קידום אתרים בגוגל שרית גבאי

sarita1703

Member

קידום אתרים אורגני בגוגל

מה זה אומר קידום אתרים אורגני ובאנגלית הקיצור Search engine optimization - SEO -
מדובר על שיטה של קידום אתרים אורגני עבור אתרי אינטרנט. השיטה משלבת שיטות המאפשרות למנוע החיפוש של גוגל לסרוק ולאנדקס את אתר האינטרנט בצורה טובה יותר.

מטרתה של השיטה היא למעשה לדרג את דפי האתר השונים כרלוונטיים למילות מפתח שונות. ובמילים אחרות: כל הדרכים שעוזרות לנו לקדם את האתר שלנו בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

קידום אתרים בגוגל באופן אורגני מבוסס ברובו על כלים טכניים שמגדירים את האתר ועל יצירת תוכן איכותי על בית העסק שלכם המבוסס על מחקר מילות מפתח וביטויים אסטרטגים.
גם את העולם הזה רצוי ללמוד על בוריו ולא לעשות זאת באופן חובבני, אם אין לכם זמן להתמקצע בקידום אתר באופן אורגני רצוי לקחת מקדם אתרים שיודע ומכיר את העולם הזה.



קידום אתרים אורגני שיפור משמעותי של לדירוג האתר

אם אתם מקדמים ביטויים המיקומים בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. הקידום אתרים האורגני בגוגל דורש סבלנות ואורך זמן רב משום שהוא דורש עבודה קבועה בתחום תחרותי ולכן מומלץ בשלבים הראשונים גם לשלב פרסום ממומן על מנת לטרגט ולתפוס יותר תוצאות וקהלי גולשים. עליכם לבנות תכנית שיווקית מקיפה לקידום אורגני ולבחור בקפידה כל מאמר, כל מילה,כל קטגוריה באתר ולהזין לתוכה תוכן איכותי וברור שפונה לקהל הלקוחות שלכם וליצירת לקוחות חדשים.

בחרו את "הטייטלים" באתר בקפידה ואת תיאורי התמונות והפסקאות, כמובן הקפידו ובחרו תמונות המשקפות את עולמות התוכן של החברה שלכם.
בנוסף אל תשכחו לשלב באתר טופס יצירת קשר וקריאה לפעולה שזוהי מטרת האתר העיקרית יצירת לקוחות חדשים ושימור הלקוחות הקיימים.
האתר העסקי שלכם הוא נכס דיגיטלי אונליין שיש לשמר ולשפר אותו באופן אסטרטגי לטווח ארוך.

גם כאן לא מדובר בעבודה חד פעמית אלא עבודה שוטפת עם תכנון תכנית שיווקית ייעודית במנוע החיפוש לטווח הארוך.

לא תמיד חייבים להשקיע מאות שקלים על קידום אתר אורגני אפשר לעשות זאת בקצב שלכם ובזמן שלכם.

מה זה אומר כתיבת תוכן עבור קידום אורגני בגוגל SEO?

כתיבה עבור קידום אתרים אורגני כאן מדובר על מיקוד במילות מפתח וביטויי עוגן של הלקוחות ועולמות התוכן.
מדובר על בניית אסטרטגיה ומיקוד לתכנית שיווקית דיגיטלית מובנית ומקיפה. בעלת יכולת מדידה כאשר המטרה: היא להופיע במקומות הראשונים בגוגל והלקוחות שלך כך ימצאו אותך ברשת.

היעדים שלנו בעולם הדיגיטלי הם להופיע בכמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות ובתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. כאשר יש לנו כמות של פרמטרים שמשפיעים על המיקומים שלנו בגוגל :

מיקוד מילות מפתח למיקוד, ניהול תוכן איכותי וברור באתר שאנחנו יוצרים אותו בבלעדיות. אופטימיזציה שוטפת לכל עמודי התוכן באתר שלנו הכוללת שילוב ביטויים ומילות מפתח בכל אלמנט באתר החברה.

בנוסף, שילוב של קישורים יוצאים וקישורים נכנסים באתר שלנו המפנים לתוך האתר ושיתוף קישורים שמפנים מחוץ לאתר אל תוך האתר שלנו לדוגמה מפורומים שונים. נוכחות יחסי ציבור ברשת מכל הרשתות החברתיות הקיימות

על מנת לעבוד על קידום אתרים אורגני של האתר שלכם יש לבצע אופטימיזציה לאתר הכוללת תקינות טכנית ושקיפות האתר מבחינת התוכן שלו וכמובן חווית משתמש ונגישות לתוכן וקישורים
יש להתמיד בשיפור חוויית הגלישה באתר ולהתאים את הגלישה גם למובייל וכך גם להגדיל מקורות תנועה.
 
למעלה