רעיון נחמד ומעניין להוסיף תחנה נוספת בין השלום להגנה
כלומר, לנצל את הקמת המסילה הרביעית, אם וכאשר, להוספת תחנה נוספת בתוככי תל אביב.
אגב, פעם חשבתי שיש מקום להקים תחנה נוספת איפשהו בין תחנת האוניברסיטה לתחנת הרצליה.
עם רכבות חשמליות אין סיבה אמיתית שלא להוסיף תחנה שכזו לטובת תושבי צפון תל אביב
רעיון נחמד ומעניין להוסיף תחנה נוספת בין השלום להגנהאין במהלך כזה יותר מדי היגיון.
יהיה צריך לחפור תחנות שלמות מאפס בעלות של מאות מיליוני שקלים לכל תחנה, לחפור מנהרות בין התחנות בעלות של עשרות מיליונים למנהרה וכמובן שכל העניין יקשה על מעבר בין קווים שונים. שלא לדבר על כך שחלק גדול מהתוואי יהיה זהה לתוואי של הקו האדום.
אם אתה כבר רוצה לדבר על מהלך בסגנון הזה- אז תדבר על הקמת תחנת המסגר-יצחק שדה וחיבור שלה במנהרה תת-קרקעית לתחנת קרליבך של הרכבת הקלה.
כלומר, לנצל את הקמת המסילה הרביעית, אם וכאשר, להוספת תחנה נוספת בתוככי תל אביב.
אגב, פעם חשבתי שיש מקום להקים תחנה נוספת איפשהו בין תחנת האוניברסיטה לתחנת הרצליה.
עם רכבות חשמליות אין סיבה אמיתית שלא להוסיף תחנה שכזו לטובת תושבי צפון תל אביב