קיבלתי דו''ח בונציה, אשמח בבקשה לסיוע ועזרה

dgmeir

New member
קיבלתי דו''ח בונציה, אשמח בבקשה לסיוע ועזרה

שלום
בחודש מאי היתי בצפון איטליה ושכרתי רכב ל3 ימים. ב2/6 היתי בוונציה, הנסיעה לשם הכל היה רגיל וגם בחניה חנינו במקום מותר עם קבלה מדחן וכו...
לפתע , אחרי 4 חודשים כמעט חברת הרכבים INTER RENT ממנה שכרתי את הרכב שלחה לי מייל שתוך 14 יום אני אשלם דוח של 45 יורו (!!) על עיברת תנועה כלשהי באיזור ונציה.
הם לא פירטו מה העבירה, לא שלחו לי צילום של הדוח, אין כל מידע ולא כלום.
שלחתי להם מייל בבקשה להבין מה הם רוצים ממני ואין מענה. ה14 יום עומדים לפוג ואני ממש לא רוצה שיחייבו אותי .
איך אפשר להחלץ מזה? לבטל את האשראי שלי יעזור? לא אוכלהיכנס לאיטליה לעולם? יעקלו לי תבית אם לא אשלם?
אשמח לסיוע בבקשה...

אני מצרף את המכתב מהחברה אם זה יעזור למישהו פה לפענח מה אומר מספר עבירת התנועה שכתבו לי. תודה!

with reference to the rental you made from the 30/05/2016 to the 03/06/2016
and to the vehicle with licence plate number FD757TP (RA 30071117) we would like to inform you that on the 12/07/2016 the police Authorities (COMUNE DI VENEZIA.)
have notified our Company of a traffic violation (V/90456845X/2016) occurred on the 02/06/2016 while the vehicle was in your possession
For the above reason we have transmitted to the competent authorities your name and the address indicated on the rental agreement signed, so that the traffic violation can be notified directly.
We remind you that the terms to pay or dispute the violation accrue from the date of receipt of the notification from the authorities
We also wish to inform you that according to the provisions of article 11 from the Interrent General Rental Terms & Conditions
you subscribed, we will charge, after 14 days from the date of this notice, the contractual penalty foreseen, corresponding to the amount of Euro 45,00.
We remain at your disposal for any further clarification you may need.
 

Faria

New member
לפי הבנתי ה45 יורו זה לא על הדו"ח

לא קאתי את הסכם ההשכרה, אבל לפי נוסח המכתב, 45 היורו שיחוייבו מכרטיסך הם דמי טיפול בדו"ח (העברתו על שמך). כנראה שאין לך יותר מדי מה לעשות עם החיוב הזה, אפשר לריב דרך חברת האשראי, אבל יש לי הרגשה שבחוזה שחתמת אישרת להם לבצע חיוב כזה.
&nbsp
לגבי מה לעשות עם הדו"ח עצמו, תמתין בינתיים שישלח אליך. יכול להיות שלא יגיע, יכול להיות שיגיע אבל לא רשום ואז אפשר להתעלם. יכול להיות שיגיע רשום, במקרה הזה גם אפשר להתעלם.
&nbsp
בכלל, הפתרון הכי טוב לדעתי לדוחות תנועה בחו"ל הוא להתעלם
עוד לא קרה שלא נתנו לי לחזור או עיקלו לי משהו על עבירת תנועה. לצערך, מ45 היורו לא תוכל להתעלם והם יחוייבו.
 
למעלה