קחו קצת
לשיפור האווירה

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
קחו קצת ../images/Emo160.gif../images/Emo160.gif לשיפור האווירה

קחו קצת
לשיפור האווירה
זה למשל ה"אף" של ג'מבו 747 של לופטהנזה.
 

fireman

New member
ארז....שאלה בקשר לאל על

וזה...
737-700 של אל-על שמגיע לנחיתה על מסלול 30 בנתב''ג.
ארז....שאלה בקשר לאל על
ראיתי בגלריה את ה747 שיש לו 4 מנועים ולעומתו ל777 יש 2 ה747 גדול יותר? האם יש 747 בצביעה עם הלוגו החדש של אל על אני מתכוון לזה עם הפס שזורם מהכנף האחורית למעלה ועובר מתחת לבטן המטוס עד לכנף האחורית בצד השני?
 

ארזS

New member
התכוונת לזה ?

ארז....שאלה בקשר לאל על
ראיתי בגלריה את ה747 שיש לו 4 מנועים ולעומתו ל777 יש 2 ה747 גדול יותר? האם יש 747 בצביעה עם הלוגו החדש של אל על אני מתכוון לזה עם הפס שזורם מהכנף האחורית למעלה ועובר מתחת לבטן המטוס עד לכנף האחורית בצד השני?
התכוונת לזה ?
 

תוכון1

New member
קודם כל, ארז-כרגיל תמונות מצוינות.

מבחינת כמות הנוסעים, לפי הידוע לי
זה הכי גדול שיש לאל על.
קודם כל, ארז-כרגיל תמונות מצוינות.
ובקשר לשאלה של המנהל, אז אורך המטוס של ה-777 עולה על זה של ה-744 בשלושה מטרים בערך. אך מוטות הכנפיים של ה-744 עולות בארבעה מטרים על זה של ה-777. אבל, מכיוון שג'מבו הוא מטוס קומותיים, הוא יכול להכיל יותר אנשים. אם רוצים למלא את כל המטוס אפשר עד 520 איש. ב-777 אם רוצים למלא את כל המטוס, לדעתי זה לא יותר מ-450. כך שמבחינת גודל הם כמעט זהים, אבל לא מבחינת היכולת שלהם להכיל משקל-אנשים. גם ה-744 הוא הכי כבד, ומשקלו מגיע לפעמים ל-360 טון!
 

ארזS

New member
תודה על הקומפלימנט ועל ההסבר

קודם כל, ארז-כרגיל תמונות מצוינות.
ובקשר לשאלה של המנהל, אז אורך המטוס של ה-777 עולה על זה של ה-744 בשלושה מטרים בערך. אך מוטות הכנפיים של ה-744 עולות בארבעה מטרים על זה של ה-777. אבל, מכיוון שג'מבו הוא מטוס קומותיים, הוא יכול להכיל יותר אנשים. אם רוצים למלא את כל המטוס אפשר עד 520 איש. ב-777 אם רוצים למלא את כל המטוס, לדעתי זה לא יותר מ-450. כך שמבחינת גודל הם כמעט זהים, אבל לא מבחינת היכולת שלהם להכיל משקל-אנשים. גם ה-744 הוא הכי כבד, ומשקלו מגיע לפעמים ל-360 טון!
תודה על הקומפלימנט ועל ההסבר
וגם כמובן על הלינק (שאני מכיר אותו והוא רק נשתכח ממני)...
 

David Sh

New member
לא מדוייק...

קודם כל, ארז-כרגיל תמונות מצוינות.
ובקשר לשאלה של המנהל, אז אורך המטוס של ה-777 עולה על זה של ה-744 בשלושה מטרים בערך. אך מוטות הכנפיים של ה-744 עולות בארבעה מטרים על זה של ה-777. אבל, מכיוון שג'מבו הוא מטוס קומותיים, הוא יכול להכיל יותר אנשים. אם רוצים למלא את כל המטוס אפשר עד 520 איש. ב-777 אם רוצים למלא את כל המטוס, לדעתי זה לא יותר מ-450. כך שמבחינת גודל הם כמעט זהים, אבל לא מבחינת היכולת שלהם להכיל משקל-אנשים. גם ה-744 הוא הכי כבד, ומשקלו מגיע לפעמים ל-360 טון!
לא מדוייק...
744 ארוך מ777 בכ-7 מטרים ומוטת כנפיו גדולה בכ-5 מטרים. משקלו המרבי של ה-744 גדול בכ- 50% מה-777. מס' הנוסעים המקסימלי שיכול לשאת 777 הוא 283 נוסעים ב-3 מחלקות (זו הקונפיגורציה באל-על) לעומת 400 עד 500 נוסעים (תלוי באיזה מטוס ובאיזו קונפיגורציה) ב-744.
 

