יש לך אולי תמונות מתוך או מחוץקחו קצתלשיפור האווירה
זה למשל ה"אף" של ג'מבו 747 של לופטהנזה.
לצערי לא.יש לך אולי תמונות מתוך או מחוץ
למטוסים של חברת מונארך האנגלית
לצערי לא.יש לך אולי תמונות מתוך או מחוץ
למטוסים של חברת מונארך האנגלית
וזה...קחו קצתלשיפור האווירה
זה למשל ה"אף" של ג'מבו 747 של לופטהנזה.
ארז....שאלה בקשר לאל עלוזה...
737-700 של אל-על שמגיע לנחיתה על מסלול 30 בנתב''ג.
התכוונת לזה ?ארז....שאלה בקשר לאל על
ראיתי בגלריה את ה747 שיש לו 4 מנועים ולעומתו ל777 יש 2 ה747 גדול יותר? האם יש 747 בצביעה עם הלוגו החדש של אל על אני מתכוון לזה עם הפס שזורם מהכנף האחורית למעלה ועובר מתחת לבטן המטוס עד לכנף האחורית בצד השני?
כןהתכוונת לזה ?
מבחינת כמות הנוסעים, לפי הידוע ליכןזה המטוס הכי גדול שיש לאל
על כיום או שיש יותר גדול?
ופיזית? זה הכי גדול או ה777?מבחינת כמות הנוסעים, לפי הידוע לי
זה הכי גדול שיש לאל על.
חושב ש-747 יותר גדולופיזית? זה הכי גדול או ה777?
קודם כל, ארז-כרגיל תמונות מצוינות.מבחינת כמות הנוסעים, לפי הידוע לי
זה הכי גדול שיש לאל על.
תודה על הקומפלימנט ועל ההסברקודם כל, ארז-כרגיל תמונות מצוינות.
ובקשר לשאלה של המנהל, אז אורך המטוס של ה-777 עולה על זה של ה-744 בשלושה מטרים בערך. אך מוטות הכנפיים של ה-744 עולות בארבעה מטרים על זה של ה-777. אבל, מכיוון שג'מבו הוא מטוס קומותיים, הוא יכול להכיל יותר אנשים. אם רוצים למלא את כל המטוס אפשר עד 520 איש. ב-777 אם רוצים למלא את כל המטוס, לדעתי זה לא יותר מ-450. כך שמבחינת גודל הם כמעט זהים, אבל לא מבחינת היכולת שלהם להכיל משקל-אנשים. גם ה-744 הוא הכי כבד, ומשקלו מגיע לפעמים ל-360 טון!
לא מדוייק...קודם כל, ארז-כרגיל תמונות מצוינות.
ובקשר לשאלה של המנהל, אז אורך המטוס של ה-777 עולה על זה של ה-744 בשלושה מטרים בערך. אך מוטות הכנפיים של ה-744 עולות בארבעה מטרים על זה של ה-777. אבל, מכיוון שג'מבו הוא מטוס קומותיים, הוא יכול להכיל יותר אנשים. אם רוצים למלא את כל המטוס אפשר עד 520 איש. ב-777 אם רוצים למלא את כל המטוס, לדעתי זה לא יותר מ-450. כך שמבחינת גודל הם כמעט זהים, אבל לא מבחינת היכולת שלהם להכיל משקל-אנשים. גם ה-744 הוא הכי כבד, ומשקלו מגיע לפעמים ל-360 טון!
אתה יכול להתסכל לפי צי המטוסים שללא מדוייק...
744 ארוך מ777 בכ-7 מטרים ומוטת כנפיו גדולה בכ-5 מטרים. משקלו המרבי של ה-744 גדול בכ- 50% מה-777. מס' הנוסעים המקסימלי שיכול לשאת 777 הוא 283 נוסעים ב-3 מחלקות (זו הקונפיגורציה באל-על) לעומת 400 עד 500 נוסעים (תלוי באיזה מטוס ובאיזו קונפיגורציה) ב-744.
לפי מה שקראתי אז במקרה ההואאתה יכול להתסכל לפי צי המטוסים של
אלעל על האורך של כל מטוס, והוא מדויק. משקל המקסימום של ה744 הוא 360 טון, אם כך למדתי ממך כעת כי המשקל של ה777 הוא מן הסתם בסביבות 180 טון. אני לא דיברתי בהכרח על מטוסי ה-777 של אלעל, אני דיברתי בכלליות, ושטסתי בבריטיש ארוויס לפני שנתיים ב-777(הפעם היחידה שלי ב777) היו לפי מה שהבנתי במטוס 400 איש בערך וזה בדוק, ואפילו היה די מרווח במטוס(חברה מעולה). 744 יכול לשאת באלעל ברגעים שיש עומס בנוסעים על 520 איש. אפילו ב-24 ביולי 2003 שהייתה התקלה במטוס ה-744 של אלעל היו על סיפון המטוס כ-518 נוסעים. ותודה שהערתי לי, הערות יתקבלו בברכה, למדתי..
מספר הערותאתה יכול להתסכל לפי צי המטוסים של
אלעל על האורך של כל מטוס, והוא מדויק. משקל המקסימום של ה744 הוא 360 טון, אם כך למדתי ממך כעת כי המשקל של ה777 הוא מן הסתם בסביבות 180 טון. אני לא דיברתי בהכרח על מטוסי ה-777 של אלעל, אני דיברתי בכלליות, ושטסתי בבריטיש ארוויס לפני שנתיים ב-777(הפעם היחידה שלי ב777) היו לפי מה שהבנתי במטוס 400 איש בערך וזה בדוק, ואפילו היה די מרווח במטוס(חברה מעולה). 744 יכול לשאת באלעל ברגעים שיש עומס בנוסעים על 520 איש. אפילו ב-24 ביולי 2003 שהייתה התקלה במטוס ה-744 של אלעל היו על סיפון המטוס כ-518 נוסעים. ותודה שהערתי לי, הערות יתקבלו בברכה, למדתי..
לי ידוע שהמשקל מקסימוםמספר הערות
לגבי 777: 1. לאל-על אין 777 דאש 300. אורכו של דאש 200 הינו 63.7 מטר. אורכו של ה-300 אכן כ- 73 מטר. 2. משקל מקס' להמראה של 744 הינו כ-396 טון. 3. משקל מקס' להמראה של 777-200 הינו כ-270 טון (כ-297 טון עבור דאש 300) 4.מקס' נוסעים 777-200: 350-400. (באל-על: 283 בשלוש מחלקות) 5.מקס' נוסעים 744: 482 בשתי מחלקות (24+458). נדיר שכל המטוס הינו לפי מחלקה אחת.
הנתונים המדוייקים הם:לי ידוע שהמשקל מקסימום
של 744 הוא 360 טון כולל מטוס עמוס בדלק ובהוסעים.
הצלחת להכנס לאיליינרס היום?קחו קצתלשיפור האווירה
זה למשל ה"אף" של ג'מבו 747 של לופטהנזה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.