"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מצב
הנושא נעול.
הכלי הזה אולי לא שייך לרכבת ישראל

"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מישהו יכול לאמר לי בבקשה מדוע יש צורך בהבאת קטרים אלו ?
האם שונים הם מקטרים עבודה הנמצאים בארץ ?

"את ארבעת הקטרים הביאה לישראל מגרמניה חברת גולד ליין ספנות, כשמנמל אשדוד לאתר ההנחה בכפר יהושע היא שינעה אותם באמצעות חברת תעבורה"
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-יבשתית/הובלה-ברכבת/קטרי-העבודה-של-רכבת-העמק-הגיעו-לאתר/
הכלי הזה אולי לא שייך לרכבת ישראל
יתכן שהוא מובא זמנית על ידי החברה הגרמנית
BahnBau Gruppe
באמצעות נציגה בארץ חברת לסיכו, כדי להניח את המסילות בצפון, לאחר שהיא זכתה במכרז לבצוע אותה עבודה
אם הנחה זו נכונה אז אין כפילות עם מה שיש כבר בר״י.
 

kobiz99

New member
הכלי אכן לא של ר"י שאינה סוללת את המסילה לבית שאן.

הכלי הזה אולי לא שייך לרכבת ישראל
יתכן שהוא מובא זמנית על ידי החברה הגרמנית
BahnBau Gruppe
באמצעות נציגה בארץ חברת לסיכו, כדי להניח את המסילות בצפון, לאחר שהיא זכתה במכרז לבצוע אותה עבודה
אם הנחה זו נכונה אז אין כפילות עם מה שיש כבר בר״י.
הכלי אכן לא של ר"י שאינה סוללת את המסילה לבית שאן.
 

easyJet

New member
שאלה

"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מישהו יכול לאמר לי בבקשה מדוע יש צורך בהבאת קטרים אלו ?
האם שונים הם מקטרים עבודה הנמצאים בארץ ?

"את ארבעת הקטרים הביאה לישראל מגרמניה חברת גולד ליין ספנות, כשמנמל אשדוד לאתר ההנחה בכפר יהושע היא שינעה אותם באמצעות חברת תעבורה"
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-יבשתית/הובלה-ברכבת/קטרי-העבודה-של-רכבת-העמק-הגיעו-לאתר/
שאלה
לרכבת ישראל יש נדמה לי ציוד מסוג כזה, מדוע הזמינו מגרמניה ? האם הציוד הזה יוחזר בתום סיום העבודות על הקו ?
ועוד שאלה, לא היה עדיף להביא את זה לנמל חיפה ומשם להעביר את זה באמצעות חברת תעבורה במקום מאשדוד ? מה ההגיון ?
 

luckydude

Active member
מבחינה אדמינסטרטיבית הנחת המסילות בקווים השרון העמק וכרמיאל

שאלה
לרכבת ישראל יש נדמה לי ציוד מסוג כזה, מדוע הזמינו מגרמניה ? האם הציוד הזה יוחזר בתום סיום העבודות על הקו ?
ועוד שאלה, לא היה עדיף להביא את זה לנמל חיפה ומשם להעביר את זה באמצעות חברת תעבורה במקום מאשדוד ? מה ההגיון ?
מבחינה אדמינסטרטיבית הנחת המסילות בקווים השרון העמק וכרמיאל
נעשת שונה מאיך שנעשה בעבר ואני מניח שיש לזה השפעה על בחירת ומפעיל הציוד של הנחת המסילה...



למשל:



האחריות על ביצוע הקווים היא של נתיבי ישראל (לא רכבת ישראל)



כל ההליכים הקשורים בהנחת המסילה הן בידי הקבלן (בעבר חלקים מההנחה נעשו בידי ר"י)



מדובר בחוזה מאוד גדול להנחת כמות נכבדה של קילומטרז׳ של מסילה (המכרז כולל את מסילות השרון, העמק וכרמיאל)
 

kobiz99

New member
את הפלסר מפעילים פועלים גרמנים עם ציוד שהובא מאוסטריה.

מבחינה אדמינסטרטיבית הנחת המסילות בקווים השרון העמק וכרמיאל
נעשת שונה מאיך שנעשה בעבר ואני מניח שיש לזה השפעה על בחירת ומפעיל הציוד של הנחת המסילה...



למשל:



האחריות על ביצוע הקווים היא של נתיבי ישראל (לא רכבת ישראל)



כל ההליכים הקשורים בהנחת המסילה הן בידי הקבלן (בעבר חלקים מההנחה נעשו בידי ר"י)



מדובר בחוזה מאוד גדול להנחת כמות נכבדה של קילומטרז׳ של מסילה (המכרז כולל את מסילות השרון, העמק וכרמיאל)
את הפלסר מפעילים פועלים גרמנים עם ציוד שהובא מאוסטריה.
 

kobiz99

New member
אל תחפש הגיון

שאלה
לרכבת ישראל יש נדמה לי ציוד מסוג כזה, מדוע הזמינו מגרמניה ? האם הציוד הזה יוחזר בתום סיום העבודות על הקו ?
ועוד שאלה, לא היה עדיף להביא את זה לנמל חיפה ומשם להעביר את זה באמצעות חברת תעבורה במקום מאשדוד ? מה ההגיון ?
אל תחפש הגיון
החברה המבצעת היא שמחליטה מהיכן להביא הכלים הדרושים לה לעבודה וענראה שגם זמינות הנמל נקבעה על ידם וזה לא פתוח לדיון כלל. הציוד של רכבת ישראל אסור לעבודה בשביל חברה שזכתה בביצוע כל הפרויקט וכך הם עובדים.
 