תוכון1

New member
אתה יכול להתסכל לפי צי המטוסים של

לא מדוייק...
744 ארוך מ777 בכ-7 מטרים ומוטת כנפיו גדולה בכ-5 מטרים. משקלו המרבי של ה-744 גדול בכ- 50% מה-777. מס' הנוסעים המקסימלי שיכול לשאת 777 הוא 283 נוסעים ב-3 מחלקות (זו הקונפיגורציה באל-על) לעומת 400 עד 500 נוסעים (תלוי באיזה מטוס ובאיזו קונפיגורציה) ב-744.
אתה יכול להתסכל לפי צי המטוסים של
אלעל על האורך של כל מטוס, והוא מדויק. משקל המקסימום של ה744 הוא 360 טון, אם כך למדתי ממך כעת כי המשקל של ה777 הוא מן הסתם בסביבות 180 טון. אני לא דיברתי בהכרח על מטוסי ה-777 של אלעל, אני דיברתי בכלליות, ושטסתי בבריטיש ארוויס לפני שנתיים ב-777(הפעם היחידה שלי ב777) היו לפי מה שהבנתי במטוס 400 איש בערך וזה בדוק, ואפילו היה די מרווח במטוס(חברה מעולה). 744 יכול לשאת באלעל ברגעים שיש עומס בנוסעים על 520 איש. אפילו ב-24 ביולי 2003 שהייתה התקלה במטוס ה-744 של אלעל היו על סיפון המטוס כ-518 נוסעים. ותודה שהערתי לי, הערות יתקבלו בברכה, למדתי..
 
לפי מה שקראתי אז במקרה ההוא

אתה יכול להתסכל לפי צי המטוסים של
אלעל על האורך של כל מטוס, והוא מדויק. משקל המקסימום של ה744 הוא 360 טון, אם כך למדתי ממך כעת כי המשקל של ה777 הוא מן הסתם בסביבות 180 טון. אני לא דיברתי בהכרח על מטוסי ה-777 של אלעל, אני דיברתי בכלליות, ושטסתי בבריטיש ארוויס לפני שנתיים ב-777(הפעם היחידה שלי ב777) היו לפי מה שהבנתי במטוס 400 איש בערך וזה בדוק, ואפילו היה די מרווח במטוס(חברה מעולה). 744 יכול לשאת באלעל ברגעים שיש עומס בנוסעים על 520 איש. אפילו ב-24 ביולי 2003 שהייתה התקלה במטוס ה-744 של אלעל היו על סיפון המטוס כ-518 נוסעים. ותודה שהערתי לי, הערות יתקבלו בברכה, למדתי..
לפי מה שקראתי אז במקרה ההוא
עם המטוס שהיתה תקלה אז יש לאל על מטוס 747-400 אחד שאין בו מחלקה ראשונה והוא כמעט כולו מחלקת תיירים ויש מחלקת עסקים קטנטנה ולכן נכנסים במטוס הזה כל כך הרבה אנשים.
 

David Sh

New member
מספר הערות

אתה יכול להתסכל לפי צי המטוסים של
אלעל על האורך של כל מטוס, והוא מדויק. משקל המקסימום של ה744 הוא 360 טון, אם כך למדתי ממך כעת כי המשקל של ה777 הוא מן הסתם בסביבות 180 טון. אני לא דיברתי בהכרח על מטוסי ה-777 של אלעל, אני דיברתי בכלליות, ושטסתי בבריטיש ארוויס לפני שנתיים ב-777(הפעם היחידה שלי ב777) היו לפי מה שהבנתי במטוס 400 איש בערך וזה בדוק, ואפילו היה די מרווח במטוס(חברה מעולה). 744 יכול לשאת באלעל ברגעים שיש עומס בנוסעים על 520 איש. אפילו ב-24 ביולי 2003 שהייתה התקלה במטוס ה-744 של אלעל היו על סיפון המטוס כ-518 נוסעים. ותודה שהערתי לי, הערות יתקבלו בברכה, למדתי..
מספר הערות
לגבי 777: 1. לאל-על אין 777 דאש 300. אורכו של דאש 200 הינו 63.7 מטר. אורכו של ה-300 אכן כ- 73 מטר. 2. משקל מקס' להמראה של 744 הינו כ-396 טון. 3. משקל מקס' להמראה של 777-200 הינו כ-270 טון (כ-297 טון עבור דאש 300) 4.מקס' נוסעים 777-200: 350-400. (באל-על: 283 בשלוש מחלקות) 5.מקס' נוסעים 744: 482 בשתי מחלקות (24+458). נדיר שכל המטוס הינו לפי מחלקה אחת.
 

תוכון1

New member
לי ידוע שהמשקל מקסימום

מספר הערות
לגבי 777: 1. לאל-על אין 777 דאש 300. אורכו של דאש 200 הינו 63.7 מטר. אורכו של ה-300 אכן כ- 73 מטר. 2. משקל מקס' להמראה של 744 הינו כ-396 טון. 3. משקל מקס' להמראה של 777-200 הינו כ-270 טון (כ-297 טון עבור דאש 300) 4.מקס' נוסעים 777-200: 350-400. (באל-על: 283 בשלוש מחלקות) 5.מקס' נוסעים 744: 482 בשתי מחלקות (24+458). נדיר שכל המטוס הינו לפי מחלקה אחת.
לי ידוע שהמשקל מקסימום
של 744 הוא 360 טון כולל מטוס עמוס בדלק ובהוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה