קיבוצים גייז פרנדלי

crimson11

New member
קיבוצים גייז פרנדלי

שלום לכולם, אני ובן זוגי בוחנים אפשרויות מגורים (עדיף באיזור המרכז בגלל עבודות ולימודים) ועלתה האופציה של קיבוץ - מישהו אולי יודע אם יש קיבוצים שהם גייז פרנדלי ויש אפשרות קליטה בהם, באיזה תנאים וכו' ? תודה מראש
 
לא חושב שיהיו הרבה קיבוצים ,אם בכלל, שלא יתנו

למישהו להתקבל אליהם בגלל ההעדפה המינית שלו\שלה. גם אין קיבוצים שהם באים לקראת גאים יותר מקיבוצים אחרים.
 

crimson11

New member
לא התכוונתי בגלל שאני הומו

אלא במובן של לקבל תא משפחתי חד מיני (זוג גברים)
 
קיבוצים, ככל חברה סגורה ושמרנית

לא מתלהבים מערבים, הומואים, דוסים, נכים וכו'. לא חושב שימנעו ממך לשכור דירה, לכסף אין ריח כידוע, אבל לא תוכל להתקבל כחבר. זה נכון גם לגבי מיצפים בגליל, או ישובים קהילתיים שונים שיש בהם ועדות קבלה.
 

liorich

New member
לא יודעת לגבי קיבוצים ככלל

ולכן לא אוהבת הכללות, אבל דווקא בקיבוץ שגדלתי בו חיו בכיף זוג לסביות. זה היה לפני כעשר שנים ומאז הן עזבו, אבל לא היתה להן שום בעיה לחיות בקיבוץ ולהיות חלק מהקהילה בשלוש שנים שגרו בו. לגבי קבלה לחברות - לא עורכים שם קבלה לחברות כבר כמעט 15 שנה בכלל, לאף אחד. לא לסטרייטים ולא להומואים ולא לאף אחד אחר - כך שזה לא קשור.
 

ItsikH

Member
בעבר הלא רחוק קיבוצים דווקא היו לרוב עוינים למיעוטים בכלל ולהומואים בפרט. כיום לדעתי זה תלוי הקשר - איזה קיבוץ ואיזה אזור. לא נראה לי שיש דרך לדעת מבלי לבדוק.
 

ROTEM 3 0 0 3 5

New member
קיבוצים, ללא כללים

מקבלים לחברות (מי אמר שאין קבלה לחברות? אצלנו לחלוטין יש) אנשים שיש להם זיקה לקהילה. בני משק, בני זוג, שכירים שנטמעו בקהילה וכד'. ישנם עוד קיבוצים מעטים שמקבלים גם תושבים חדשים לחלוטין, פשוט בכדי להעשיר את הקהילה. אבל כן, רוב הקיבוצים הם קהילה סגורה ובעיקר כיום, בעידן בו רוב הקיבוצים בתהליכי הפרטה. זה לא כי אתה הומו, ערבי, אתיופי או חובב מושבע של קולנוע צרפתי. זה פשוט כי הם לא מכירים אותך. גם לזוג הטרוסקסואלי יהיה לא קל להתקבל לחברות. זה עשוי לקרות, זה דורש השקעה. מעורבות חברתית במשך תקופת זמן לא מבוטלת, שיכירו אותך ובך. אחרי שמחבבים אותך, נטייתך המינית היא סוגייה פחותה. אני לא שמעתי על קיבוץ בעל נטייה חיובית במיוחד לגייז או להיפך. אני כן יודעת, שאצלנו למשל, קיימים מכל הקשת. גייז, ערבים, אתיופים, רוסים (אפילו כמה מרוקאים
) להגיד שאין גזעות? תמיד יש, במקום כלשהוא, כלפי אחד כזה או אחר. אבל הם שם כולם, חיים ומתרבים. תא משפחתי אגב, לשאלתך, זה עוד אין. אבל מי יודע... ולשכור חדר - במקרה הזה גם לא ישאלו לשמך.
 

