קטע 10 בטור דה פראנס, 2014 מאלו שאסור להחמיץ?

yshor

New member
נראה שאף אחד לא ממש יודע

הניחוש הכי טוב שראיתי היה מהירות גבוהה בירידה + הושטת יד לכיס + איזו מהמורה בכביש.
קונטדור נראה כאילו נפגע גם בגב, או מהחלקה אחרי הנפילה או מהנפילה עצמה.

מעניינת התגובה של פרום שכבר הזמין אותו לוולטה.

מדברים שהטור עכשיו פתוח ויהיה מעניין. לדעתי אם ניבאלי לא מתרסק בעצמו אז אם כל הכבוד יהיה בעיקר מאבק על הפודיום 2 3.
אני לא רואה את ריצ'י פורט מאיים על ניבאלי ואחרים לא יסגרו עליו 2 דקות וגם לא מספיק חזקים בנג"ש (54 ק"מ! קטע אחרון).
 

YotamKa

New member
יש תשובה - האופניים שנשברו היו הרזרבה שלו

שהיו על גג המכונית, בגלל התנגשות עם מכונית אחרת בזמן שניסו לעקוף כדי להגיע אליו. דווקא זה מצע רך שלא סביר שיגרום לשבירת שלדה.

גם רואים בתמונות שהאופניים המרוסקים לא שבורים. מי שהיה מקום שלישי עוד אתמול (וצבר פיגור של 40 דקות אז כבר לא מקום 3), בשם מאצ'אדו, התרסק אף הוא באותה ירידה כמה דקות לפני קונטדור.

כמו שציינתי - הוא התרסק בתחתית הירידה מהפטי-בלון, ירידה שידועה לשמצה בשל קטעי החצץ ה'מהודק' שבה. אני רכבתי פעם בחצץ כזה בגשם ואפילו עצרתי כי לא האמנתי שאני אשכרה רוכב בתוך חצץ.
הוא עוד המשיך לטפס את העלייה הבאה, ורק לאחר שהגיע לפסגה החליט לפרוש.
 

YotamKa

New member
כך לא נראית שלדה לאחר רכיבה מלוכלכת בגשם

לדברי הקבוצה, מדובר בשלדה הרזרבית שנשברה בעת ההובלה כתוצאה מהתנגשות. את ההתנגשות וידאו גם עם הרכב השני של קבוצת בלקין.

הנה האופניים שלו, הצלם נשען עליהם, לא סביר שהיה נשען על אופניים שבורים בשתי נקודות:
http://i2.eurosport.com/2014/07/14/1279020-27573071-1600-900.jpg

שים לב שיש עוד זוג שנשען על הדשא, הנה הוא כאן מאחורי קונטדור, לא יודע למי הוא שייך אולי תפרסם בפורום אם מישהו איבד:
http://www.rts.ch/2014/07/14/16/57/6001861.image?w=534&h=301

והנה הוא עולה על אופניים רזרביים ללא המספר שלו, לאחר שהרזרבים עם המספר שלו נשברו:
http://ds1.ds.static.rtbf.be/articl...e6bea8e90ba87af3c9554d94db6579-1405356036.jpg
 

bike3

New member
אלה הספשילייזד מקלרן של ניקולס רואץ'

שנתן לקונטדור את האופניים שלו כשראה אותו מתרסק
 

ariasdo

New member
אתה מפענח ברמה של שרלוק הולמס וקולומבו אז ...

השלדה השבורה בתמונה נקרעה כתוצאה מהתנגשות הרכבים .
ובעצם מה שאתה אומר שקונטודור רק נפל ונפצע בגלל תווי הדרך .

זה אומר שאין שום קשר לשלדה , כן שחברת ספסלייז יכולה לנשום לרווחה .

אריה סדובניק
 

mrgrin

New member
רוכבים טוענים שלקח סיכון מיותר בירידה

התרסק בפעם השנייה כאשר ניסה לשפר מיקום בירידה.
I was very lucky. Contador crashed but it was his own mistake. Everybody was at ease. I was riding behind my teammates who were leading the peloton. I left a bit of a gap to keep things safe. Apparently he felt the need to overtake me. It was in his typical style, standing on the pedals. He hits a pothole and goes over the handlebars. His head was next to my front wheel. He could’ve taken me with him. I can’t understand why you take that many risks to move up one spot,” Van Den Broeck said after crossing the finish line
 

YotamKa

New member
אני קראתי במספר אתרים, והסקתי מסקנה.

יותר מאוחר ראיתי שבכתבה של GADIS מצוטט הרוכב פולגסאנג או איך שקוראים לו, אומר שקונטדור מיהר בירידה ושהאספלט היה באיכות גרועה. כמובן שיכול היה ליפול גם על מצע רגיל, אבל הירידה הזו מועדת לפורענות.
באתר של העיתון ליברסיון כתוב שהוא נפל בקילומטר 64 שזה ממש בקצה הירידה הזו.

יש לי חוברת צרפתית עם הטיפוסים של הטור השנה וספציפית לירידה שבה קונטדור נפל כתוב שבירידה ממנה צריך להזהר (הכוונה לרוכבים כמונו) בגלל מצע החצץ הזה. לאף עלייה אחרת לא כתובה אזהרה כזו.
אם אתה מתעקש, הנה קישור עם תיאור טיול של צרפתים שרוכבים כמונו אבל עשו את המסלול של הטור אתמול כבר , עם אותה אזהרה לגבי הירידה מהפטי-בלון. המצע הזה GRAVILLON (גראביון) הוא משהו שאין בארץ, בין חצץ לאספלט וכל שנה צריך לחדש אותו. כשיש גשם הוא מתפרק.
http://velomaxou.com/tag/sondernach/
 
למעלה