קטע לא קשור אבל חמוד שמצאתי בשיטוט ביוטיוב

AeroTom

New member
מתוך הסרט "The Making of Pump"

שווה לצפות. דוקו מוזיקלי די מעניין לאוהבי הלהקה.
 

SaintJohn

New member
מעניין מאוד אפילו

אני זוכר שהייתי מרותק כשצפיתי בסרט המלא בזמנו, ומאוד נהניתי לצפות בזה מספר פעמים נוספות. המון Insight על תהליך היצירה של אלבום, מלהקה שהיתה אז ברמת פיכחות שהיא עוד לא חוותה עד אז. ולגבי השיר עצמו בקטע - נותן חומר למחשבה לקראת הדיון עליו, אבל זה לא צפוי להגיע בקרוב.
 

adili6

New member
הוו!! עכשיו הבנתי

באמת ראיתי שם את העטיפה של pump ואת זה שהוא מדבר על monkey on my back. אגב, אני קראתי את הספר, אבל איכשהו לא הצלחתי להבין שם משהו. יש בחור שמופיע בקליפים שלהם, זה שמופיע גם פה עם הזקן המחריד הזה. זה מי זה? ויש את הבחור שגרם ללכת לגמילה. בספר, זה הבחור עם השיער הארוך הזה? פשוט יש לי סלט מכל כך הרבה דמויות!
 

AeroTom

New member
עם הזקן זה ג'ון קלאדנר

מנהל מוזיקלי ומפיק (לשעבר) שהיה חבר קרוב של הלהקה. הוא עבד איתם החל מתקופת גפן והמשיך להיות איתם בקשר גם אחרי. הוא מופיע גם בכמה וכמה וידאו-קליפים רשמיים של הלהקה: Let The Music Dude Other Side Eat The Rich Blind Man Pink בחלקם רואים אותו בשמלת כלה. חלק מבדיחה פנימית עם חברי הלהקה. אפילו רואים אותו עם הלהקה בפרק Flamng Moe's של הסימפסונס כשהם יושבים שם לפני שעולים לבמה. בחור משעשע וצבעוני. והבחור שגרם להם ללכת לגמילה - את נראה לי מתכונת לטים קולינס, מי שהיה מנהל הלהקה בכל תקופת הקמבאק של גפן עד ההקלטות של Nine Lives. הוא עבד עם הג'ו פרי פרוג'קט והיה אחראי לזה שג'ו וסטיבן חזרו לדבר ולשתף פעולה. היה לו חלק גדול בשיבה של אירוסמית' המקורית לתעשייה ולגמילה שלהם מסמים. מצד שני הוא גם הפיץ עליהם שמועות לא משהו ולכלוכים אחרי שהם פיטרו אותו בהכנות ל- NL, כי הוא הלך יותר מדי עם החששות שלו וכו' כלפי חברי הלהקה...הוא איש די משמעותי בהיסטוריה של אירוסמית', עם ההשפעה הטובה שלו דאז וגם הרעה לאחר מכן.
 

adili6

New member
כןכן, אני יודעת שזה טים קולינס

פשוט בתמונות הוא אף פעם לא מופיע לבד. אלא רק עם עוד אנשים לא קשורים אז לא הבנתי איך הוא נראה (נראה לו שהוא היה הומו נכון? כי יש שם שורה של סטיבן שהוא אמר שהוא מעולם לא קרא לו faggot למרות שהוא מאוד רצה) אבל עכשיו הצלחתי סוף סוף להבין מה קורה כאן. יש לך מושג אולי על מה הבדיחה הפנימית?
 

AeroTom

New member
משהו שקשור בזה שהוא תמיד היה לובש לבן...

Or something like that
 

AeroTom

New member
לא, זה דווקא מהקלטת וידאו הרשמית של

Big Ones You Can Look At... בקשר למייקינג אוף פאמפ - נשארו עוד עותקים של ה-DVD באמזון. מומלץ להזמין.
 

adili6

New member
ועל מה זה ה-big ones?

הוו מצוין! שאלתי היא האם יש לך את זה כך שאוכל לעשות משהו לא חוקי שאני לא יודעת אם מותר לי לומר אותו....
 

AeroTom

New member
יש לי את כל הקלטות וידאו המקוריות בבית חוץ

מאחת ששמה Permanent Vacation 3x5 שכוללת את שלושת הוידאו-קליפים מ-PV וכל מיני קטעים של מאחורי הקלעים. Big Ones You Can Look At כולל את הוידאו-קליפים מ: PV Pump GAG פלוס גם כל מיני קטעים של מאחורי הקלעים וכדומה. ויש לי בבית את האחרות הישנות שיצאו רשמית, שהן: Video Scrapbook Live - Texxas Jam '78 Things That Go PUMP In The Night וכאמור The Making of Pump את יכולה לראות מידע על הוידאו-קליפים והוצאות הוידאו הרשמיות של הלהקה כאן: http://www.rockthisway.de/discography/vidgraph.htm
 

adili6

New member
וזה עדיין במצב של "קלטות וידאו"

או שיש מצב לשליחה בדואר?
 

AeroTom

New member
אין לי את זה בפורמט אחר ../images/Emo13.gif

רק הקלטות וידאו המקוריות. אולי אבל אפשר למצוא את זה לצפיה איפה שהוא, אין לי מושג.
 
למעלה