79 Ori

New member
ככה מניחים נכון להיום את האדנים

"קטרי העבודה של רכבת העמק הגיעו לאתר" ...

מישהו יכול לאמר לי בבקשה מדוע יש צורך בהבאת קטרים אלו ?
האם שונים הם מקטרים עבודה הנמצאים בארץ ?

"את ארבעת הקטרים הביאה לישראל מגרמניה חברת גולד ליין ספנות, כשמנמל אשדוד לאתר ההנחה בכפר יהושע היא שינעה אותם באמצעות חברת תעבורה"
http://www.port2port.co.il/article/הובלה-יבשתית/הובלה-ברכבת/קטרי-העבודה-של-רכבת-העמק-הגיעו-לאתר/
ככה מניחים נכון להיום את האדנים
בין בית השיטה לשדה נחום.
7 אנשים. פשוט מדהים!



 

kobiz99

New member
הטעות היא לא בתאריך. הטעות ביאור הצילום שלך.צולם ב-20-04-201

לא טועה ולא מטעה.
כתבתי "נכון להיום" ואני יכול לפרסם את נתוני ה-EXIF כדי שתראה את התאריך שבו צולמה התמונה (ואפילו את השעה)
הטעות היא לא בתאריך. הטעות ביאור הצילום שלך.צולם ב-20-04-201
מה שרואים בצילום שלך זה הנחת מספר אדנים לחסימה בסוף יום עבודה.
הנחת האדנים התפעולית מתבצעת בשיטה של הנפת חמישה אדנים ועם שבלונת מדידה הנחתם על התוואי . המרחק בין האדנים חייב להיות מדויק ולכן קיימת השבלונה. הצילומים שלי הם מאותו אזור +- שדה נחום וצולמו לפני הצילום שלך. כך שהבעיה היא לא בתאריך אלה בשיטת ההנחה.
צולם ב-20-04-2015

 

79 Ori

New member
תמונה נוספת להתרשמות

הטעות היא לא בתאריך. הטעות ביאור הצילום שלך.צולם ב-20-04-201
מה שרואים בצילום שלך זה הנחת מספר אדנים לחסימה בסוף יום עבודה.
הנחת האדנים התפעולית מתבצעת בשיטה של הנפת חמישה אדנים ועם שבלונת מדידה הנחתם על התוואי . המרחק בין האדנים חייב להיות מדויק ולכן קיימת השבלונה. הצילומים שלי הם מאותו אזור +- שדה נחום וצולמו לפני הצילום שלך. כך שהבעיה היא לא בתאריך אלה בשיטת ההנחה.
צולם ב-20-04-2015
תמונה נוספת להתרשמות
מזוית אחרת.
צולמה בשעה 9:00 בבוקר (לא נראה כמו סוף יום עבודה).
עפ"י מה שאני רואה בתמונה זו - לא נראה שזו הנחת מספר אדנים לחסימה אבל יכול להיות שאני טועה. איני מבין מספיק בתחום.

 

kobiz99

New member
ראה את הסרטונים שצרפתי.

תמונה נוספת להתרשמות
מזוית אחרת.
צולמה בשעה 9:00 בבוקר (לא נראה כמו סוף יום עבודה).
עפ"י מה שאני רואה בתמונה זו - לא נראה שזו הנחת מספר אדנים לחסימה אבל יכול להיות שאני טועה. איני מבין מספיק בתחום.
ראה את הסרטונים שצרפתי.
ההנחה מחייבת שבלונה ששומרת על מרחק אחיד בין האדנים אחרת המבטשה לא יודעת לעבוד.





 

79 Ori

New member
אני לא מתווכח עם מה שצילמת

ראה את הסרטונים שצרפתי.
ההנחה מחייבת שבלונה ששומרת על מרחק אחיד בין האדנים אחרת המבטשה לא יודעת לעבוד.
אני לא מתווכח עם מה שצילמת
ואף ראיתי את הסרטונים היפים שצילמת.
כל שאני אומר הוא שמה שאני צילמתי נראה כמו הנחת אדנים והוספתי שיכול להיות שאני טועה.
 

kobiz99

New member
הגדלתי הצילום

תמונה נוספת להתרשמות
מזוית אחרת.
צולמה בשעה 9:00 בבוקר (לא נראה כמו סוף יום עבודה).
עפ"י מה שאני רואה בתמונה זו - לא נראה שזו הנחת מספר אדנים לחסימה אבל יכול להיות שאני טועה. איני מבין מספיק בתחום.
הגדלתי הצילום
ראה שתי השבלונות הצהובות שמונחות גל הבורג שבחמשת האדנים שמונחים כרגע ועוד חיבור השישי לאדן האחרון שהונח בנגלה הקודמת זאת הדך להנחת אדנים בצורה מדויקת במרווחים בין אדן לאדן.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה