קידום האמנה - יש לכן רעיונות איך?

ranitfink

New member
קידום האמנה - יש לכן רעיונות איך?

הי, כידוע לכן אחת מהמטרות שלנו היא לקדם את האמנה על ידי הבאת עוד ועוד חברות שיאמצו את האמנה ויישמו אותה בארגונם. המחשבה כרגע היא שהקידום יעשה על ידי שכל אחת מאיתנו תביא חברה אחת (לפחות) ותחתים אותה על האמנה. הייתי שמחה לשמוע אם יש לכן עוד רעיונות לקידום האמנה תודה, רנית
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
מוטיבציה

כמה רעיונות: לפרסם מעקב בעיתון (ליידי גלובס?) על החברות שנרשמו לאמנה - כך זה נותן להם פרסום חיובי. לחשוב איזה עוד ערך מוסף יכול להנתן לחברה שחותמת על האמנה - להכין תעודה שתתלה בלובי החברה למשל, לתת חסות לאירועים של נשים. לשלוח מכתב לכל מנהלי החברות הרלוונטיות ולהציע - פגישה בנושא, יום עיון בנושא קידום נשים בהייטק. ליצור צוות חשיבה בפורום שירכז את הנושא ויעלה רעיונות, ויכין חומר שחברות הפורום יכולות לקחת לחברות שלהן.
 
החתמת האמנה

שלום בנות :) בקשר לשאלה איך אפשר לקדם את עניין החתמת האמנה, אני מאמינה שהדבר הראשון שיש להשיג במקרה כזה זה פרסום והחדרה לתודעה. ועכשיו להסבר שלי : ככל שיותר חברות ידעו על הפרויקט שלכן (וכמובן שיחתמו עליו) זה יגרום למעין "לחץ חברתי" מצד השוק על כל שאר החברות. ברגע שכמעט כל החברות, לא משנה איפה הם יסתכלו, לא משנה מה הם יקראו, הם יראו איזשהו קישור או הזכר לאמנה, זה יחייב אותם להגיב לה. בתקווה שתוך כדי חתימה. היום במאה ה-21, כשהאינטרנט בשיאו, כמעט שאין בעיה להעביר כל סוג של מידע ברשת, ובמהירות מדהימה. בעזרת חברות פורום מכל מיני גילאים, מכל מיני רקעים ירתמו למאמץ, האמנה שלכן תוכל בקלי קלות ובמהירות הבזק להיכנס לכל פורום, לוח מודעות, מדור ואתר במדינה. להלן מספר שיטות: קישור לפורום שלכן או לדף הסבר על האמנה שתעלו לאינטרנט מצורף כחתימה לכל אימייל שתשלחו, פרסום הפורום והאמנה הפורומים אחרים, כהודעת שרשרת ועוד. אשמח לעזור, תמיד. רתם :)
 
למעלה