו את 599 שלא עובר בכפר גנים ג' אלא ברחוב דגל ראובן.
כנראה משרד התחבורה סבור שכפר גנים ג' לא זקוקה לתחבורה ציבורית ומעדיף שכל תושביה יתבססו על מכוניותיהם. אין לי הסבר אחר.
ואם אני טועה - חובת ההוכחה (המהירה...) על משרד התחבורה.
ועוד דוגמה שמעידה על העיוות:יש כאן משהו שהוא מאוד לא הוגן בהתייחסות השונה
להדר המושבות ולאזור התעשיה קרית אריה לעומת ההתייחסות לכפר גנים ג'.
להדר המושבות יש את 38 עם 14 נסיעות, 44 עם קישור כמעט כל היום לרכבת שעכשיו הולכים לתגבר אותו וכן להאריך את 53 לרכבת.
לקרית אריה יש את 38 וכן את קו 46 שמקשר לרכבת.
את 46 מייעדים בעיקר לאנשים המגיעים מחוץ לפתח תקוה וכך גם מציגים אותו.
גם השלוחה של הקו האדום לתחנת קרית אריה ולדיפו מתוכננת בצורה כזו שהיא עוזרת למי שמגיע מחוץ לעיר ולא לתושבי העיר.
ואילו לתושבי כפר גנים ג' זורקים 3 בננות (3 נסיעות) של קו 350 ואת קו 53 הלא יעיל בעליל שאפילו אין לו קישור נוח לתחנות האוטובוס לכוון תל אביב בז'בוטינסקי וגם כאשר יגיע לרכבת הוא לא יעיל כלל עבור כל מי שלא גר בהדר המושבות.
את העיוות הזה היה צריך לתקן מזמן.
אם כעת משפרים תח"צ להדר המושבות, מבחינה מוסרית חובה לעשות זאת גם בכפר גנים ג'.
וכל התירוצים מגוחכים ולא מעניינים. שמשרד התחבורה ידאג לכסף שצריך ויעשה זאת עכשיו.
כן - זבנג ולא גמרנו (כי יש עוד המון מה לעשות) אבל זה גם לא זבנג, כי היה צריך לעשות את זה כבר מזמן.
אם צריך בג"צ כדי לכפות על משרד התחבורה לעשות זאת, אז מדובר במשרד מיותר.
בשנה האחרונה שינו את קו הלילה 466 כך שיתחיל בהדר המושבות.
כמו כן שינו את 555 שלפני כן התחיל בכפר גנים ג', כך שיתחיל בתל השומר ולא יגיע לפתח תקוה ובמקומו יצרו את 599 שלא עובר בכפר גנים ג' אלא ברחוב דגל ראובן.
כנראה משרד התחבורה סבור שכפר גנים ג' לא זקוקה לתחבורה ציבורית ומעדיף שכל תושביה יתבססו על מכוניותיהם. אין לי הסבר אחר.
ואם אני טועה - חובת ההוכחה (המהירה...) על משרד התחבורה.