crimson11

New member
זהו שאנחנו לא מחפשים לשכור חדר

מה שקורה זה שאנחנו רוצים לקנות בית, אבל תל אביב יקרה בטירוף בלי פרופורציות לשום דבר ... אז בודקים אופציות, ובין היתר חשבתי אולי יש גם קיבוצים שיכולים להיות אופציה ..:)
 

ROTEM 3 0 0 3 5

New member
הוו זה כבר סוס בצבע אחר לחלוטין

קיבוצים בהם אפשר לקנות בית הם כבר לא קיבוצים. אולי בעבר היו, היום הם ישובים קהילתיים במקרה הטוב. במקרה כזה, ייתכן ויש ועדת קבלה, ייתכן ואין, אבל בגדול - איש איש לעצמו ולקהילה אין מילה בעניין.
 
מציעה לך לחפש צורת מגורים אחרת.

רוב הקיבוצים הינם על טהרת המצ'ואיזם ותרבות הגנרלים, זאת בנוסף ליחס רע אל שונים באופן כללי. אז עזוב שטויות ובוא לתל אביב.
 

crimson11

New member
אני כבר בתל אביב

אבל אני גר באיזור לא טוב , ואני רוצה לעבור לאיזור טוב, ומכיוון שבתל אביב זה דורש מוצ'וס מוצ'וס מוצ'וס מוצ'וס מוצ'וס דינרוס (או בעברית להיות מליונר) כי אני רוצה לקנות ולא להשכיר , אין ברירה אלא לעבור למקום אחר שהוא לא תל אביב
 
אום שאנטי קרימזון.

מדובר בדילמה אופיינית. זאת טרגדיה שפיסת הפלורליזם הישראלית המכונה "תל אביב - יפו" התמזגה עם חזון הג'ונגל הכלכלי של הכרישים ובהנהגתו של רב הכרישים במילואים האדון רון חולדאי (קיבוצניק הומופוב, אם כבר דנים בנושא). ההצעה הטבעית שלי היא למצוא פינה צנועה יחסית בעיר, אך אני מבינה שכבר מצאת לך אחת כזו ואינך מרוצה ממנה. בכל אופן, עדיף לדעתי להשאר במרכז ובמגזר העירוני. ההתיישבות העובדת (עובדת על מי ?), ובעיקר הקיבוצים, ידועה לשמצה ביחסה הרע אל מיעוטים, בין אם על בסיס עדה, דת, לאום או העדפה מינית. אם יש לכם גם ילד בתכנון ואתם לא מעוניינים שחייו יהיו סיוט אז בכלל כדאי שתוציאו את האופציה הקיבוצית מהראש.
 

crimson11

New member
האמת שהבנתי את זה לאט לאט תוך כדי השרשור

כנראה שנשאר בעיר , גם אם זו לא תיהיה תל אביב ... הבעיה היא שראש העיר העלוב שלנו משקיע באזורים היקרים של העיר, ושאר המקומות כאילו מחכים שיתפוררו מעצמם .... אני מניח שגם איפה שאנחנו גרים עכשיו יהפוך להיות מאוד יקר ביום מן הימים אבל עד שזה יקרה נראה לי אפילו הנכדים שלי לא בטוח יוכלו להנות מזה.
 
מה עם ערים פריפריליות או מושבים?

כמו רמת גן או יותר רחוק רחובות ראשון נס ציונה? איזה אזור אתם רוצים לגור? תל אביב אהובה על הרבה מאוד אנשים ולכן כנראה המחירים בה עולים כל הזמן. אכן יש אזורים לא מושקעים בכלל.
 

crimson11

New member
בודקים גם את האופציות האלה

ראשון פשוט בעייני מאוד משפחתית , לכן חששתי שלא נתקבל שם בברכה... ורמת גן האמת יקרה לא הרבה פחות מתל אביב
 

MoRoSH11

New member
אם לא יקבלו אותך זה לא בגלל הנטיה המינית שלך

אלא כי ברוב הקיובצים שיש קליטה מחפ]שים משפחות צעירות עם ילדים
 
למעלה