../images/Emo140.gifסבלנות
פורום אופני כביש במתכונתו החדשה והרחבה הוא פורום צעיר, פורום בהתהוות. ברגע שהוחלט להפוך את פורום מרוצי כביש לפורום אופני כביש, הפורום השתנה באופן מיידי. שינוי שהביא עימו המון דברים חיוביים אבל עורר גם דברים שליליים, יכול להיות שאני עיוור יכול להיות שאני לא מבין לאיזה כיוון זורם הפורום, אבל אני עדיין חושב שרב החיוב על השלילה. בכל פעם, שאני מציץ לשרשור ההיכרות של הפורום, אני מתרגש מחדש מכמות המשתתפים שרשומה בו. לפורום אופני כביש יש פוטנציאל גדול, להיות פורום מדהים, פורום מקצועי ופורום חברתי, אבל צריך להמתין עוד קצת בסבלנות לתת לפורום לעצב את אופיו. סבלנות שכורכה בחריקת שיניים עצבנית גם בימים בהם הפורום דומה יותר למועדון קרב מאשר לפורום מקצועי וחברתי. לצערי הרב אני יודע עד כמה קשה לנהל פורום בימים כאלו, אני יודע כמה זה תפקיד כפוי טובה, תפקיד ששם אותך כמטרה להתקפות אישיות של אנשים שכל תרומתם היא זריעת רוע ורעל בפורום. התפקיד הזה הוא כל כך כפוי טובה, שהוא גרם לי לעזוב (היו גם סיבות אחרות, אבל זו הסיבה שהתחלתי לחשוב על עזיבת התפקיד). אני שמח שלפורום הזה יש מנהל קצת יותר סבלני ממני, מנהל עם עור של פיל, שמוכן כבר כמה שנים לספוג עלבונות מכל עבר, ועדיין מנהל את הפורום באותה התלהבות ובאותה תחושת שליחות במשך כל השנים. אני בטוח שאיציק יצליח גם הפעם, ופורום אופני כביש יצליח תוך תקופה קצרה להיות היהלום שבכתר בקהילת האופניים של תפוז. למרות שעזבתי ב"טונים צורמים", בגלל הערכה שלי לאיציק אני ממשיך ככל יכולתי לעזור לאיציק בעיצוב אופיו של הפורום ובקידומו (אוטוטו יעלה משחק הפנטזיה פרו-טור 2005
). אני ממליץ לכולם להיות קצת יותר סבלניים כלפי הפורום, ואני מאוד מקווה לראות יותר אנשים מעורבים ופעילים בתהליך עיצוב הפורום (מאמרים, מילון מונחים, מסלולי טיולים ועוד), הפורום שייך לכולנו, והוא יוכל להתפתח רק אם כולנו נשים יד בבנייתו.